Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 08:34

Tazzey schreef:
Nayomie schreef:

Degene die het aanbiedt, is toch net zo strafbaar?

Edit: ik lees dat jailbreaken niet strafbaar is, het downloaden van normaal gesproken betaalde apps wel. Net als pirate bay.

Ik heb het jailbreaker op de 3g toentertijd gebruikt om mijn eigen e-mail geluidjes te kunnen instellen. Het is niet altijd het geval dat men ook daadwerkelijk illegale software installeert.
Ik begin er niet meer aan, de iPhone 6 moet je praktisch met fluwelen handschoentjes aanraken en niet te vaak naar kijken want dan gaat hij stuk. :')

O god ik herken het, heb een IPhone 6 voor het eerst laten vallen, en hij was al gelijk kaduuk... Zit inmiddels dus al aan m'n 2e. :')

HippoLogic schreef:
Helemaal mijn maandag blog vergeten te posten. Iedereen heeft wel eens dat ie zijn horizon wil verbreden of iets anders moet doen met zijn paard. Misschien vanwege een blessure of omdat je een senior paard hebt gekocht, of juist een jong paard. Hier 5 tips om een wat anders dan anders te doen dan rijden:
5 Tips to expand your Horse's Horizon

Waar ik eigenlijk heel benieuwd naar ben, jij blogt in het Engels merk je dat je daardoor ook echt meer bezoekers trekt? Ik heb ook een paardenblog maar dan in het Nederlands, we hebben heel weinig concurrentie En met ongeveer 100 unieke bezoekers en +- 200-250 weergave per dag misschien wel een van de grootste? Jij hebt natuurlijk meer concurrentie maar bijna iedereen kan jou blog lezen, omdat het in een universele taal is geschreven? Ben gewoon even benieuwd :')
Heb overigens zelf ook weer 2 artikelen
Lifestyle blog, krullen zonder hitte, echt heel makkelijk en leuk om te doen:
https://livelikebelle.wordpress.com/201 ... %e2%99%a5/
Paardenblog, 2 manieren om je touwhalster neusriem makkelijk te versieren.:
https://equinonline.wordpress.com/2015/ ... %e2%98%85/

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 11:40

miszeva schreef:
Niemand wordt graag ziek in het buitenland. Helaas heb ik in het buitenland al een paar keer en dokter nodig gehad. Ik deel vandaag mijn tips hoe je je hierop het beste kunt voorbereiden.

http://hetleefvaneef.nl/tip-dokter-buitenland-ice-112/

Zeer handige tips! Tot nu toe zijn mijn vakantie vaak erg kort (midweken) en houd ik er nooit rekening mee, maar het is eigenlijk slimmer om dit wel te doen :)

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 12:46

Knudd schreef:
miszeva schreef:
Niemand wordt graag ziek in het buitenland. Helaas heb ik in het buitenland al een paar keer en dokter nodig gehad. Ik deel vandaag mijn tips hoe je je hierop het beste kunt voorbereiden.

http://hetleefvaneef.nl/tip-dokter-buitenland-ice-112/

Zeer handige tips! Tot nu toe zijn mijn vakantie vaak erg kort (midweken) en houd ik er nooit rekening mee, maar het is eigenlijk slimmer om dit wel te doen :)

Bedankt! Binnen de EU gaat het ook allemaal wel maar daarbuiten kan het soms erg lastig zijn! Helaas heb ik dit al een paar keer mee moeten maken..

Yv_

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:29

Zo, we zijn weer terug in nat Nederland, back to work.
Dus ook blogs bijlezen, ga ik vanmiddag eens op mijn gemak doen, want zie dat ik een heeeeleboel posts heb gemist!

Kleurtje die perfect matcht met het weertje van vandaag := :The World's Greatest Criminal Mind
En nog een tag

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 14:48

Yasmine, wat ga je lekker! Goed bezig zeg!

Leuke blogs komen hier steeds voorbij, ik lees nog trouw mee :D

Zoals ik een tijdje terug verkondigde, zou ik blogs moeten schrijven over stage voor school. Dit moet nog steeds, alleen vanwege eventuele privacygevoelige zaken, mogen deze alleen gedeeld worden met docenten en medestudenten. Die moet ik dus voor mezelf houden :D Echter bleef het kriebelen om iets leuks te schrijven, dus heb ik alsnog iets geschreven:

Het leven van een proletariër

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 15:47

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:05

Ik heb voor het eerst in mijn leven een YouTube video online gezet. Ik vond het wel een beetje eng en ook vet vaag om mezelf terug te zien. Tips zijn welkom!!

Mooie kleur Tazzey, supermooie foto's ook trouwens!

Leuke blogposts verder ook iedereen!

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:54

xxxJulia schreef:
Ik heb voor het eerst in mijn leven een YouTube video online gezet. Ik vond het wel een beetje eng en ook vet vaag om mezelf terug te zien. Tips zijn welkom!!

Oeh, leuke video. Klein puntje, is dat je in het begin nog regelmatig 'uh' zegt of weg kijkt in de camera, dit deed je later niet meer en ik vind dit persoonlijk prettig als ik naar een video kijk :) Ben wel benieuwd wat je nu nog meer gaat plaatsen

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:57

xxxJulia schreef:

Ik vind dat je een fijne stem hebt om naar te luisteren :j

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 22:05

Pff, ik zie net dat Wordpress mijn foto's heeft verwijderd... Het is niet voor de eerste keer, eergisteren had ik ook al een tutorial staan zonder foto's, terwijl ik ze toch zeker heb ingevoegd... Ze staan zelf in mijn mediatheek. Ik heb het artikel verwijderd, in een nieuwe post voor vrijdag gezet en voor vandaag maar een artikel geplaatst wat ik al een tijdje geleden heb geschreven (Baby Lips Review: https://livelikebelle.wordpress.com/201 ... %E2%99%A5/ )
Iemand enig idee hoe dit zou kunnen, het is me nooit op mijn paardenblog overkomen, maar ik erger me er wel vreselijk aan...

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 02:17

@Izabellen: misschien vergeet je na het invoegen van de foto's in je post om op "save" te drukken?
Izabelle schreef:
Waar ik eigenlijk heel benieuwd naar ben, jij blogt in het Engels merk je dat je daardoor ook echt meer bezoekers trekt? Ik heb ook een paardenblog maar dan in het Nederlands, we hebben heel weinig concurrentie En met ongeveer 100 unieke bezoekers en +- 200-250 weergave per dag misschien wel een van de grootste? Jij hebt natuurlijk meer concurrentie maar bijna iedereen kan jou blog lezen, omdat het in een universele taal is geschreven? Ben gewoon even benieuwd :')

Ik begon met een heel kleine niche (paarden clickertrainers), nu schrijf ik vaker ook wat algemenere posts. Die worden dan wel goed gedeeld en ik heb lezers van over de hele wereld. Wat ik super gaaf vind. Ik wil nog steeds mijn post naar het NL vertalen want het technische gedeelte (de clicker post) is lastig te volgen voor veel Nederlanders. Ooit... :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 09:35

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:51

Ik ga later even jullie blogs lezen.

Ik heb vandaag een artikel over Morgan Taylor Snow Place Like Home. Ik ben blij dat ik er eindelijk over mag praten *\o/* Ik mag het merk gaan promoten, sinds kort hebben ze een Nederlandse webshop.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:19

Goed zeg, Tazzey!

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 20:46

Ik lees hier al een tijdje regelmatig mee. Nu maar eens mezelf laten zien als bloggende Bokker :-).
Ik blog over paardensportartikelen. In feite ontstaan door een combi tussen de wens om zelf een blog te starten (en denkend: maar waarover dan in godsnaam? en met een eigen paard die aan huis staat mis je vaak de leuke handige, en de nieuwe op de markt komende artikelen, nu zoek ik die op) en in mijn vak contentmanagement bij te blijven in een tijd van werkloosheid. Maar ook om wat bij te verdienen middels affiliate linkjes. Laatste hield me tegen om me hier 'aan te melden'. Toch maar gedaan, ik las niet in de OP dat iets deels-commercieels hier niet hoorde en ik probeer vooral ook een persoonlijke tint te geven aan mijn blogs.

Lang verhaal kort: mijn laatste blog: Reflectie: laat je paard zien in het donker. En ik blog ook niet-commercieel, zoals deze best persoonlijke: Ponymeisjes brengen geluk.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:22

Wat leuk Tazzey!

Hmm, ik had gisteren een post op mijn blog gezet. Hier had ik gisteren twee reacties op gekregen en vandaag nog eentje. Ik was nog wat aan het klooien met de opzet van het bericht, en nu zijn de twee reacties van gisteren, inclusief reactie van mij erop terug, gewoon weg? Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:29

Zo, dat was even een flinke klus, maar ben weer bij. Leuke posts tegen gekomen! Heb even op de blogs zelf gereageerd ipv hier, is toch leuker :).

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:33

Vandaag een post over wat ik vind van de discussie rondom zwarte Piet: (Zwarte) Piet.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 11:16

Ik ben dat gedoe eromheen zóóó zat, elk jaar weer hetzelfde gezeik. Hak die knoop door, maak eens een keuze en maak dit bekend en traditie aan de inwoners en ga niet jarenlang lopen klagen over hoe rasistisch het wel of niet is.

Mooi groen is niet lelijk :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:33

De zwarte pieten discussie komt me echt totaal mijn strot uit. Altijd weer dat gezeik zodra het einde van de zomer in zicht komt. Ik moet zeggen dat ik de voorstanders meer ellende vind veroorzaken dan de tegenstanders. Heel Sinterklaas wordt geziekt door die hele discussie. Laat elkaar in de waarde en maak er weer een kinderfeest van ipv elkaar virtueel de kop eraf te trekken.
Dát is hoe ik over de zwarte pieten discussie denk.

Overigens geen aanval op jou hoor Jennifuur! ;) Het is meer mijn irritatie uiten over die rot discussie.

Yv, die groene is écht heel erg mooi!!

Ik heb vandaag een zwarte metallic. OPI My Gondola or Yours?.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 15:25

It's like christmas in September. :o
Afbeelding

Altijd leuk perspakketjes. *\o/*

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 16:06

Ohhh die zijn prachtig, Tazzey!!

Zwart trekt mij niet zo qua nagellak maar die matte versie ziet er direct minder flets zwart uit. Toch wel leuk dit!

Lau, interessante blog, interessante posts. Waar haal je je verhalen eigenlijk verder vandaan? :)

Vandaag een post over een magnetische armband.
Ik wilde hem eigenlijk ook in het Engels schrijven omdat deze webshop niet in Nederland is, maar mijn Engels is niet daverend, dus dat gaat hem niet worden denk ik :P

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 16:09

Nayomie, zwart moet je liggen idd.
Die Color Club Oil Slicks zijn ZOOOOO gaaf!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 16:11

Ik heb toevallig pas op twee zwarte lakken op de kop getikt, een matte (die volgens het flesje heel donker groen was :') ) en een glanzende zwarte. Ik vind het wel zakelijk staan :j heb gelukkig een beetje bruine handen dus dan maakt het niet bleek.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 16:21

Zwart werd op mijn werk echt niet gewaardeerd. Ik vind het wel mooi maar puur privé. Zakelijk droeg ik vaak nudetinten of een nette off-white french.
Het er natuurlijk wel aan waar je werkt.