Joltsje schreef:jaa pff ben ook wel wat klaar met die scholen en leraren.
ja ze werken keihard. ja ze zitten nu ook in een bizarre situatie.
ja misschien verdienen ze ook wel te weinig en is de werkdruk veel te hoog.
maar er zijn veel meer mensen die nu even moeten roeien met de riemen die ze hebben.
respect heb ik voor de zorg die innd wat er ook gebeurd doorgaat.
daar is ook mega bezuinigd en hoor je ze daar over. tuurlijk! maar op een andere toon.
nu al gaan roepen dat het "niet gaat lukken" vind ik zo'n dooddoener.
iedereen snapt dat het lastig is met kleine kids 1,5 meter afstand te houden en we willen niet dat je "zomaar" het gevaar opzoekt. er loopt nu toch een onderzoek wat moet aantonen hoe besmettelijk kinderen zijn. nou stel dat de besmettelijkheid meevalt, is er alweer een minder groot probleem.
dan de ouders de auto maar niet uit of niet op het schoolplein. etc etc.
om de dag naar school, noem het allemaal maar op.
Pardon ... daar gaan die onderzoeken van het aob niet over. Het is een feit dat 32 kinderen in een lokaal in een normale situatie al vrij bijzonder is. Veel scholen niet echt een lekker luchttoevoer systeem etc hebben en dat, dat op 1,5 meter afstand wel een uitdaging wordt. Moeten we de muren door breken?
Ik ken geen collega die niet wil lesgeven maar als je aan de 1,5 meter eis moet voldoen is dat niet zomaar geregeld.
Ik ga voor nu uit van na de meivakantie.
Hier kregen we zelfs op onze kop(waarschuwing) toen mijn teamleider 1 examenleerling naar school had gehaald om toetsen in te halen. Dingen moeten haalbaar zijn.
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 15-04-20 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt