Ik zou alleen het laatste ook gebruiken voor het een-na-laatste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SparklingApp schreef:Fijn sanso, weer een stapje verder!
Ik zat me net af te vragen waarom er geen collectieve zorgverzekering voor bewust kinderlozen is.
Omdat kinderen ook nog eens gratis meeverzekerd zijn en als ik ooit bij een dokter of iets kom lijkt het ook nog eens een groep die heel veel zorg ontvangt, dus zou de premie voor ons volgens mij enorm omlaag kunnen, kraamzorg er uit, alle ondersteuning om zwanger te worden er uit en sterilisatie en anticonceptie juist in het pakket.
Meteen een mooie motivatie om de overbevolking iets terug te dringen.
ElineS schreef:https://www.facebook.com/17492296951284 ... 435113040/
Al die reacties eronder over hoe mooi, sterk en prachtig. Maar ik schud mijn hoofd. Hoe egoïstisch moet je zijn om als je een duidelijke genetische conditie hebt, je alsnog een baby neemt, die dus ook zonder armen en met hartproblemen geboren word. Bah. Als je dan graag kinderen wil, werk dan met ei cel donatie of adoptie.. Maar dit is pure egoïsme en eigenlijk schandalig.
En zorg voor kinderen moet altijd gratis. Anders krijg je toestanden zoals in de VS.. En dan had ik ook nooit een huisarts gezien en een flink probleem gehad toen ik op mijn 8ste mijn been brak, gezien we financieel geen middelen hadden.
Kinderen kunnen niets doen aan de keuze van hun ouders en moeten tot 18 in ieder geval beschermd worden. Je zou maar net een ouder hebben die als je al drie dagen koorts hebt, zoiets heeft van, we wachten nog even want anders moet ik een eigen risico betalen.. Dat gebeurd al genoeg bij volwassenen. Kinderen moeten daar geen risico op lopen.
MarlindeRooz schreef:Wij kwamen ooit een hond tegen met dezelfde naam als mijn moeder. En mijn moeder heet Trudie. WAAAAROM noem jij je hond zo.
Ach ken ook een hond die Steen heet. Vernoemd naar de rapper.
Niobe schreef:MarlindeRooz schreef:Wij kwamen ooit een hond tegen met dezelfde naam als mijn moeder. En mijn moeder heet Trudie. WAAAAROM noem jij je hond zo.
Ach ken ook een hond die Steen heet. Vernoemd naar de rapper.
Hahahaha ik wil ook een hond die Trudie heet!
Het hondje van mijn moeder heet Jente en nu ben ik al verschillende versies van die naam tegengekomen bij meisjes.