Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:24

Ik red het ook niet elke dag hoor om naar het postkantoor te gaan binnen de openingstijden
Maar geef het wel op tijd aan wanneer ik het wel en niet kan redden.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 15:33

Als ik iets verkoop en van de ander verwacht dat hij het geld asap overmaakt, vind ik, dat ik de moeite moet doen om het dezelfde of volgende dag op de post te doen.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 15:39

Ik heb gratis een salon tafel er op staan.. Krijg ik een bericht; ik wil deze salontafel. Te koop of gratis

Reageer er niet eens op. Vind het zo dwingend: ik wil..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 16:13

Lienek schreef:
Ik heb gratis een salon tafel er op staan.. Krijg ik een bericht; ik wil deze salontafel. Te koop of gratis

ik zou daar juist wel op reageren. Als ze t zo graag willen...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:07

Lienek schreef:

Idd, waarom niet reageren.
Gewoon netjes antwoorden met je prijs, misschien heb je hem zo verkocht.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:11

HTM schreef:
Lienek schreef:

Idd, waarom niet reageren.
Gewoon netjes antwoorden met je prijs, misschien heb je hem zo verkocht.

Hij is gratis ;)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:17

dan geef je toch gewoon aan dat ze hem gratis af kunnen halen? je weer nooit welke toon er achter een mailtje zit. als die persoon je had gebelt had je hem of haar misschien wel heel aardig gevonden!

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:39

ik wil...
dat zinnetje laat me denken aan het spel mijn renpaard..
als je daar een paard verkocht aan je "collega's" zei die vrouw ook altijd.. ik wil dat paard.
niks negatiefs aan, in dat spel dan.
zou inderdaad gewoon netjes terug reageren ;-)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:49

Best kans dat t een pool ofzo is, ik zou gewoon reageren. Je wil ervanaf ofniet.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:53

Had meerdere reacties, heb overigens wel gereageerd maar het aan iemand anders gegeven die wel met aanhef een berichtje stuurde.
Ik vind ik wil gewoon heel dwingend over komen. Heb zelf altijd geleerd om te vragen dus bij zo'n persoon/reactie gun ik het minder... Misschien omdat het tegenwoordig te veel ik wil ik wil en jij niet is, dat ik daarom er slecht tegen kan hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:53

Moest vanmorgen wel lachen. Heb het e.e.a. op MP gezet voor m'n vriend, gaat om wat losse artikelen die we niet meer in de webwinkel gooien omdat we er dus maar 1/2/3 van hebben.

Gaat om nieuwe artikelen met kaartjes er nog aan en hebben ze er nu op gezet voor +/- de helft van de prijs. Kwam de eerste al ; ik bied 40 euro excl. verzendkosten

Nouja kan, maar ik had biedingen uit staan... En de vraagprijs was 50 E, niet heel gek voor iets wat normaal 100 is. :+ met alle kaartjes er nog aan en dus nul komma niet gebruikt.
Vond ie prima maar dan wel inc. verzendkosten. Even overlegd nouja was prima. Ik alle gegevens doorgegeven, krijg ik een mail terug 'sorry vind het toch te duur.'

Nouja best, vond het even apart, maar goed, verder niet op gereageerd. Krijg ik vanmorgen een mai 'wat krijg ik voor 40 euro dan?'

Had bijna willen zeggen "een mooie foto ervan" maar heb me netjes ingehouden en aangegeven dat ie voor 40 euro niet weg ging.. Mazzel.. :')

Niks meer van gehoord, heel vreemd := Dus nu zeggen m'n vriend en ik al de hele dag tegen elkaar 'wat krijg ik voor 40 euro dan' :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:58

Anoniem schreef:
Had bijna willen zeggen "een mooie foto ervan" maar heb me netjes ingehouden en aangegeven dat ie voor 40 euro niet weg ging.. Mazzel.. :')

Mits het vanaf privé MP account was, zou ik dit zéker hebben gezegd! _/-\o_

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 18:59

Een tegoedbon om het huis een keer te stofzuigen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:02

Sammie schreef:

Die onthoud ik even :')

Nee kijk onderhandelen vind ik prima.. Doen we allemaal.. Maar eerst brullen dat het te duur is en dan vragen wat ie voor 40 euro krijgt dan.. :') nou iig niet waar ie op heeft gereageerd :')
Was inderdaad vanaf m'n prive mp account maar ben benieuwd of er nog reactie op komt. :')

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:32

Sammie schreef:

Hahahaha! Wat een mooie verhalen hier :')

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 20:00

Sammie :')

Ik had een stel luiers verkocht, wilde verzenden met kiala maar de printer kapte er mee, schoonmoeder gebeld, haar printer was ook stuk. Dus alsnog maar via postnl verzonden. Ze bood aan de helft van t verschil te delen maar vond dit mijn 'fout'.

Verder een pakketje onderweg met een behoorlijke waarde, is aangetekend verzonden maar blijft op bezorgmoment onbekend staan..
Ik verwacht nog een brievenbus pakketje wat maandag op de post gegaan zou zijn maar nog niets binnen ook.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 20:00

We hebben een bowlingbal op MP staan belt gister een journalist van de Tubantia. Man had zelf geen interesse in de bal maar doet elke week een stukje in de krant over aparte producten op MP. Hij is vandaag gewest voor een interview en fotograaf is geweest over 2 weken komt het in de krant ... Heel aparte ervaring zo hahaha

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 20:11

Christiene schreef:
Dott schreef:
Hoeveel moeite is het om even een pakketje af te leveren zeg.. jeetje mina.. "of het lukt". Tis geen bevalling..

Beetje rare werktijden heb je zo en dan overwerken..kinderen na sportles zelf nog na judo eten bij schoonouders agende is zo vol dichtsbijzijnde postkantoor hier is vijf uur dicht. Gelukkig zit er een bij een supermarkt twee dorpen verder. Waar je s avonds nog terecht kan. Hellaas zijn er ook punten gesloten die wel dichtbij waren.

Tsja persoonlijk vind ik dat als je dingen op marktplaats zet en je afspreekt dat het verzonden kan worden je niet een week later gaat kijken of je ergens tijd heb om het op de bus te doen.. En helemaal niet als iemand er voor zorgt dat het geld meteen over gemaakt wordt..
Kijk ik snap dat het niet altijd meteen de volgende dag lukt maar dit vind ik persoonlijk erg lang duren..

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 20:15

silvericathy schreef:
ik wil...
dat zinnetje laat me denken aan het spel mijn renpaard..
als je daar een paard verkocht aan je "collega's" zei die vrouw ook altijd.. ik wil dat paard.
niks negatiefs aan, in dat spel dan.
zou inderdaad gewoon netjes terug reageren ;-)

:') _O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 22:54

Edit: verkeerde topic :')

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:36

joyce_eddy schreef:
We hebben een bowlingbal op MP staan belt gister een journalist van de Tubantia. Man had zelf geen interesse in de bal maar doet elke week een stukje in de krant over aparte producten op MP. Hij is vandaag gewest voor een interview en fotograaf is geweest over 2 weken komt het in de krant ... Heel aparte ervaring zo hahaha

Haha wat grappig, zoiets verwacht je ook niet. Nu wordt je bowlingbal natuurlijk wel bekend, dus meer waard <<) :))

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 08:40

Waarom mailen mensen met de vraag wat je uiterste prijs is om er daarna onder te bieden? Volgens mij kan je dan niet rekenen (maar er bij mij op rekenen dat je het niet op mag komen halen vandaag..)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:24

Nu eens een keer een goede ervaring, had begin van de week schapengaas te koop gezet en dat is vandaag al opgehaald!
Ook wel eens fijn een snelle verkoop.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:34

Mallow schreef:
Sammie :')

Ik had een stel luiers verkocht, wilde verzenden met kiala maar de printer kapte er mee, schoonmoeder gebeld, haar printer was ook stuk. Dus alsnog maar via postnl verzonden. Ze bood aan de helft van t verschil te delen maar vond dit mijn 'fout'.

Ik kan niet helemaal opmaken hier uit wat je er zelf van vind.
Maar ik heb dit laatst ook gehad. Zou via kiala verzonden worden dus prijs afgesproken. En dat betaald
Kreeg later ook een bericht dat via Kiala niet gelukt was en ze via postNL had verzonden en zij de extra kosten op zich nam.
Heb nog even getwijfeld of ik meer zou overmaken maar heb het niet gedaan. Ik kan er tenslotte niets aan doen dat het bij haar niet lukte...

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:48

Dat vind ik ook :j was afgesproken via kiala te verzenden maar dat lukte niet door mijn toedoen dus heb het verlies zelf betaald. Was er niet blij mee maar vind het ook onzin om die kosten op de koper te verhalen.