Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 11:03

Een feest in de buurt.Net of Andre Hazes in onze tuin aan het zingen was.Het werd ook nog super vals mee gezongen.O ja,en de hond laat scheten.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 11:31

mijn mama heeft een keer voor de grap waxstrips meegenomen. Nu godsamme wat doet dat zeer :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 12:22

Dat mijn groepsgenoten vinden dat ze goed hebben meegedaan aan het project. :')

Volgens mij heb ik bijna alles moeten regelen. Een iemand deed nog wel goed mee hoor die hield mij ook op de hoogte waar ze mee bezig was maar de rest was gewoon om te janken eigenlijk. Ik wou proberen om het meeste werk niet meer te doen maar uiteindelijk gebeurd dat toch weer alsnog. Leerpuntje voor mijzelf. Moeilijke dingen uitzoeken vindt ik dan wel weer interessant omdat je daar echt veel van leert. Maar bij de rest is het oh nou dat snap ik niet hoor dus wat moet ik doen of wil jij het doen.

Ach heb ze een deadline voor vandaag gegeven en gezegd dat ik er aankomende week niet meer mee bezig ga en ze het dan zelf maar in moeten leveren. Ik heb nog wel een beetje tijd maar moet 4 dagen naar stage en dan is de presentatie al. Ook is het iets met examens maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 13:19

Fietssleutel kwijt. M'n fiets staat op een plek waar veel gepikt wordt. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:12

Heb zin in pizza maar moet om 16:00 eten en zou dan nog langs de supermarkt moeten. Maar wilde eigenlijk pasta maken maar daarvoor moet ik ook langs de supermarkt. Ben te lui. _O-

Edit: ha, had nog een blikje tomatenpuree. Hoef nu niet weg. _O-

zigranta

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:30

Hhhhmmmmmm lekker, een blikje tomatenpuree om te eten :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:31

zigranta schreef:
Hhhhmmmmmm lekker, een blikje tomatenpuree om te eten :D

Haha ja lekker oplepelen. Maar kan er nu wel lekker pasta met rode pesto en gegrilde courgette van maken. _O-

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:33

Dat klinkt in ieder geval al beter haha.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:53

Dat als er M&M's in huis zijn, ik daar dus gewoon niet vanaf kan blijven. En dan niet een handje ofzo, nee, gewoon vreten totdat mijn maag smeekt om te stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 17:29

Ruzie. Dat wordt buiten slapen vannacht. :+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 17:46

De hond die de hapjesschaal van het aanrecht heeft geplunderd. :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:06

nicole_floor schreef:
De hond die de hapjesschaal van het aanrecht heeft geplunderd. :')

_O- mijn hond zou dit ook doen. Ze is klein maar dan kan ze het ineens _O-
Bij de vorige eigenaar was plots een biefstuk verdwenen en de hond zelf ook :')

Mijn moeheid... veel teveel gewerkt en nu vakantie en wil het liefste ook 2 weken slapen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:06

Dat ik mensen moet uitnodigen voor mijn verjaardag die ik er helemaal niet bij wil hebben. Want het is netjes om ze uit te nodigen. Maar ik word altijd genegeerd door die mensen waar ik bij sta, ik word veelal vergeten, ze deden vorig jaar ook geen moeite voor mijn verjaardag en aantal logen er ook nog over. :')

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:18

Ik was zo trots op m'n lange haar (tot m'n kont) en had m'n moeder gevraagd de puntjes er af te knippen, dat doet ze altijd. En nu is het nog maar tot iets over m'n schouder 'ja de onderste helft was dood' zegt ze. Ben echt heel verdrietig nu :(
T groeit wel weer aan natuurlijk maar pff wat baal ik hier van.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:19

Pindakaa7 schreef:
Ik was zo trots op m'n lange haar (tot m'n kont) en had m'n moeder gevraagd de puntjes er af te knippen, dat doet ze altijd. En nu is het nog maar tot iets over m'n schouder 'ja de onderste helft was dood' zegt ze. Ben echt heel verdrietig nu :(

Oh dat is wel enorm zuur :(:)

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:21

Pindakaa7 schreef:

Ik begrijp zooooo goed hoe je je voelt!! Mijn haar is ook ongeveer die lengte. Vorige keer dat ik het liet knippen moest er dus ook echt een stuk af. Ik zat bijna jankend in de stoel :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:27

Op een barbecue zitten met voornamelijk 50+'ers waar het bijna alleen maar gaat over complottheorieën rondom Corona, 5G en dat BLM onzin is. Ik wil hier weg want elke seconde dat ik dat gewauwel aan moet horen verlies ik een beetje hoop in de mensheid.

Boomers man... :x

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:30

Nayomie schreef:
Dat ik mensen moet uitnodigen voor mijn verjaardag die ik er helemaal niet bij wil hebben. Want het is netjes om ze uit te nodigen. Maar ik word altijd genegeerd door die mensen waar ik bij sta, ik word veelal vergeten, ze deden vorig jaar ook geen moeite voor mijn verjaardag en aantal logen er ook nog over. :')

Gewoon niet uitnodigen, jou verjaardag en dat vier je met mensen die jij er bij wil hebben.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:33

Lau schreef:
Nayomie schreef:

Gewoon niet uitnodigen, jou verjaardag en dat vier je met mensen die jij er bij wil hebben.

Het is sociaal gewenst want met de schoonfamilie moet je immers ook een tijdje mee vooruit. := Nu gaan ze toch niet komen, weet ik al, want ik vier het elders en dat is niet om de hoek en reizen gaan ze helemaal niet doen. :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:39

Nayomie, opgelost toch? Kies datum en locatie dat je zeker bent dat ze niet komen....

Ik erger me aan van alles, goede nacht slaap lost dat vast op.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:47

Escamilla schreef:
Pindakaa7 schreef:

Ik begrijp zooooo goed hoe je je voelt!! Mijn haar is ook ongeveer die lengte. Vorige keer dat ik het liet knippen moest er dus ook echt een stuk af. Ik zat bijna jankend in de stoel :')

Ik zat al bijna janked op de stoel toen ik laatst 5 cm van mijn haar af liet knippen. Ze wilde eerst 10 cm eraf halen, maar dat was mij nog te veel :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:52

Ik snap dat dus echt niet... Het is maar haar dat groeit wel weer aan :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:53

Lau schreef:
Ik snap dat dus echt niet... Het is maar haar dat groeit wel weer aan :')

Haha, same thoughts :))

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:57

nou, het duurt best lang voor het weer tot m'n kont hangt!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:58

Mijn psychiatrische verslaafde onderbuurman die besloten heeft scootermonteur te zijn. Oftewel onder mijn woonkamerraam die scooter non stop flink laten draaien. Mijn huis ruikt naar uitlaatgassen...