Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:De hond die de hapjesschaal van het aanrecht heeft geplunderd.
Pindakaa7 schreef:Ik was zo trots op m'n lange haar (tot m'n kont) en had m'n moeder gevraagd de puntjes er af te knippen, dat doet ze altijd. En nu is het nog maar tot iets over m'n schouder 'ja de onderste helft was dood' zegt ze. Ben echt heel verdrietig nu
T groeit wel weer aan natuurlijk maar pff wat baal ik hier van.
Pindakaa7 schreef:Ik was zo trots op m'n lange haar (tot m'n kont) en had m'n moeder gevraagd de puntjes er af te knippen, dat doet ze altijd. En nu is het nog maar tot iets over m'n schouder 'ja de onderste helft was dood' zegt ze. Ben echt heel verdrietig nu
Nayomie schreef:Dat ik mensen moet uitnodigen voor mijn verjaardag die ik er helemaal niet bij wil hebben. Want het is netjes om ze uit te nodigen. Maar ik word altijd genegeerd door die mensen waar ik bij sta, ik word veelal vergeten, ze deden vorig jaar ook geen moeite voor mijn verjaardag en aantal logen er ook nog over.
Lau schreef:Nayomie schreef:Dat ik mensen moet uitnodigen voor mijn verjaardag die ik er helemaal niet bij wil hebben. Want het is netjes om ze uit te nodigen. Maar ik word altijd genegeerd door die mensen waar ik bij sta, ik word veelal vergeten, ze deden vorig jaar ook geen moeite voor mijn verjaardag en aantal logen er ook nog over.
Gewoon niet uitnodigen, jou verjaardag en dat vier je met mensen die jij er bij wil hebben.
Escamilla schreef:Pindakaa7 schreef:Ik was zo trots op m'n lange haar (tot m'n kont) en had m'n moeder gevraagd de puntjes er af te knippen, dat doet ze altijd. En nu is het nog maar tot iets over m'n schouder 'ja de onderste helft was dood' zegt ze. Ben echt heel verdrietig nu
Ik begrijp zooooo goed hoe je je voelt!! Mijn haar is ook ongeveer die lengte. Vorige keer dat ik het liet knippen moest er dus ook echt een stuk af. Ik zat bijna jankend in de stoel