Ik vraag me af: hoe krijg je het voor mekaar om zo'n topic weer terug te vinden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Ik zie de laatste tijd weer heel veel topics van járen geleden waarin ineens weer wordt gereageerd.
Ik vraag me af: hoe krijg je het voor mekaar om zo'n topic weer terug te vinden?
lieveli schreef:deksel schreef:Kan een boek dat in 2005 geschreven is behoren tot de literaire stroming Romantiek?
Nee, de stroming verwijst naar een historische periode.
Hoeveel vulling moet er in een kussen van 80X100?
lieveli schreef:Nee want het is niet geschreven in de tijd van de Romantiek. Het is geen genre maar een periode, snap je me?
Sheran schreef:Over welke tijdlijn hebben we het dan? Want als we vanuit de Grieken enzo rekenen gaat het sowieso nergens over.
Jolien87 schreef:lieveli schreef:Nee want het is niet geschreven in de tijd van de Romantiek. Het is geen genre maar een periode, snap je me?
Zo heb ik ooit eens bij een eindeloze discussie gezeten tussen mijn stagementor (leerkracht in wiens groep ik stage liep) en mijn stagebegeleider van de Pabo.
De discussie ging over de benaming van de Middeleeuwen.
Mijn stagementor maakte er een punt van dat de benaming van deze periode in de loop der eeuwen niet meer correct zou zijn omdat deze niet meer "precies in het midden van de tijdlijn" zou liggen.