Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 00:07

ruitje schreef:
Hahaha dit topic is wel hilarisch!

Iedereen: Man moet mij nemen als ik ben, iedereen heeft een verleden en anders is hij mij niet waard.

90% : Als hij een kind heeft swipe ik al naar kruisje.

Die ironie valt vast alleen mij op :')

Man heeft goed recht om "moet mijn verleden nemen anders is zij mij niet waard" te denken... :D

Maar zit voor mij wel verschil in verleden wat iemand in een "rugzakje" met zich mee draagt of wat naast je op de bank zit en waar je ook mee verplicht wordt om te gaan
Laatst bijgewerkt door Gianti op 03-02-17 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 00:08

Er is wel een groot verschil tussen een kind hebben of iemand nemen zoals die is.
Ik vind dat niet te vergelijken.

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 02:30

Ik weet niet of ik kinderen een afknapper zou vinden. Volledig afhankelijk van de relatie met de moeder, wat de afspraken zijn en wat de verwachtingen richting mij zijn. Ik ben 21 en heb op dit moment geen kinderwens dus als ik een actieve rol in het leven van een kindje zou moeten spelen zou dat wel een afknapper zijn.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 08:39

Ik weet ook niet of ik er echt op zou afknappen... maar zou er wel goed over nadenken of ik het wil en eerst maar even kijken of het wel klikt.

Kinderwens? Ik weet het niet... wordt dit jaar 28 maar heb nog niet echt moedergevoelens gehad ofzo. Mijn nichtjes zijn leuk hoor, maar Eigen? Ik weet het nog niet..

Leuke dates hier zo te horen!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 09:06

ruitje schreef:
Hahaha dit topic is wel hilarisch!

Iedereen: Man moet mij nemen als ik ben, iedereen heeft een verleden en anders is hij mij niet waard.

90% : Als hij een kind heeft swipe ik al naar kruisje.

Die ironie valt vast alleen mij op :')

Ik snap niet wat hier ironisch aan is. Als een man mij niet moet omdat ik een ex heb nou prima. Als een man mij niet moet omdat ik een kind zou hebben ook prima. En andersom net zo goed. Daar veroordeel ik niemand op ofzo.. De een wil niet iemand met blond haar, de ander niet iemand die nog bij een ex woont en weer een ander niet iemand met een kind. Gelukkig mogen we kiezen. :D

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 09:20

Ik zou het wel kunnen accepteren als een leuke jongen al een kindje heeft, ik zoek ze er niet op uit maar zal ze er niet voor laten liggen.
Ik ben 23 en val toch wel op mannen rond de 25 tot 30 jaar en de kans is dan wel aanwezig dat er een kindje bestaat.
Zal ze daar dan ook niet op afknappen, ik heb zelf ook een kinderwens.

Ik heb ook Temptation gekeken... Wat een kansloos programma...
Je ziet nu al dat die jongens niet te vertrouwen zijn, ik snap niet dat je aan zo een programma moet mee doen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 09:28

Ja stom he? Zo van; we doen aan dit programma mee om te kijken of ik mn vriend kan vertrouwen..
Nou die vrijgezelle vrouwen zijn zo met ze aan het g**len dat je weet dat het niet goed kan gaan.
Je ziet wel verschil he. De vrijgezelle mannen moet het heeeel rustig aan doen om een beetje in de buurt te kunnen komen, maar de vrijgezelle vrouwen kunnen de mannen bijna gelijk om de nek springen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:40

Ik heb niets tegen een man met kinderen, ik heb wel heel erg iets tegen een man die z'n kinderen in de uitverkoop doet op Tinder. Dat doe je gewoon niet. Ik heb binnenkort mogelijk een date met een man die een dochter heeft. Geen punt, kwamen we zo tijdens het kletsen op. Maar hij heeft haar tenminste niet in zijn foto's op Tinder staan.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:45

Ik heb niets tegen een man met kinderen maar alles valt of staat wel hoe hij ermee omgaat.....ik zelf heb namelijk nooit een kinderwens gehad en nog steeds niet maar heb geen hekel aan kinderen. Ik geef ook les aan ze maar ze moeten wel luisteren }>

We gaan het zien, zodra ik uit deze afschuwelijke verkoudheid ben (lees rooie neus, dikke ogen, lopend snot) zal ik eens wat fatsoenlijke foto's maken en mezelf gewoon aanmelden!

De kijkers komen iig volgende week zaterdag nog een keerr *\o/* *\o/* *\o/*

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:48

jeeee dat is positief!!!!!!!!! Hoop voor je dat het verkocht gaat worden! :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:50

heel veel succes!

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:57

daffodil schreef:
Ik heb niets tegen een man met kinderen maar alles valt of staat wel hoe hij ermee omgaat.....ik zelf heb namelijk nooit een kinderwens gehad en nog steeds niet maar heb geen hekel aan kinderen. Ik geef ook les aan ze maar ze moeten wel luisteren }>

We gaan het zien, zodra ik uit deze afschuwelijke verkoudheid ben (lees rooie neus, dikke ogen, lopend snot) zal ik eens wat fatsoenlijke foto's maken en mezelf gewoon aanmelden!

De kijkers komen iig volgende week zaterdag nog een keerr *\o/* *\o/* *\o/*

super om te horen! ik duim met je mee :j

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 13:03

Temptation lijkt me meer iets voor 2 mensen die doen alsof ze een relatie hebben. En dan lekker op vakantie met mooie mensen :') :')

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 14:11

Succes, 2e keer kijken is goed nieuws!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 14:45

2e bezichtiging klinkt goed!

Ik heb mijn date van volgende week met tattooman afgezegd. Eerst maar eens zien wat er met mijn date van gister gebeurt O:)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 14:45

Naast de tinder date waar ik momenteel mee loop had ik nog best een leuke match. Omdat ik op Tinder niet reageerde heeft hij me opgezocht op Instagram.
Best een leuk gesprek, jongeman is model voor o.a Amerikaanse bladen en loopt 'topless' in programma's op rtl4. Flink populair ook zo te zien. Alleen jammer dat hij het alleen maar over zijn carrière heeft.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 14:46

Guess_NH schreef:
Naast de tinder date waar ik momenteel mee loop had ik nog best een leuke match. Omdat ik op Tinder niet reageerde heeft hij me opgezocht op Instagram.
Best een leuk gesprek, jongeman is model voor o.a Amerikaanse bladen en loopt 'topless' in programma's op rtl4. Flink populair ook zo te zien. Alleen jammer dat hij het alleen maar over zijn carrière heeft.

Tja, sorry, zulke mensen vind ik echt sneuneuzen, heb je niets aan :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 15:01

Precies dan weet je al dat het janken wordt. Ik vind die mannen van Temptation Island ook echt smerig gewoon.. Snap niet dat je daar op kunt vallen. Doe mij maar een gewone vriendelijke oprechte vent die zichzelf niet zo ontzettend geweldig vindt. :D

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 15:56

Jildau, daar ben ik het helemaal mee eens!
Gewoon een leuke man die er goed verzorgd uit ziet en een perfect karakter heeft.. daar heb je zo veel meer aan!

Momenteel heb ik 1 leuke match waar ik ook leuke gesprekken mee hebt, vriendelijk en aardig normaal pratende jongen.
Hebben gister onze nummers uitgewisseld.

Verder op het moment erg rustig op Tinder..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:01

Ik ben ook erg allergisch voor modellen want ik wil een echte man en niet iemand die z'n neus laat poederen. Als ze modelfoto's hadden swipede ik ze ook sowieso weg.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:47

Jildau schreef:
Ik ben ook erg allergisch voor modellen want ik wil een echte man en niet iemand die z'n neus laat poederen. Als ze modelfoto's hadden swipede ik ze ook sowieso weg.

Want modellen zijn geen echte mannen? :+

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:47

Ik heb het geprobeerd een 'relatie' met een man met jonge kinderen. Uiteindelijk kon ik het niet, ik wijs op tinder nu wel mannen af als hij kinderen heeft..

Mocht ik iemand leren kennen met kid(s) zou het niet persee een no go zijn, is wel afhankelijk van de leeftijd en de relatie met de ex.
Maar zolang je iemand niet echt kent is zal ik ze wel op voorhand daarop afwijzen, niet beter willen leren kennen. Ik heb zelf wel een kinderwens, maar wel alleen vanuit een gezonde relatie.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:51

UhNee schreef:
Jildau schreef:

Want modellen zijn geen echte mannen? :+

In ieder geval niet het beeld wat ik heb bij een echte man. Ik wil geen man die makeup draagt, veel bezig is met fashion en gaat poseren voor foto's. Dat is niet mijn beeld van een echte kerel. ;)

En misschien een enorm vooroordeel maar als ik van die perfecte koppies met hele afgetrainde lichamen op Tinder voorbij zie komen dan denk ik direct verkeerde dingen. Dat is voor mij niet het beeld van een lieve eerlijke jongen en dus val ik er niet op. Ze zitten er vast wel tussen maar het zijn sowieso niet mijn types. Net als nu die hype rond Ken van Temptation, ik vind hem echt zo lelijk. Ik zal wel raar zijn.. :D

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:55

Hahaha Jildau, ook precies niet mijn type..
Ze zijn niet lelijk dat niet, maar ik hou niet van die opgepompte neppe mannetjes die elk meisje om hun vinger willen....

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:28