Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Dat ik zo ondankbaar benik heb het eigenlijk zo goed voor elkaar. Woon fijn thuis, 3 beesten waar ik met heel m'n hart van hou en sinds kort eindelijk een baan in m'n sector waar ik helemaal op m'n plek zit maar toch voel ik me oliebol en down. Ik heb zo'n heimwee naar de andere kant van de wereld waar ik m'n opleiding wil doen en mijn toekomst zie liggen.
En als ik dan al die andere berichten hier lees voel ik me helemaal ondankbaar en baal ik zo van mezelf dat ik zo pessimistisch ben.
iirrssjjee schreef:Al die completgekkies op Facebook.... Het is aan de ene kant wel grappig vermaak zo 's morgens vroeg, maar het is eigenlijk wel heel triest om te bedenken dat er mensen zijn die echt in die onzin geloven..... En dan altijd maar met diezelfde linkjes als bron blijven strooien.... Of filmpjes van Facebook blijven delen... Is ook heel betrouwbaar natuurlijk, dat Facebook....
__Sannne schreef:Jolien87 schreef:Voor de derde dag op rij migraine. Heb voor de grap even het blauwe licht op mijn laptop gefilterd en het gaat na een uur ineens een stuk beter. Super joh, dat onderwijs geven via de computer.
Ik heb sinds het thuiswerken een blauwlicht filter bril, echt een aanrader!
Castilja schreef:Heb me helemaal suf gespaard voor een actie van de Dekamart voor keukenspullen van Jamie Oliver. Wilde vandaag al mijn volle spaarkaarten inleveren; blijkt helemaal niets meer leverbaar van de spullen waarvoor je gespaard hebt? Voel me een enorme boomer maar heb de klantenservice net gemaild dat ik het achterlijk vind. Ga speciaal naar die winkel omdat ik kan sparen, en dan hebben ze hun oliebol gewoon niet op orde. Urgh
xmarritw schreef:Castilja schreef:Heb me helemaal suf gespaard voor een actie van de Dekamart voor keukenspullen van Jamie Oliver. Wilde vandaag al mijn volle spaarkaarten inleveren; blijkt helemaal niets meer leverbaar van de spullen waarvoor je gespaard hebt? Voel me een enorme boomer maar heb de klantenservice net gemaild dat ik het achterlijk vind. Ga speciaal naar die winkel omdat ik kan sparen, en dan hebben ze hun oliebol gewoon niet op orde. Urgh
Ik vind je echt geen boomer hierdoor. Winkel moet gewoon zijn zaken op orde hebben. Ik zou je een boomer noemen als je je zegels wilt inwisselen nadat de actie voorbij is.