Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:33

Oh goed zeg! Loopt zelfs bijna ik de rits door!
Hij is leuk!

dromertje2

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:34

Leuke print.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:35

Dank! In de sale gekocht toen, samen met de vredesduiven voor mijn nichtje. Echt top pakken! In een maatje kleiner hebben we de vleermuizen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 16:39

Ohhh ik heb zo’n spijt dat ik het vredesduivenpak toen niet heb gedaan voor Juul.
Voor baby wil ik er straks idd ook eentje. Gewoon lekker als huispak. Voor de hangdagen.
Scheelt met eind decemberbaby, dan begint sale ook ongeveer :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:40

Ja tut die je bent. Ik zal je wel inseinen als ik weer een bestelling doe uit Zweden. Zijn echt handige pakken.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:42

[naam] is moeilijk met kledingstukken uit 1 stuk. Als het lang genoeg is voor zijn benen, verzuipt hij erin en omgekeerd is het dan water in zijne kelder.
Broeken van t zelfde. Hij is nu weer afgevallen dus t zal niet gebeterd zijn.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:56

lieveli schreef:
Ja tut die je bent. Ik zal je wel inseinen als ik weer een bestelling doe uit Zweden. Zijn echt handige pakken.

Vergeet mij niet :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:06

Pantykous schreef:
lieveli schreef:

Vergeet mij niet :D

Nooit <3

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:28

Ik zie een Zara bestelling langskomen met de maillots die ik hier net uitgepakt heb, zijn mooi +:)+

Oh en leuke paardenbloemen en origami vogels print!
En een MR ezeltjes print waar het mooi doorloopt aan beide kanten van de rits +:)+

Net dus Zara pakket (ten :o ) ontvangen en het is leuk spul, maar de 2 karamel shirtjes die ik had besteld die zijn wel slecht qua stiksels zeg.... niet "mwoah" maar echt slecht -O- En er zit in de slechtste zelfs nog een gaatje een stukje hoger.

Is dat nou hele grote pech of is dat wel vaker bij Zara?
Dat is natuurlijk ook wel het risico van online bestellen, dat je het zelf niet kan checken.

Het CarlijnQ PaperPlanes shirtje via de Facebook-groep is gelukkig toch bezorgd vanochtend!!
En het past dikke prima, dus dat is wel superleuk *\o/*

Gezien hoe bizar smal die zelfde legging valt had ik er een hard hoofd in, dacht dat het shirtje dan ook wel erg krap uit zou vallen wellicht maar die past echt nog gewoon goed :+:

Meteen uit de envelop gescheurd en even gepast over wat hij al aanhad :D

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 17:29

Ohja dat is idd wel een goeie!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:30

Oh wat zonde van dat stiksel en gaatje, heb ik nog nooit gehad. Zara heeft wel een goed retourbeleid dus gewoon terugsturen. Pech denk ik dus.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:50

Mja retour wel, maar ik wilde graag omruilen en die hele optie stond er niet online en nu moet ik dan gewoon bestellen en dan achteraf nog eens contact opnemen om de nieuwe verzendkosten terug te laten storten...dat vind ik best een beetje gedoe. En dan maar afwachten of ze dan wel een goede sturen :=

Afbeelding

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 18:09

kristelhans schreef:
Ik wil een van deze bestellen maar kan niet kiezen welke kleur... :P

https://www.tuutsjes.nl/a-53414475/legg ... 3-kleuren/

Ik zou de terra doen.

Lieveli, dat is besteld bij fieppie. Zijn hele fijne zachte stofjes en houdt zich super.

MR ezelpakje is <3

Okergele shirt met kraanvogels ook erg leuk!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 18:57

Wat voor voordeel heb je daar mee Lieveli uit Zweden bestellen?

Ik vond NOeser wel leuk merk behalve de ruimte collectie die was prut.
Momenteel ben ik echt fan van Zara 1+ in the family en TC voor de kleine boy

Ik heb trouwens nog mijn eenden shirt bekeken van MR en iid... boel gehandicapte eenden

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:02

Dat eenden printje deed mij altijd al denken aan duck hunt :+

Ben ook wel nieuwsgierig naar het voordeel van bestellen in Zweden :)

Michelle, kom jij nou vaak in Noorwegen? Ik kan binnenkort mee naar Bergen, weet jij of dat de moeite waard is om (kinder)kleding te winkelen? Ervaringen van anderen zijn natuurlijk ook welkom ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:04

Net de Karamel corduroy tuinbroek gepast van de Zara en dat is wel een heerlijk ding zeg! Heerlijk zacht stofje, en niet te dik / lomp :+: Wel typisch dat het maat 104 is en dat hij gewoon goed past. Dat is de eerste broek 104!

Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:09

@mm,ik ben vaak in Noorwegen. Bergen ken ik niet qua stad.

Heb niet echt veel gekeken naar kinderkleding, aangezien ik alles te duur vind haha

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:14

Ik las ergens dat je in Noorwegen btw terug kunt krijgen als je het land weer uit gaat, ken jij die regeling?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:21

Pmarena, denk dat mijn corduroy rokje van hetzelfde materiaal is. Bedoelde je mijn maillots?
Ik heb hier ook 1 iets slecht gestikt shirt. Alsof het iets los is gegaan. Het shirt kostte maar 5 euro meen ik. Ik stik het wel iets bij.

Rossi: ik dacht ook de terra :D maar ze had liever 1 van de andere 2 meen ik. Moet zeggen dat ik dat terra ook wel echt een warme kleur vind, leuk dat we dit veel gaan zien dit jaar.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:36

Ja klopt, op de luchthaven kun je tax terugvragen volgens mij. Noorwegen is een niet EU land.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 19:41

Ja die maillots van Zara :j

Hier is het bij dat ene shirt scheef gestikt, toen uitgehaald maar je ziet nog wel de gaatjes zitten, toen nog een keer scheef gestikt en dan gaat het ook nog los omdat de onderdraad niet goed gepakt heeft....dat je zo een heel stuk stiksel los trekt weet je wel. En dan nog een gaatje ter grootte van een speldenknop er in een stukje naar boven. Dat wordt me een beetje teveel van het goede voor een splinternieuw shirtje :P

Terra is mooi :j Sowieso herfst / mediterrane tinten... :+:

Ik zag voor meiden nog een heel leuk overgooiertje in dat karamel corduroy ook, met van die schuine knoopjes!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 20:23

Ik kwam net een nls merk tegen dat ik niet kende. https://instagram.com/skurk.nl?utm_sour ... fhvuss7zyt helaas niets voor meisjes maar misschien is het iets voor een aantal jongentjes hier? Gaat vanaf maat 92.

Niét alles vond ik leuk (Wat schreeuwerig) maar er zaten wel wat stoere truien tussen.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 20:41

Rossi, wat een leuke dingetjes. Waar heb je dat besteld?

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 21:04

Limoen schreef:
Rossi, wat een leuke dingetjes. Waar heb je dat besteld?

https://www.fieppie.nl

Heerlijk zachte stofjes en heel veel keus. Levertijd is wel wat langer maar alles wordt op bestelling gemaakt. Ben er zelf super enthousiast over!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 21:09

Wat ontzettend leuk rossie, welkom!

Oh my, wat een leuke dingen! Gevaaaarlijk.

Daar kun je wel echt iets unieks vandaan halen.

Persoonlijk voor mij aan de prijzige kant, maar ik besef me wel dat bij volledig handwerk er gewoon veel tijd in gaat zitten en je gewoon meer betaalt. Dus zeker geen te hoge prijzen, alleen ben ik een rare misschien.

Op dinsdag doe ik altijd administratie van een café waar mijn vriendin bedrijfsleider is. Synne gaat altijd mee en we vermaken ons dan prima...

Ze ging even mee koffie halen, pinpas afpakken om te kunnen betalen was ze het NU AL niet mee eens haha

Afbeelding

Daarna waren wr even in het café (is dicht overigens door de weeks) en ze zat er zo leuk bij...

Mag ik wat bestellen?
Afbeelding

Waar blijft mijn fristi?

Afbeelding

Jaaaa lekker!

Afbeelding

Overigens heeft ze er geen slokje van gekregen hoor, gewoon lekker water en spelen met het rietje :D
Ze draagt hier overigens een heel leuk broekje vd Zara en een vestje vd Hema (in mt 68) die ze al vanaf eind winter draagt. Heel fijn vestje en zacht kleurtje. Ze hebben deze kleur helaas niet meer, is net anders, wat harder roze dan deze.