Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 13:44

Berdien schreef:
Wat balen van je telefoon Marlinde!

Als je nog 102948584 onderdelen van kwetsbaar en oud servies/glaswerk in moet pakken :+ :')

[ Afbeelding ]

:') :')

Ja maar hij wilt gewoon helpen.

Ergernis; met deze hitte na het douchen weer bezweet zijn en met geen mogelijkheid je bh aankrijgen. :z

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 14:31

Waarommmmmm heb ik zoveel glazen :') Nu moet ik weer naar de AH voor dozen zodat ik alles naar de kringloop kan brengen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 15:12

Paard net helemaal over de zeik rondjes aan het rennen in de wei, omdat er een (1) daas op haar kont zat :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 15:16

denisesilver schreef:
Paard net helemaal over de zeik rondjes aan het rennen in de wei, omdat er een (1) daas op haar kont zat :')

Die van mij pakte dat vroeger handiger aan die sprong dan gewoon de sloot in om zich niet meer te laten pakken. :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 15:32

Maar die pokkebeesten doen ook gewoon zeer als ze bijten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 15:36

Ik merk het vaak pas achteraf als ik een schijf heb zitten. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 15:39

Ik zit al een beetje op het randje van ontploffen. En dan begint die poedersuiker van Defqon weer. 8)7

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 16:03

Wie betaalt wat met vriendinnen aangemaakt maar ik vertrouw het niet helemaal, hoe banketstaaf ook. Zij eten / drinken compleet andere dingen dan ik dus er zijn maar weinig gedeelde boodschappen en toch zijn de kosten vet hoog voor mij :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 16:11

Marcella schreef:
denisesilver schreef:

Die van mij pakte dat vroeger handiger aan die sprong dan gewoon de sloot in om zich niet meer te laten pakken. :+

:')

Godver net gevoel van mijn duim kwijt, en aan dezelfde kant tintelingen aan mijn mond/lippen. Vervolgens gevoel verlies naar de rest van mijn vingers. Van mijn duim kwam het langzaam weer terug. Mond ook. Nu is het helemaal weer weg. Kan best dat er een zenuwklem heeft gezeten, of atypische migraine. Raak er ik ieder geval standaard van in paniek -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 16:30

Niks dit weekend is gegaan zoals ik wilde. Alles ging letterlijk mis. :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 19:32

@ denisesilver: Ben je hiervoor al eens naar de HA geweest (of diens assistent hierover gesproken)? Ik vind dit niet prettig om te lezen en zou me daar toch wel iets zorgen over maken. Misschien is het iets onschuldigs, maar als je mond er ook bij betrokken is, krijg ik toch andere gedachten.
Laatst bijgewerkt door Shenavallie op 29-06-25 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 19:32

Dat mijn baby haar wipstoel opeens raar deed, onder de plastiek bescherming vonden we dit:

Afbeelding

Het ding is maar 3 maanden oud -O- En net morgen vertrekken we op vakantie en we gebruiken dat dagelijks meerdere keren

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 19:43

Dat ik vanmiddag eens een dutje deed in de tuin en 5x (!!) in mijn gezicht ben gebeten door een (goudoog)daas. Je voelt ze niet en ineens is het gebeurd. 2x echt in mn ooghoek ook :( Vorige zomer ook al. En heb er al eens voor bij de huisarts gezeten omdat ik nogal heftig reageer. Gekoeld met ijs en hooikoortstablet ingenomen. Morgen zal in ieder geval 1 oog dicht zitten en aan de andere kant een hamster wang.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 20:05

Ik moet de boel wel luchten want het was binnen 28 graden. Maar er is buiten een kind de hele tijd aan het schreeuwen en krijsen. Gecombineerd met boven mij over de galerij rennen en doen. Echt al uren lang overlast.

En het is te warm voor m’n koptelefoon. Heb net al even flink gejankt. Maar ik kan het voor m’n ratjes niet maken om het 28 graden te laten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 20:40

Shenavallie schreef:
@ denisesilver: Ben je hiervoor al eens naar de HA geweest (of diens assistent hierover gesproken)? Ik vind dit niet prettig om te lezen en zou me daar toch wel iets zorgen over maken. Misschien is het iets onschuldigs, maar als je mond er ook bij betrokken is, krijg ik toch andere gedachten.

Ik denk dat het atypische migraine is. Daar kan je lichte symptomen van krijgen die gelijkenissen hebben met een infarct. Maar ik moet voor medicatie voor mijn cholesterolafwijking nog naar de huisarts, dus dan ga ik het gelijk aangeven. Zou eigenlijk voor de zekerheid een scan van mijn hoofd hebben. Heb heel erg het idee dat elke migraineaanval mijn denkvermogen aantast.

Bedankt voor je zorgen :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 20:48

MarlindeRooz schreef:
Ik moet de boel wel luchten want het was binnen 28 graden. Maar er is buiten een kind de hele tijd aan het schreeuwen en krijsen. Gecombineerd met boven mij over de galerij rennen en doen. Echt al uren lang overlast.

En het is te warm voor m’n koptelefoon. Heb net al even flink gejankt. Maar ik kan het voor m’n ratjes niet maken om het 28 graden te laten.

Bizar dat de ouders niet ingrijpen. Er zal tegenwoordig toch ook wel een app op hun telefoon zitten om hun kinderen uit te zetten?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 20:49

denisesilver schreef:
Shenavallie schreef:

Ik denk dat het atypische migraine is. Daar kan je lichte symptomen van krijgen die gelijkenissen hebben met een infarct. Maar ik moet voor medicatie voor mijn cholesterolafwijking nog naar de huisarts, dus dan ga ik het gelijk aangeven. Zou eigenlijk voor de zekerheid een scan van mijn hoofd hebben. Heb heel erg het idee dat elke migraineaanval mijn denkvermogen aantast.

Bedankt voor je zorgen :)

Goed dat je het bij het komende consult aangeeft. :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 20:50

Shenavallie schreef:
MarlindeRooz schreef:

Bizar dat de ouders niet ingrijpen. Er zal tegenwoordig toch ook wel een app op hun telefoon zitten om hun kinderen uit te zetten?

Die ouder(s) wonen ook maar op 60m2. Soms met 2 volwassenen en 2 kinderen. Soms alleenstaande ouder en kinderen. Met één kleine slaapkamer. Dus snap wel dat ze de hele dag buiten zijn.

Maar ze maken zoooooveel herrie.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 21:00

Wij wonen ook in een huis van 56 m2, maar dat heeft niets met opvoeden te maken. Je kunt je kinderen rustig de hele dag buiten laten, maar ze hebben ook nog ergens fatsoensregels meegekregen. Als wij vroeger liepen te krijsen in de straat, dan stonden meerdere ouders direct buiten om je op je vingers te tikken. Dus dat liet je dan wel. Mijn buren woonden voorheen met 5 man in eenzelfde huis als wij qua oppervlakte en daar was ook nooit herrie.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 21:10

Shenavallie schreef:
MarlindeRooz schreef:

Als dat toch zou kunnen.

Dan wil ik zo'n universele afstandsbediening om kinderen *mensen stil te krijgen.

:')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 21:11

Ik ook! :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 21:14

Shenavallie schreef:
Wij wonen ook in een huis van 56 m2, maar dat heeft niets met opvoeden te maken. Je kunt je kinderen rustig de hele dag buiten laten, maar ze hebben ook nog ergens fatsoensregels meegekregen. Als wij vroeger liepen te krijsen in de straat, dan stonden meerdere ouders direct buiten om je op je vingers te tikken. Dus dat liet je dan wel. Mijn buren woonden voorheen met 5 man in eenzelfde huis als wij qua oppervlakte en daar was ook nooit herrie.

Oh mijn ervaring met (buur)kinderen is de laatste jaren niet zo goed.

Godzijdank is het niet zo erg als bij m’n vorige huis. Hun kind gilde en schreeuwde zo hard dat het door de muur heen kwam. Normale tussenwoning hé. En de vader schreeuwde nog veel harder. Daar leerde hij het van.

Als ik buiten op normaal volume met iemand belde moest ik gewoon naar binnen lopen omdat ik anders niet te verstaan was. :=

Maar het is nu stil, geen Defqon en geen koters! :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 21:57

Discussie over wanneer ik m'n verjaardag vier... Ik ben half augustus jarig maar het weekend van 11 augustus moet ik werken, kan niet ruilen en mijn ouders, broer en schoonzus zijn er niet dat weekend. De 17e viert een nichtje van m'n man d'r verjaardag (zij is de 27e augustus jarig) en heeft dat eind mei aangekondigd, ik heb nog niks toegezegd. De 24e kan mijn zus en zwager niet en de 31e m'n ouders niet. Dus dan blijft alleen 3 augustus over maar ik moet de volgende dag om 7u beginnen met werken. Ik wil het liefste de 17e vieren maar m'n man zei dat ik dat niet kon maken omdat dat nichtje d'r verjaardag viert (die wordt dan 19 dus het is geen klein kind meer)
Heb nu zoiets van ik vier het maar niet

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 23:06

Ik zou ook overslaan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 03:30

Plafonddienst. Om 7 uur gaat de wekker weer.