Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 12:28

Bedankt voor de complimenten. Ik heb het gestreepte truitje en rompertjes in meerdere maten gekocht, haha.

Wij hebben slofjes van Uggs kunnen overnemen voor als de baby groter is. Nog geen idee of het wat is.

Litilaura: enorm leuk setje.
En leuke Zara bestelling!
Lautje_: leuk! We hebben vakantie, dus ik ga even kijken of we kunnen gaan naar Noeser.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 13:38

IMJ schreef:
Leuk Emoe!! De slofjes kunnen straks uit! Wat een weer!

Hier mijn zara bestelling ook binnen! Joepie! Die hondentrui valt wel wijd..

[ [url=m/Ca8mAw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leeuuk!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 13:52

Ik blijf dat zuur vinden, al die uitverkopen van NOeser kleding, terwijl ik mijn (betaalde) bestelling nooit heb mogen ontvangen.. #)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:00

Ja dat kan ik mij voorstellen :(:)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:21

Britt schreef:
Ik blijf dat zuur vinden, al die uitverkopen van NOeser kleding, terwijl ik mijn (betaalde) bestelling nooit heb mogen ontvangen.. #)

Dat is wel heel zuur! Snap dat je daar geen fijn gevoel bij hebt.

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:38

Wat leuk een topic over kinderkleding. Mag ik ook meekletsen? Heb een dochtertje van 2 en zijn gek op shoppen. Soms ook wel lastig want dochterlief krijgt al echt haar eigen mening over wat ze wel/niet aanwil. Mijn smaak is herl verschillend maar hou niet van te felle kleuren. En dieren of dierenprintjes doen altijd goed bij dochter.
Vanmiddag toevallig nieuwe bestelling binnen gekregen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:45

oh, dat laatste setje vind ik leuk rossi!

en ik snap dat dat zuur voelt betreffende je Noeser bestelling.. daar wordt verder ook niks meer mee gedaan, ook geen geld retour oid?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:48

Dat is wel zuur idd Britt. Hopelijk was het niet een al te grote bestelling? Ik zag laatst wel van leuke dingen van noeser maar toen niets gekocht, doorstart was toen nog niet officieel.

Welkom Rossi! Mooie aanvulling op de garderobe! Leuke kleuren zitten er bij :))

Hier net een mooi koopje gescoord. Smurf groeit bijna uit zn schoentjes. Net een maatje groter deze shoesme’s gevonden voor 24,-. Helemaal prima en mijn man zal ook blij zijn want deze hebben gewoon een rits :+
Afbeelding

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:50

Die paarsige broek is mooi!
Schattig schoentje ook.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:51

Mooie setjes Rossi. Dierenprintjes zijn <3

Wat een leuke outfit Litilaura, staat haar goed!

Dat is zuur ja Britt! Had je rechtstreeks bij Noeser besteld? Ik heb laatst ergens nog wat Noeser spul besteld, inderdaad met flinke korting.

H&M valt wijd hè, of valt dat mee? Ik wil nog wat simpele broekjes erbij maar 't moet niet te wijd vallen, dan past het niet goed hier.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:58

Wat een ontzettend leuke herfstfoto's met knappe kindjes en setjes komen er voorbij!

Slofjes heb ik nu van bergstein, vind ze niet super mooi maar wel goedgekeurd door gup, hij houdt ze aan!

Britt schreef:

Dat is inderdaad wel heel zuur.
Ik ben ook heel benieuwd hoe zo'n doorstart dan gaat, onder de zelfde naam en looks? Ik ga er persoonlijk niets meer bestellen, had er ten tijde van het faillissement toevallig geen bestelling maar het merk krijgt toch een beetje een rare bijsmaak zo.
Laatst bijgewerkt door MizzMontana op 16-10-18 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:58

Heeeel leuk Rossi, trui met die origami vogeltjes is leuk! En de rest ook. Ik heb zoooo vaak met een dierenprintje in mijn hand gestaan voor gup maar ik heb het steeds weer terug gelegd.. maar als ik het zo zie vind ik het heel leuk, toch maar wat halen.. het ooit een panter legging gehad maar die heeft ze nooit aangehad, ook al was die grijs en makkelijk te combineren.

Balen van Noeser zeg! Las ik hier ooit niet eens dat die (bijna) failliet gingen? of zit ik er dan helemaal naast. H&M rompers vind ik wel wijd maar broekjes vallen bij ons kind wel normaal. Inmiddels over op ondergoed dus geen rompergedoe meer, alleen nog voor de nacht en die zijn van HEMA.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 15:02

Ik heb de dag voor de fallietverklaring mijn pakket nog binnen gekregen, rechtsstreeks van N0eser. Maandag bestelt en betaald, dinsdag binnen en woensdag failliet geloof ik.

Noeser bij een andere partij als Noeser zou gewoon veilig moeten kunnen hoor :)

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 15:11

Leuk zo in bos litilaura.

Wat een mooie schoentjes mir

Dat is ook wel zuur hoor. Blijf dat raar vinden zoals dat gaat. :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 15:36

Ik had dinsdag om 15.00 besteld en dinsdag om 17.00 zijn ze failliet verklaard, meen ik.
Buiten een ontvangstbevestiging op mijn brief, van de curator, niks meer gehoord idd. Blijft jammer, had gewoon de kleertjes graag willen hebben.

Leuke kleertjes Rossi! Leuk gecombineerd ook, het drukkere met het rustige.

H&M valt vrij breed idd.

Die schoentjes van shoesme vind ik ook zo leuk <3 Ik kreeg ze hier alleen helaas nog steeds niet aan zonder ook de veters te moeten loshalen -O-

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 15:40

kristelhans schreef:
Heeeel leuk Rossi, trui met die origami vogeltjes is leuk! En de rest ook. Ik heb zoooo vaak met een dierenprintje in mijn hand gestaan voor gup maar ik heb het steeds weer terug gelegd.. maar als ik het zo zie vind ik het heel leuk, toch maar wat halen.. het ooit een panter legging gehad maar die heeft ze nooit aangehad, ook al was die grijs en makkelijk te combineren.

Ik had voorheen ook eigenlijk nooit een panterprintje ofzo. Maar dit seizoen aangeschaft omdat dochter graag wilde. Is fan van tijgers momenteel en staat eigenlijk ook wel heel leuk. Dus nu denk 3 stuks met print. Ik zou gewoon eens proberen.

Van Noeser is idd wel heel zuur als je net voor faillissement bestelling doet en dan niet krijgt. Wellicht via webshop meer garantie op leveren of geld terug?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 15:42

Dat is nadeel van faillissement. Je staat gewoon op een lijst van eisers. In principe zouden consumenten wel beter beschermd moeten zijn, maar de praktijk...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:08

rossi schreef:
Wat leuk een topic over kinderkleding. Mag ik ook meekletsen? Heb een dochtertje van 2 en zijn gek op shoppen. Soms ook wel lastig want dochterlief krijgt al echt haar eigen mening over wat ze wel/niet aanwil. Mijn smaak is herl verschillend maar hou niet van te felle kleuren. En dieren of dierenprintjes doen altijd goed bij dochter.
Vanmiddag toevallig nieuwe bestelling binnen gekregen.

[ [url=m/tlBUA9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mNSxxU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YXqUDv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JPRlQW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is leuk! Waar vandaan?

Britt dat is ronduit ruk. Vond het toch al een stom merk en nu helemaal.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:15

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:18

Leuk broekje! Ik zou de oker of eventueel kaki kiezen, Maarja dat is gebaseerd op de items die ik nog meer heb :D

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:21

ik ga vanavond even in de kast kijken wat er allemaal bij kan.. ik vind oker leuk maar kaki ook.. denk dat die het meest te combineren is (al lijkt het op het scherm groen..).

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:22

Leuke schoenen Mir!

Britt, dat is heel zuur! Snap dat je er nog steeds van baalt!

Rossi, welkom! Leuk!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:30

Even over printjes van MR. Ik vind echt dat dit meer dan prima is.

Afbeelding

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:31

Oh wat een leuk ding! Ziet er ook lekker warm uit. Hebben ze die ook in mijn maat? :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 16:33

I wish :')

Ja monsterlijk fijn, koop er altijd 1 als Oot eruit gegroeid is. Als tussenjas, of bij prikjes, of op een campingdag.