Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 08:40

Al die completgekkies op Facebook.... Het is aan de ene kant wel grappig vermaak zo 's morgens vroeg, maar het is eigenlijk wel heel triest om te bedenken dat er mensen zijn die echt in die onzin geloven..... En dan altijd maar met diezelfde linkjes als bron blijven strooien.... Of filmpjes van Facebook blijven delen... Is ook heel betrouwbaar natuurlijk, dat Facebook....

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:05

Steeds weer terug in slaap dommelen maar geen zin om onder de douche te gaan staan :z

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:15

Mijn eigen psychologische instabiliteit eens in de maand. De instelling van mijn ouders. Dat het regent en ik de hele week al in de regen op de fiets zit. Het feit dat mijn headset leeg is. Ik wil gewoon terug naar bed. :evaw:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:30

Een niet Hondenmens die mij gaat vragen waar laat je je honden dan als je aan het werk bent.

Ehm nou thuis?
Ja maar, gewoon in je huis??
Ehm ja waar moet ik ze anders laten.

Ja maar schijten ze dan niet de hele boel onder en maken alles stuk??

Ehmm nee dat noem je opvoeding en voldoende beweging etc als ik wel thuis ben. Of als mijn zusje thuis is.

Oh ja maar moet je niet altijd thuis zijn als je een hond hebt, nogmaals nee dat hoeft niet |o

Honden zijn schijnbaar monsters

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:45

Nyaleti schreef:
Dat ik zo ondankbaar ben := ik heb het eigenlijk zo goed voor elkaar. Woon fijn thuis, 3 beesten waar ik met heel m'n hart van hou en sinds kort eindelijk een baan in m'n sector waar ik helemaal op m'n plek zit maar toch voel ik me oliebol en down. Ik heb zo'n heimwee naar de andere kant van de wereld waar ik m'n opleiding wil doen en mijn toekomst zie liggen.

En als ik dan al die andere berichten hier lees voel ik me helemaal ondankbaar en baal ik zo van mezelf dat ik zo pessimistisch ben.

Ik denk (!! correct me if im wrong) dat ik wel snap wat je bedoeld.. ik heb het hier ook prima voor elkaar, na morgen misschien nog wel beter + binnenkort komen er 2 katjes.. Huis, vriend, paard, werk, katjes, familie.. en toch zou ik zo graag naar Frankrijk willen verhuizen dat het soms pijn doet dat dat nog niet kan.

Maakt dat dat je ondankbaar bent? Nee, ik denk dat het gewoon je diepste verlangens zijn en dat kan toch nooit ondankbaar zijn?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 10:50

MPR4 schreef:
Dat ik door mijn wekkers heen slaap zodra ik vroeg wakker moet worden voor iets dat ik niet leuk vind. Mijn brein die weet dan blijkbaar van tevoren dat ik er geen zin in heb en laat me dan lekker doorslapen. :+

Ik heb dit dus ook. Heel vervelend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 10:56

Regen...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 11:42

Poes, gooien niet maar wel binnen het hek zetten.
En trimster tilt het dan op en knuffelt met hem.
Hond is allang blij dat hij niet hoeft.

Er zit een zenuw klem in mijn schouder.
Ik krijg het niet goed. Fysio is afwezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 11:47

Gemakzuchtige uitzendbureaus. :roll: “Kom maar terug als je meer werkervaring hebt.” Dan solliciteer ik wel direct bij een bedrijf, kneus. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-21 12:20

Engels docent die met naam en toenaam uitslagen van een grote opdracht op Teams zet zodat iedereen het kan zien als je het niet gehaald hebt. Ik heb het zelf gehaald en ben een van de enigen met C1, dus voor mij geen punt, maar ik heb er wel wat van gezegd. Vind het niet netjes. Onze opleiding is kleinschalig dus iedereen kent elkaar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 15:21

Dat er vanmorgen naast mijn auto een auto stond met vage figuren die zaten te wachten op iets. Ik woon nogal in een rustige wijk wat absoluut geen hangplek is , of van dit soort figuren heb gezien.

Ze stonden wel tegenover een tuin waar iemand woont , waarvan wij denken dat er daar iets niet klopt. Iets met illegaals denken wij thuis.

Nou ja ik hoop dat ze het daar maar bij houden , vond het niet zo fijn dat mijn auto daar zo stond. Ze keken mij ook een beetje raar aan ik hou daar persoonlijk niet zo van.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 15:27

Voor de derde dag op rij migraine. Heb voor de grap even het blauwe licht op mijn laptop gefilterd en het gaat na een uur ineens een stuk beter. Super joh, dat onderwijs geven via de computer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 15:29

Van die reclame telefoontjes

Hallo wil je overstappen naar KPN?

Nee meneer wij zitten bij Ziggo en dat is prima zo. dus geen belangstelling.

Oh nou dat hoort ik niet vaak maar ik heb goedkoper internet.

Ik ga nu ophangen doei.

En nee het bel mij niet register helpt voor geen meter. Mijn moeder heeft een bedrijf dus ze blijven ons gewoon bellen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 15:38

Jolien87 schreef:
Voor de derde dag op rij migraine. Heb voor de grap even het blauwe licht op mijn laptop gefilterd en het gaat na een uur ineens een stuk beter. Super joh, dat onderwijs geven via de computer.

Ik heb sinds het thuiswerken een blauwlicht filter bril, echt een aanrader!

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 15:44

iirrssjjee schreef:
Al die completgekkies op Facebook.... Het is aan de ene kant wel grappig vermaak zo 's morgens vroeg, maar het is eigenlijk wel heel triest om te bedenken dat er mensen zijn die echt in die onzin geloven..... En dan altijd maar met diezelfde linkjes als bron blijven strooien.... Of filmpjes van Facebook blijven delen... Is ook heel betrouwbaar natuurlijk, dat Facebook....

Dit is een van de redenen dat ik Facebook permanent er af heb gegooid :') .

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 17:04

Heb me helemaal suf gespaard voor een actie van de Dekamart voor keukenspullen van Jamie Oliver. Wilde vandaag al mijn volle spaarkaarten inleveren; blijkt helemaal niets meer leverbaar van de spullen waarvoor je gespaard hebt? Voel me een enorme boomer maar heb de klantenservice net gemaild dat ik het achterlijk vind. Ga speciaal naar die winkel omdat ik kan sparen, en dan hebben ze hun oliebol gewoon niet op orde. Urgh :')

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 17:05

Ik heb al drie dagen een grote harde bult op mijn kaak onder mijn kiezen en de tandarts weet niet wat het is. Nu moet ik naar de kaakchirurg maar die heeft pas volgende week vrijdag plek... terwijl het best veel pijn doet en ik nu echt een hamsterwang heb. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 17:15

Ik heb de concentratie van een aardappel en zit nog van kwart voor 5 tot kwart voor 6 in een belangrijk gesprek.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 18:13

Regenbuien alweer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 19:07

Geen zin meer om bezig te gaan met school , op zich hoeft dat nu ook even niet meer dus ik stop maar beetje rust is ook belangrijk

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:15

__Sannne schreef:
Jolien87 schreef:

Ik heb sinds het thuiswerken een blauwlicht filter bril, echt een aanrader!

Goeie tip, dankjewel! Mag ik vragen welke jij hebt?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:52

Castilja schreef:
Heb me helemaal suf gespaard voor een actie van de Dekamart voor keukenspullen van Jamie Oliver. Wilde vandaag al mijn volle spaarkaarten inleveren; blijkt helemaal niets meer leverbaar van de spullen waarvoor je gespaard hebt? Voel me een enorme boomer maar heb de klantenservice net gemaild dat ik het achterlijk vind. Ga speciaal naar die winkel omdat ik kan sparen, en dan hebben ze hun oliebol gewoon niet op orde. Urgh :')

Ik vind je echt geen boomer hierdoor. Winkel moet gewoon zijn zaken op orde hebben. Ik zou je een boomer noemen als je je zegels wilt inwisselen nadat de actie voorbij is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:54

Ugh moet morgen een lange rit maken naar een plaatsje waarvan ik nog nooit had gehoord, Acquoy....
Ik dacht dat ik naar Polen moest ofzo :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:57

hagelslag schreef:
Ugh moet morgen een lange rit maken naar een plaatsje waarvan ik nog nooit had gehoord, Acquoy....
Ik dacht dat ik naar Polen moest ofzo :Y)

DressagePro zit daar. Mooie plaats in de betuwe.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:00

xmarritw schreef:
Castilja schreef:

Ik vind je echt geen boomer hierdoor. Winkel moet gewoon zijn zaken op orde hebben. Ik zou je een boomer noemen als je je zegels wilt inwisselen nadat de actie voorbij is.

Dank voor deze mooie woorden _/-\o_ *\o/*