Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiahastrona schreef:In het begin was ik erg blij met vinted, laatste half jaar meer gezeur. Blijven rare lage prijzen bieden, halen niet op of melden geen akkoord. Ook verzenden is niet beter geworden, veel willen niet via homerr, maar daar kan je dan toch altijd op klikken (snap dat het niet uitgezet kan worden). Maar zet het dan op FB of MP, dan kan je zelf kiezen met wat je verzenden.
pmarena schreef:Tiahastrona schreef:In het begin was ik erg blij met vinted, laatste half jaar meer gezeur. Blijven rare lage prijzen bieden, halen niet op of melden geen akkoord. Ook verzenden is niet beter geworden, veel willen niet via homerr, maar daar kan je dan toch altijd op klikken (snap dat het niet uitgezet kan worden). Maar zet het dan op FB of MP, dan kan je zelf kiezen met wat je verzenden.
Ik ben juist blij dat die mensen het toch op Vinted zetten
Want er zit veel spul tussen dat ik anders niet had kunnen kopen omdat ik het niet gezien had.... omdat het door "buitenlanders" te koop wordt gezet.
Ik heb dan liever dat ze erbij zetten dat ze niet via Vinted GO willen verkopen en dat ik het dan toch wel via een andere pakkettendienst kan laten bezorgen en toch dat artikel kan bemachtigen
Dispar_Vulgo schreef:Ik had een Nijntje spelletje gekocht waarbij een plastic Nijntje geluid maakt.
Volgens advertentie werkte de Nijntje goed.
Thuis helaas niet. Nog nieuwe batterijen geprobeerd.
Maarja was maar 2 euro dus ik heb het maar laten zitten
Douce schreef:Dispar_Vulgo schreef:Ik had een Nijntje spelletje gekocht waarbij een plastic Nijntje geluid maakt.
Volgens advertentie werkte de Nijntje goed.
Thuis helaas niet. Nog nieuwe batterijen geprobeerd.
Maarja was maar 2 euro dus ik heb het maar laten zitten
Heb je wel lang genoeg gewacht tot hij "kiekeboe" zei?
Of is het niet de verstop Nijntje? In mijn herinnering duurt het vrij lang voor die begint te roepen.
Douce schreef:Dan is dat waarschijnlijk ook wel zo hoor. Kon me alleen van mezelf herinneren dat ik dacht ... Jeetje dat ding doet het niet. Per ongeluk niet uitgedaan en toen begon hij te roepen in de mand.
Corelli schreef:felicity schreef:Heb je nog steeds een printer nodig om via vinted te verzenden?
Of is dat niet meer nodig?
De koper kiest de verzendpartij en ze zijn niet allemaal met digitaal label (de meeste wel), dus soms nog printen