Arielle_ schreef:Een kast verkocht op marktplaats, afmetingen staan erbij. Vooraf afgerekend via marktplaats, haar vriend komt ‘m halen, past ‘ie niet in de auto.
Wordt weer bij ons terug in de gang gezet en gezegd maak het geld maar weer terug over.
Heb ik uiteindelijk ook gedaan, omdat ik dacht heb geen zin om hier ruzie over te maken, maar eigenlijk is dit toch hun probleem, of zeg ik dan iets geks?
Dit heb ik ook gehad met een bureau. Het banketstaaf is alleen dat als je zegt 'regel het maar' dat het meubel toch bij jou in huis of op de oprit moet blijven staan, want mensen hebben niet direct iets geregeld. En je wil ook niet dat het buiten blijft staan (of elders in de weg).
Ik heb dus ook het geld maar terug gegeven, want je kan bijna niet anders.
Wij hadden ook een keer een tafel met stoelen verkocht (niet demontabel) en die vent kwam voorrijden met een stationwagen. Je kan vooral wel bedenken dat dat niet past... Die man wilde alleen de tafel meenemen en had die al in de auto. Mijn vriend heeft toen gezegd dat hij alles mocht uitladen, want we gaan niet de helft verkopen.
Maar echt suf zulke mensen. Ik benadruk het nu echt als we meubels verkopen.