Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HTM schreef:Lienek schreef:Ik heb gratis een salon tafel er op staan.. Krijg ik een bericht; ik wil deze salontafel. Te koop of gratis
Reageer er niet eens op. Vind het zo dwingend: ik wil..
Idd, waarom niet reageren.
Gewoon netjes antwoorden met je prijs, misschien heb je hem zo verkocht.
Sammie schreef:Een tegoedbon om het huis een keer te stofzuigen
Christiene schreef:Dott schreef:Hoeveel moeite is het om even een pakketje af te leveren zeg.. jeetje mina.. "of het lukt". Tis geen bevalling..
Beetje rare werktijden heb je zo en dan overwerken..kinderen na sportles zelf nog na judo eten bij schoonouders agende is zo vol dichtsbijzijnde postkantoor hier is vijf uur dicht. Gelukkig zit er een bij een supermarkt twee dorpen verder. Waar je s avonds nog terecht kan. Hellaas zijn er ook punten gesloten die wel dichtbij waren.
joyce_eddy schreef:We hebben een bowlingbal op MP staan belt gister een journalist van de Tubantia. Man had zelf geen interesse in de bal maar doet elke week een stukje in de krant over aparte producten op MP. Hij is vandaag gewest voor een interview en fotograaf is geweest over 2 weken komt het in de krant ... Heel aparte ervaring zo hahaha
Mallow schreef:Sammie
Ik had een stel luiers verkocht, wilde verzenden met kiala maar de printer kapte er mee, schoonmoeder gebeld, haar printer was ook stuk. Dus alsnog maar via postnl verzonden. Ze bood aan de helft van t verschil te delen maar vond dit mijn 'fout'.