Leuk cadeau

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSagan schreef:UWV heeft twee mooie duidelijke rapporten voor mij geschreven waardoor het werk nog meer inzicht heeft gegeven in positieve zin voor mij. Ik snap ze nu beter qua beoordeling zeg maar. De beoordeler heeft goed werk gedaan en mag ook wel eens gezegd worden.
Telpeva schreef:xSagan schreef:UWV heeft twee mooie duidelijke rapporten voor mij geschreven waardoor het werk nog meer inzicht heeft gegeven in positieve zin voor mij. Ik snap ze nu beter qua beoordeling zeg maar. De beoordeler heeft goed werk gedaan en mag ook wel eens gezegd worden.
Dit is het 1e positieve bericht wat ik over het UWV lees, ever
Dayanara schreef:Heerlijk ritje met mijn rooie draak in de Loonse en Drunense duinen
Kookaburra schreef:Dayanara schreef:Heerlijk ritje met mijn rooie draak in de Loonse en Drunense duinen
Ik zie nu voor mij hoe dit eruit moet zien als 'de rode draak' echt een rode draak isMet schubben en met vleugels, stampend door het gebied. Waarbij jullie andere mensen tegenkomen 'die even fijn buiten gingen wandelen', maar die nu vol schrik en verbazing naar een rood wezen zitten te staren.
Vind ik leuk