Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:01

Nayomie schreef:
Dat we een vakantiehuisje zitten, net zit te eten en er opeens onbekenden in het het huisje lopen. Konden met hun pas dus ook hier in dit huisje.

Wat creepy! Maar meer waarom zou je het uitproberen om met een pasje een ander huisje in te gaan dan ben je ook niet helemaal goed als je dat doet :')

Als er van die haken op de deur zitten , die er vannacht zeker opdoen en misschien waardevolle spullen op de slaapkamer?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:02

fotolijstje schreef:
Ik deed niet mee aan een online feest met collega's. Ik vind ze hartstikke aardig maar ze zijn zon stuk ouder dan ik en ik word er altijd echt ongemakkelijk van. Men moeder noemt me contactgestoord daardoor :

Nah ja :+ Ik vind een online feest ook maar suf eigenlijk.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:10

Zebrastreep schreef:
Nayomie schreef:
Dat we een vakantiehuisje zitten, net zit te eten en er opeens onbekenden in het het huisje lopen. Konden met hun pas dus ook hier in dit huisje.

Wat creepy! Maar meer waarom zou je het uitproberen om met een pasje een ander huisje in te gaan dan ben je ook niet helemaal goed als je dat doet :')

Als er van die haken op de deur zitten , die er vannacht zeker opdoen en misschien waardevolle spullen op de slaapkamer?

Nou dit park had blijkbaar dit huisje dubbel geboekt waardoor zowel wij als anderen dit huisje in konden.

Receptie is langs geweest en heeft aangegeven dat de passen van die andere mensen worden geblokkeerd. Maar dit heeft wel de smaak van de vakantie een beetje ontnomen. Dat je lekker rustig zit te eten en opeens onbekenden in het huisje staan. -O-

hagelslagJarig

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:12

Vandag geen tijd gehad om te laten testen... Dus nu kan ik niet morgen vroeg tussen 6 en 8 zwemmen. Maar gelukkig wel later op de dag.

Nog een ergenis, moest net de datums aangeven qua enten bij de fysio

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:13

Nayomie schreef:

Ik heb dat eens gedaan met mijn zusje, per ongeluk. Na het zwemmen liepen we het huisje in (kaart werkte gewoon). We moesten beide heel nodig naar het toilet dus zij ging beneden en ik boven. Tijdens het plassen zag ik aan de spullen in de badkamer dat het niet ons huisje was :wow: . Ik heb meteen mijn bikini opgetrokken, naar mijn zusje geroepen dat we verkeerd zaten. Ik vergat door te spoelen, zij vergat haar schoenen bij de deur, een grote chaos!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:24

Nayomie schreef:

Hahaha dat is wel raar idd. Ik heb dat met een vriendin gehad in een hotel in Duitsland. Wij doen nietsvermoedend de deur open, ligt er daar een stelletje op te bed te .... Die man nodigde ons nog uit ook :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:26

Rambogirl schreef:
Nayomie schreef:

Hahaha dat is wel raar idd. Ik heb dat met een vriendin gehad in een hotel in Duitsland. Wij doen nietsvermoedend de deur open, ligt er daar een stelletje op te bed te .... Die man nodigde ons nog uit ook :x

Oh my god _O- _O- Wat moet dat toch een partij ongemakkelijk geweest zijn :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:34

fotolijstje schreef:
Sims 4 downloaden met 18 andere pakketten erbij -O- dat gaat super lang duren

Sterkte... ik heb de Sims ook gespeeld. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 20:32

poes schreef:
Ik heb twee dobermanns gekend. Eentje was nogal een sulletje zat niets kwaad in. De andere leunde wat meer tegen het stereotype aan en deed ook bewakings en pakwerk en kon je zeker niet altijd zomaar bij komen. Ze was heel fanatiek maar wel eerlijk. Hele duidelijke hond.

Maar mensen die ‘iets’ hebben met ‘gevaarlijke’ honden, dat is hier wel een ergernis :=

Ik ben wel zo'n persoon die er dus bewakings en pakwerk mee zou gaan doen. Goed trainen. Veel trainen. Lekker uitdagen. En ook goed voor mezelf. Ben best lui meestal

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 20:37

De reclame van Aldi, met dat gruwelijke piepende winkelkarretje {:)-:( {:)-:(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 20:46

Rambogirl schreef:
Nayomie schreef:

Oh dat lijkt me helemaal ongemakkelijk :=

Zal hier dan denk ik niet snel gebeuren. Hond loopt los in het huisje en hoewel ze echt heel lief is, zullen mensen toch sneller afstand van haar nemen. Om maar door te gaan over het 'gevaarlijke rassen' gesprek. :P Hele lieve vriendelijke hond, maar mensen vinden het toch gevaarlijk. Daar hou ik dan ook rekening mee. :j

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:23

Ongevaccineerde schoonfamilie die net belt en zegt geen thuistest te willen doen voor het kerstdiner vrijdag.

Ieder z'n ding maar er zijn 2 70plussers (nog) ongeboosterd en een baby van 4 maand aanwezig dan. Vind het zo'n irritant gezeik. Bah.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:33

Ik zou zeggen dat ze welkom zijn met een negatieve thuistest en anders niet, gauw klaar hoor!
Wij gaan naar onze dochter en zijn allen gevaccineerd maar doen wel eerst een test.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:33

Ik zou dus wat ophalen bij de vriend van mijn ex. Ik kom aan en hij is er nog steeds niet, ik zie dus dat ze ergens zitten om mij te bekijken. Mijn ex was er dus ook bij, daar ga ik niet heen _-:(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:34

fotolijstje schreef:
Ik zou dus wat ophalen bij de vriend van mijn ex. Ik kom aan en hij is er nog steeds niet, ik zie dus dat ze ergens zitten om mij te bekijken. Mijn ex was er dus ook bij, daar ga ik niet heen _-:(

Wanneer blokkeer je hem nu eens en stop je steeds contact met hem te leggen?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:49

marleen_88 schreef:
fotolijstje schreef:

Wanneer blokkeer je hem nu eens en stop je steeds contact met hem te leggen?

Ik heb ook niks tegen hem gezegd :) het was de vriend van mijn ex die wat tegen hem zei en daarom kwam hij dus.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:51

Die hele groep gewoon blokkeren en vergeten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:58

Mijn vriend kijkt Massa is Kassa, maar ik heb een kat op schoot die zo lief ligt te slapen, dus ik wil ook niet weg.
Help ;(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 22:01

Urbanus schreef:

Dit.
Je weet al dat die vriend van je ex over je l.lt.
Nu dit weer. Je bent toch wel slimmer dan dat?
Sta er boven en blokkeren die hap.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 22:03

Niobe schreef:
Mijn vriend kijkt Massa is Kassa, maar ik heb een kat op schoot die zo lief ligt te slapen, dus ik wil ook niet weg.
Help ;(

Zelf ook gaan slapen met de kat op schoot :Y) :j

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 22:05

LiannePuthzy schreef:
Niobe schreef:
Help ;(

Zelf ook gaan slapen met de kat op schoot :Y) :j

Zo simpel, maar zo briljant, trusten!

En thanks _/-\o_

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 22:59

DuoPenotti schreef:
Urbanus schreef:

Dit.
Je weet al dat die vriend van je ex over je l.lt.
Nu dit weer. Je bent toch wel slimmer dan dat?
Sta er boven en blokkeren die hap.

Ik heb het eindelijk gedaan *\o/*
Ik vind het zo zo klote, niet de situatie maar hoe ze zo tegen me kunnen doen. Echt allemachtig je bent geen klein kind meer :evaw:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 23:02

Oh top. Ze hebben onze passen dus geblokkeerd en niet die van de andere gasten. Komen wij ons huisje dus niet meer in. Ben er nu al zat van.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 23:35

Vuurwerk. Paard over de zeik, 5e keer al. Kan wel janken. Is het al 1 januarie. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 23:53

Ik heb het ontzettend koud en dat terwijl het gewoon aangenaam is qua temperatuur hier in huis -O-