Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:luxx schreef:Squirten is eigenlijk ook plassen dus dat zou wel een oplossing zijn alleen kunnen/doen niet alle vrouwen dat
https://www.cosmopolitan.com/nl/liefde- ... -squirten/
Alle vrouwen kunnen het, als de man weet wat ie moet doen en als je genoeg ontspant.
Citaat:Of jij kan squirten, hangt af van het aantal klieren in jouw plasbuis. Niet iedere vrouw kan dit of heeft de drang om te squirten of ejaculeren.
capopjekop schreef:Ja joh ik heb dat ook. De boel blokkeert spontaan.
Toen ik net samenwoonde met ex moest hij verplicht in de woonkamer blijven en muziek op zetten als ik naar de wc moesttrok die banketstaaf op een gegeven moment de deur open. Maar daarna boeide het wel minder
Silly1972 schreef:Relaxed schreef:Luxx, de mannen die het truukje kennen zeggen dat iedere vrouw het kan. Zij krijgen het iig bij iedere vrouw voor elkaar
Ja dat zeggen ze tegen mij ook, maar die krijgen het bij mooi niet voor elkaar.
Maar durf te weddenndat die mannen het daar niet over hebben.
Vaak grootspraak
davinci2412 schreef:Ik date dus voornamelijk vrouwen en moet wel lachen om jullie "discussie" over squirten en mannen met grootspraak, gelukkig heb je hier met meiden minder last van.
Een andere kant van het daten met vrouwen is dat je makkelijk in wat aparte situaties beland. Op het moment heb ik een situationship. Wat basically betekend dat ik een vriendin heb, die niet mijn vriendin is en dat ik single ben maar niet single single. Mensen die op tiktok zitten kennen dit misschien wel.
Voorlopig even geen Tinder in ieder geval.
davinci2412 schreef:Ik date dus voornamelijk vrouwen en moet wel lachen om jullie "discussie" over squirten en mannen met grootspraak, gelukkig heb je hier met meiden minder last van.
Een andere kant van het daten met vrouwen is dat je makkelijk in wat aparte situaties beland. Op het moment heb ik een situationship. Wat basically betekend dat ik een vriendin heb, die niet mijn vriendin is en dat ik single ben maar niet single single. Mensen die op tiktok zitten kennen dit misschien wel.
Voorlopig even geen Tinder in ieder geval.
Duhelo schreef:Eigenlijk gewoon een FWB waar je monogaam mee bent maar niet persé voorstelt aan familie en vrienden enzo?