BopjeBo schreef:Vraagje hoe jullie daar mee om gaan. Gisteren iets op marktplaats gezet, redelijk wat interesse in, had op bieden gezet omdat ik geen idee had wat er voor kan krijgen. Er is nu al een aantal keer op geboden, nu hebben inmiddels 3 geintresseerden gemaild met de vraag wat ik er voor wil hebben zodat ze de koop kunnen afronden. Hoe pakken jullie dat aan? Heb de 3 een mailtje terug gestuurd met de vraag wat ze er max voor over hebben, zie ik vanzelf wel wie hoogste bod heeft. Of gewoon maar afwachten wat er verder op geboden wordt?
Heb dit ook een keer gehad, prijs was bieden en bleef maar privé berichten krijgen. Heb iedereen terug gestuurd dat net zoals in de advertentie stond dat ze konden bieden onder de advertentie. Was voor mij veel makkelijker
Heb al poosje een kostbare deken te koop staan. Al paar keer een bepaald bod gekregen incl verzendkosten. Elke keer andere account maar wel allemaal uit dezelfde plaats. En dan reageer ik terug dat ik akkoord ga voor dat zelf de bedrag excl verzendkosten, hoor vervolgens niets meer. 1 Keer kon een koper van 1 van die accounts betaalverzoek die ik op zaterdagochtend verstuurde niet betalen omdat ze op maandag middag een makelaar op visite had, en vorige week een andere koper uit dezelfde plaats deed een bod waar ik geen reactie meer van kreeg tot vanavond, kreeg e een foto van een blauw oog en dat het even niet zo goed met dr ging... wtf? En ze neemt van de week wel weer contact op als het beter met dr gaat. WAAROM?!? Volgens mij trek ik echt gekkies aan. Moet wel dezelfde zijn omdat het telkens om hetzelfde bod gaat, en in die plaats volgens mij geen gesticht staat...