Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Niks lastigs aan, gewoon duidelijk toch?
Nummus schreef:Relaxed schreef:Niks lastigs aan, gewoon duidelijk toch?
Op zich wel.
Maar ik ben een angstig type, en ik wil gewoon zeker weten dat ik niet gewoon een schijtebroek ben en gewoon het eerste excuus aangrijp om het af te kappen.
Dus dat moet heel erg wikken en wegen zijn voor ik doorheb of ik gewoon tegen mezelf zit te liegen of niet.
Denk alleen wel dat ik nu op dat punt ben... Ik lieg niet. Ik stoor me gewoon.
_helga_ schreef:Ben nu ongeveer een weekje met iemand aan het appen maar krijg er nog niet echt hoogte van hij vraagt ook niet om af te spreken ofzo ik vroeg of hij afgelopen weekend kon maar dat kon hij niet.
Ben een beetje aan het twijfelen om het nog een keer te vragen wanneer hij kan of te wachten tot hij het vraagt.
Ik zoek niet iemand om alleen gezellig mee te appen.
En ik ken hem nog niet goed dus heb ook niet heel de dag wat te vertellen
Nummus schreef:Relaxed schreef:Niks lastigs aan, gewoon duidelijk toch?
Op zich wel.
Maar ik ben een angstig type, en ik wil gewoon zeker weten dat ik niet gewoon een schijtebroek ben en gewoon het eerste excuus aangrijp om het af te kappen.
Dus dat moet heel erg wikken en wegen zijn voor ik doorheb of ik gewoon tegen mezelf zit te liegen of niet.
Denk alleen wel dat ik nu op dat punt ben... Ik lieg niet. Ik stoor me gewoon.
Dizzy505 schreef:Nummus, Als je je er nu al aan stoort zou ik het afkappen. Geen hand vol maar een land vol. Ergernissen moeten niet te snel komen
Xpareltje, leuk dat je ook tinder hebt geïnstalleerd! Wie weet wat er uit komt met je match.
Nu heb ik in de 380 matches nog maar met 2 echt een leuk gesprek gehad![]()
Helga, kwam er toen jij het vroeg ook geen voorstel voor een andere dag? Dan zou ik even afwachten of hij wat vraagt.
Ik had gisteren weer een date met dezelfde jongen als een tijd terug. Was weer erg leuk, zit wel een vervolg in denk ik
_helga_ schreef:Dizzy505 schreef:Nummus, Als je je er nu al aan stoort zou ik het afkappen. Geen hand vol maar een land vol. Ergernissen moeten niet te snel komen
Xpareltje, leuk dat je ook tinder hebt geïnstalleerd! Wie weet wat er uit komt met je match.
Nu heb ik in de 380 matches nog maar met 2 echt een leuk gesprek gehad![]()
Helga, kwam er toen jij het vroeg ook geen voorstel voor een andere dag? Dan zou ik even afwachten of hij wat vraagt.
Ik had gisteren weer een date met dezelfde jongen als een tijd terug. Was weer erg leuk, zit wel een vervolg in denk ik
Nee er kwam verder geen voorstel alleen dat hij in het weekend heel druk was.
Ik wacht nog even geduldig af anders maak ik wel een keer een inkoppertje
Leuk dat jij ook iemand hebt leren kennen!
Voelt toch altijd goed als je iemand tegen komt!