Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 01:07

Wat irritant Friemel. De broek is zoals ze via de foto kan verwachten. Wat verwachten sommige kopers toch . ..

Ik heb vd week 4* gehad omdat er een plekje op de broek zit waar mogelijk een sticker oid heeft gezeten.

Ik kan daar zo boos van worden. Het plekje hoort gewoon zo. Zo zien alle broeken eruit. Het is gewoon het stiksel van het klittenbandje op de achterzak. Dat zie je ook op de foto's.

En dan ook geen pb, maar in een review melden.

Op dezelfde dag ook iemand die helemaal tekeer ging omdat ik haar geen euro korting wilde geven bij aankoop 2 artikelen (jurkje 5,- en legging 1,50 -> nw 70,-)

Hoe is jullie ervaring met bieders? Ik heb al hele lage prijzen en bijna iedereen koopt het voor de vraagprijs. Maar de 2x dat ik iemand een plezier wilde doen door akkoord te gaan met een lager bod was er "gedoe". Daar hou ik dan wel een naar gevoel aan over ..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 07:29

Als het me niet bevalt negeer ik het. Ik had vorige keer een dame die kocht vanalles voor 1 en 2 euro, ik heb extreem lage prijzen. 7 artikelen was negen euro, ze bleef maar 5 euro bieden, op een gegeven moment heb ik het genegeerd en toen werden de dingen door een ander gekocht :))

Die Zara broek ook, in november gekocht voor 45/50 euro, ik heb hem uiteindelijk weggedaan voor 3,- en idd ook gezeur... Zouden de mensen die met een duppie op de eerste rang zitten het ergst zijn?

Tancreda4

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 11:02

Hele lage biedingen wijs ik af zonder verder bericht. Gelukkig nog geen nare berichten gehad. Wel smeek bedes maar daar ga ik ook niet op in. Gelukkig maar want uiteindelijk het verkocht voor de vraagprijs zonder boe of bah van de koper.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 11:52

Mijn spullen zijn uiteindelijk niet verkocht op Vinted. Ze hebben er meer dan een jaar op gestaan. Nu zijn mijn Vans naar de kringloop, hoop dat er iemand anders blij mee is. :D
Wel weer zelf schoenen gekocht(barefoot).

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 12:23

Hier nog 0 problemen gehad eigenlijk. Ook nooit vragen achteraf of iets dergelijks. Moet wel nodig m'n kast weer eens gaan uitzoeken!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 12:51

In het begin was ik erg blij met vinted, laatste half jaar meer gezeur. Blijven rare lage prijzen bieden, halen niet op of melden geen akkoord. Ook verzenden is niet beter geworden, veel willen niet via homerr, maar daar kan je dan toch altijd op klikken (snap dat het niet uitgezet kan worden). Maar zet het dan op FB of MP, dan kan je zelf kiezen met wat je verzenden.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 14:12

Heb je nog steeds een printer nodig om via vinted te verzenden?
Of is dat niet meer nodig?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 14:28

Niet als je kiest voor een digitaal label met QR code, zoals bij Homerr (volgens mij binnen NL) en DHL.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 14:33

Tiahastrona schreef:
In het begin was ik erg blij met vinted, laatste half jaar meer gezeur. Blijven rare lage prijzen bieden, halen niet op of melden geen akkoord. Ook verzenden is niet beter geworden, veel willen niet via homerr, maar daar kan je dan toch altijd op klikken (snap dat het niet uitgezet kan worden). Maar zet het dan op FB of MP, dan kan je zelf kiezen met wat je verzenden.

Ik ben juist blij dat die mensen het toch op Vinted zetten :j

Want er zit veel spul tussen dat ik anders niet had kunnen kopen omdat ik het niet gezien had.... omdat het door "buitenlanders" te koop wordt gezet.

Ik heb dan liever dat ze erbij zetten dat ze niet via Vinted GO willen verkopen en dat ik het dan toch wel via een andere pakkettendienst kan laten bezorgen en toch dat artikel kan bemachtigen +:)+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 21:13

Mijn favo pakketpunt/winkel met mijn 2 meest gebruikte verzendwijzes gaat verhuizen naar een ander dorp .. -O- -O- -O- Echt heel erg balen!

Hier ook net weer een blazer binnen die niet als de Europese maat valt ondanks navraag, en met een scheur in de voering. (Wel nog prima te dragen als die pastte) misschien toch maar een beetje afkicken van vinted. |o

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 22:16

Ik had een Nijntje spelletje gekocht waarbij een plastic Nijntje geluid maakt.
Volgens advertentie werkte de Nijntje goed.
Thuis helaas niet. Nog nieuwe batterijen geprobeerd.
Maarja was maar 2 euro dus ik heb het maar laten zitten

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 22:56

pmarena schreef:
Tiahastrona schreef:

Ik ben juist blij dat die mensen het toch op Vinted zetten :j

Want er zit veel spul tussen dat ik anders niet had kunnen kopen omdat ik het niet gezien had.... omdat het door "buitenlanders" te koop wordt gezet.

Ik heb dan liever dat ze erbij zetten dat ze niet via Vinted GO willen verkopen en dat ik het dan toch wel via een andere pakkettendienst kan laten bezorgen en toch dat artikel kan bemachtigen +:)+

Maar bij goedkope spullen zijn verzendkosten in verhouding dan heel hoog.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-25 23:13

Dispar_Vulgo schreef:

Heb je wel lang genoeg gewacht tot hij "kiekeboe" zei?

Of is het niet de verstop Nijntje? In mijn herinnering duurt het vrij lang voor die begint te roepen.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 21:17

Douce schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Heb je wel lang genoeg gewacht tot hij "kiekeboe" zei?

Of is het niet de verstop Nijntje? In mijn herinnering duurt het vrij lang voor die begint te roepen.

Bedankt voor de tip! In mijn beleving heb ik hem uren op ‘on’ laten staan, maar ik ga het toch nog een keer proberen :+

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 21:18

Dan is dat waarschijnlijk ook wel zo hoor. Kon me alleen van mezelf herinneren dat ik dacht ... Jeetje dat ding doet het niet. Per ongeluk niet uitgedaan en toen begon hij te roepen in de mand :').

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 21:20

Douce schreef:
Dan is dat waarschijnlijk ook wel zo hoor. Kon me alleen van mezelf herinneren dat ik dacht ... Jeetje dat ding doet het niet. Per ongeluk niet uitgedaan en toen begon hij te roepen in de mand :').

Ik denk nog steeds dat het aan mij ligt hoor, want waarom zou ze anders in de advertentie zetten dat hij werkt.
Dus jouw suggestie is best mogelijk :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 01:38

felicity schreef:

De koper kiest de verzendpartij en ze zijn niet allemaal met digitaal label (de meeste wel), dus soms nog printen

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 06:24

Corelli schreef:
felicity schreef:

De koper kiest de verzendpartij en ze zijn niet allemaal met digitaal label (de meeste wel), dus soms nog printen

Lekker onhandig als ze nu net de verzendmethode kiezen waar je een printer voor nodig hebt en je hebt er geen. Moet je de koop weer annuleren.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 07:23

Of elders printen, klopt!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 09:46

Kun je die verzendwijze bv niet uitzetten dan? :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 10:35

xMyrth schreef:
Kun je die verzendwijze bv niet uitzetten dan? :)

Dat kan niet bij elke verzendwijze. MondialRelay en VintedGo (voorheen Homerr) kun je nooit uitzetten en daarvoor moet je toch printen. VintedGo is alleen digitaal als het binnen Nederland blijft volgens mij :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 11:07

Voor buitenland kan ik ook de QR code krijgen maar het is inderdaad wisselend wanneer ik moet printen en wanneer niet bij VintedGo.

Je zou het nog in de advertentie kunnen zetten maar mijn ervaring is dat veel mensen dat negeren of gewoon niet lezen.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 16:11

Ohhh, jammer :+

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 16:25

pff... nu al 2 pakketten die op een andere locatie worden afgegeven dan waar ik het zou laten bezorgen.. Super vervelend, want die locatie is in de stad... en er is alleen op donderdag avond koopavond. :+

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 16:26

Hoi hoi. Lees al een tijdje mee en aangezien jullie hier regelmatig kopen en verkopen dacht ik stel de vraag aan jullie kenners. Wil wat jasjes enzo verkopen, maar hoe bepaal je de juiste prijs? Zijn al wel wat ouder, maar nog in zeer goede staat en sommige nauwelijks gebruikt waardoor ze er nog als nieuw eruit zien. Wil ze niet voor een appel en ei verkopen, maar een te hoge prijs en je verkoopt ze helemaal niet meer. Hellup???