Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Het boeit mij eigenlijk nooit zo of er wat naast gaat. Ik open het klepje voor de spoelglans en ik spuit er gewoon in tot hij overstroomt. Klepje dicht en klaar.
Picopico schreef:Oké, ik heb een mysterie om op te lossen.
Door het topic over dynamische energie dacht ik "hoe zou het ondertussen met mijn verbruik staan" (hier kijk ik zelden naar), want ik heb ook een dynamisch energiecontract, bij de ANWB. Dacht ik. Dus ik terug zoeken tussen mijn mails hoe ik dat ook alweer kon bekijken, kom ik een mail uit november tegen waarin staat dat ze het jammer vinden dat ik mijn contract heb opgezegd. Ik weet van niksIk heb die mail destijds over het hoofd gezien kennelijk. Maar nu zie ik dat ik sinds oktober niks heb betaald voor energie. Dit heb ik helemaal niet door gehad
Wie levert mijn energie nu dan en tegen welk tarief? Ik heb echt geen idee. Ik snap hier echt niks van
deksel schreef:Er zijn momenteel onderhandelingen voor de CAO GGZ.
N.a.v. een discussie met een collega, vraag ik me af wat er nou precies in onderstaande stuk gezegd wordt?
1. Een totale verhoging van 3%?
2. of in totaal 6.25% erbij in 1,5 jaar?
[ Afbeelding ]
fleurtjeuh schreef:deksel schreef:Er zijn momenteel onderhandelingen voor de CAO GGZ.
N.a.v. een discussie met een collega, vraag ik me af wat er nou precies in onderstaande stuk gezegd wordt?
1. Een totale verhoging van 3%?
2. of in totaal 6.25% erbij in 1,5 jaar?
[ Afbeelding ]
vanaf 1 juli dit jaar krijg je er 1 procent bij
vervolgens krijg je daar vanaf 1 december nog eens 2,25 procent bovenop
en dan op 1 juli 2026 krijg je er nog eens 3 procent bij
Dus optie 2 soort van, want op deze manier uitgesmeerd hou je er meer aan over omdat het volgende percentage op het op dat moment geldende bedrag komt en niet het originele bedrag