Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottemv

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 21:05

Wow hahaha inderdaad slecht moment om zoiets ter sprake te brengen. Ik ben denk ik ook behoorlijk open minded, maar als iemand zoiets gelijk verteld vind ik dat dan toch raar. Ik kan niet eens op de wc plassen als mijn vriend ernaast staat, dan komt het pas als hij de badkamer uit gaat hahaha
Hij heeft daarentegen nergens problemen mee en doet alles waar wie dan ook naast staat.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 21:08

Ja joh ik heb dat ook. De boel blokkeert spontaan.

Toen ik net samenwoonde met ex moest hij verplicht in de woonkamer blijven en muziek op zetten als ik naar de wc moest :') trok die banketstaaf op een gegeven moment de deur open. Maar daarna boeide het wel minder :')

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 21:10

Relaxed schreef:
luxx schreef:
Squirten is eigenlijk ook plassen dus dat zou wel een oplossing zijn alleen kunnen/doen niet alle vrouwen dat

https://www.cosmopolitan.com/nl/liefde- ... -squirten/

Alle vrouwen kunnen het, als de man weet wat ie moet doen en als je genoeg ontspant.

In het artikel staat dit, dus dat niet iedere vrouw dit kan
Citaat:
Of jij kan squirten, hangt af van het aantal klieren in jouw plasbuis. Niet iedere vrouw kan dit of heeft de drang om te squirten of ejaculeren.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 21:13

capopjekop schreef:
Ja joh ik heb dat ook. De boel blokkeert spontaan.

Toen ik net samenwoonde met ex moest hij verplicht in de woonkamer blijven en muziek op zetten als ik naar de wc moest :') trok die banketstaaf op een gegeven moment de deur open. Maar daarna boeide het wel minder :')

Toen ik net samenwoonde met mijn ex had ik mijn huisje (met huisgenoten) nog onderverhuurd, en ging ik op de fiets naar m'n oude huis voor de grote boodschap :') "ik ga even langs bij een vriendin, tot straks!"

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 21:18

Alle vrouwen kunnen dit, en is zeker geen plassen.

Wat Relaxed al schrijft dus.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 21:29

Marocje schreef:
Alle vrouwen kunnen dit, en is zeker geen plassen.

Wat Relaxed al schrijft dus.

Het is urine..

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 21:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 22:00

Luxx, de mannen die het truukje kennen zeggen dat iedere vrouw het kan. Zij krijgen het iig bij iedere vrouw voor elkaar :j

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 22:09

Het is geen urine. Dat zit (vaak) erbij. Maar het ruikt en proeft echt wel heel anders!

En artikelen genoeg erover die elkaar tegen spreken idd. Hangt er ook vanaf wie het schrijft natuurlijk. Wat diegene de ervaring is.

Maar mijn sekspartner kan sinds ie weet hoe het moet, elke vrouw laten squirten. (Of hoe hij het zegt: sindsdien is het nog nooit níet gelukt)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 07:17

Relaxed schreef:
Luxx, de mannen die het truukje kennen zeggen dat iedere vrouw het kan. Zij krijgen het iig bij iedere vrouw voor elkaar :j

Ja dat zeggen ze tegen mij ook, maar die krijgen het bij mooi niet voor elkaar.
Maar durf te weddenndat die mannen het daar niet over hebben.
Vaak grootspraak

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 08:25

Het ligt idd ook aan de vrouw, het samenspel. Je kan het zelf ook tegenhouden natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 08:54

Silly1972 schreef:
Relaxed schreef:

Ja dat zeggen ze tegen mij ook, maar die krijgen het bij mooi niet voor elkaar.
Maar durf te weddenndat die mannen het daar niet over hebben.
Vaak grootspraak

Die mannen hebben juist vaak geen grootspraak nodig omdat ze goed weten wat ze doen. En van tevoren geloof ik ze ook niet, eerst zien wat je kan..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 09:11

Super onaantrekkelijk om groots over te doen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 09:26

F_Orumster schreef:

Vind ik ook haha. Altijd een beetje vieze sneue mannetjes vind ik het, die het al vantevoren gaan hebben over hoe ze iedere vrouw kunnen laten squirten. %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 09:27

F_Orumster schreef:

Met de juiste vragen merk je snel genoeg of het grootspraak is..

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 09:37

Leuk een tinder topic!

Ik heb in de afgelopen maanden ook wat afgetinderd :-).
Nu even afgemeld omdat ik er waarschijnlijk wel een langere leuke date aan over heb gehouden.
Daarnaast ook een date gehad met iemand die nu geen nee meer accepteert, heel triest na maar 1 date...

Ik ga jullie verhalen volgen!

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 10:54

Ik date dus voornamelijk vrouwen en moet wel lachen om jullie "discussie" over squirten en mannen met grootspraak, gelukkig heb je hier met meiden minder last van.

Een andere kant van het daten met vrouwen is dat je makkelijk in wat aparte situaties beland. Op het moment heb ik een situationship. Wat basically betekend dat ik een vriendin heb, die niet mijn vriendin is en dat ik single ben maar niet single single. Mensen die op tiktok zitten kennen dit misschien wel.

Voorlopig even geen Tinder in ieder geval.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:11

Klinkt allemaal erg ingewikkeld.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:14

Relaxed schreef:
F_Orumster schreef:

Met de juiste vragen merk je snel genoeg of het grootspraak is..

Ik heb niet zoveel interesse in squirten. Ben ik nu preuts? :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 11:18

Welnee, je moet doen of niet doen waar je zin in hebt.

Maarre als iemand mij gaat vertellen dat ie graag heeft dat ik op m plas, dan hou ik het niet droog hoor en ik ga ook rennen denk ik.

Het is hier wat ingewikkeld, het was de tijd van de oude contacten denk ik. Eentje gelijk afgeserveerd want die denkt nog steeds dat ie magisch kan masseren en dat kan ie niet. Eentje waar ik mee uit eten geweest ben. En dan nog een paar recente contacten die ineens uit de lucht zijn of toch weer niet. Maar ook verspreid over de wereld zitten. Ik heb het er een soort druk mee.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 12:20

F_Orumster schreef:

Vooral als het ze dan ook nog eens niet lukt hahhaa

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 12:20

davinci2412 schreef:
Ik date dus voornamelijk vrouwen en moet wel lachen om jullie "discussie" over squirten en mannen met grootspraak, gelukkig heb je hier met meiden minder last van.

Een andere kant van het daten met vrouwen is dat je makkelijk in wat aparte situaties beland. Op het moment heb ik een situationship. Wat basically betekend dat ik een vriendin heb, die niet mijn vriendin is en dat ik single ben maar niet single single. Mensen die op tiktok zitten kennen dit misschien wel.

Idd best verwarrend, haha. Ik zit nu met sekspartner bij een swingerscommunity, en zal ook zeker op onderzoek gaan hoe ik een andere vrouw kan laten squirten. Ik ken het zelf pas 9 maanden, daarvoor nooit van gehoord. Er is echt een wereld voor me open gegaan op seksgebied.

Maar ik meld me hier ook af, kan het gewoon over Tinder blijven gaan.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 13:43

davinci2412 schreef:

Eigenlijk gewoon een FWB waar je monogaam mee bent maar niet persé voorstelt aan familie en vrienden enzo?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 14:00

ja zo lees ik het ook eigenlijk

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 14:11

Duhelo schreef:
Eigenlijk gewoon een FWB waar je monogaam mee bent maar niet persé voorstelt aan familie en vrienden enzo?

Ja zoiets. Het hangt een beetje tussen FWB en een open relatie in. We zijn dus ook niet perse monogaam. Het is zeker niet mijn eerste keus maar ik vind haar te leuk om het nu gelijk helemaal af te kappen omdat zij aangeeft op dit moment geen relatie te willen. Daarnaast kan ik er voor nu mee leven als ze eventueel ook met andere zou daten. Mocht dit veranderen zie ik het dan wel weer