Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:Reclames zijn toch ontzettend duur? Waarom zijn de reclames van bijv dierenlot dan zo pokke lang? Je zou toch denken dat t geld naar de dieren gaat ipv naar die super lange reclames
Meliaforever schreef:Of het wettelijk wel mag dat een webshop jouw retour weigert omdat het artikel in de aanbieding is. Volgens mij mag je het toch altijd terugsturen, ook al is het in de aanbieding?
Shaggy09 schreef:Meliaforever schreef:Of het wettelijk wel mag dat een webshop jouw retour weigert omdat het artikel in de aanbieding is. Volgens mij mag je het toch altijd terugsturen, ook al is het in de aanbieding?
Zou in de algemene voorwaarden van de webshop moeten staan. Sommige winkels nemen idd artikelen niet retour als het in de uitverkoop is en dat mag.![]()
De winkel waar ik werk neemt artikelen >50% korting ook niet meer retour. Dit omdat we echt gewoon van de collectie af moeten en als mensen het dan gaan terug brengen blijven we alsnog met een hele hoop restant zitten.
Citaat:Sale is niet uitgezonderd van het ontbindingsrecht Producten die je met korting verkoopt, die in de sale zijn of die bijvoorbeeld wat beschadigd zijn of die je goedkoper aanbiedt omdat ze eerder al eens terug zijn gekomen (de tweede kansjes, zoals Coolblue dat noemt), zijn niet uitgezonderd van de retourregel. Je kunt alleen producten uitzonderen die in de wet staan opgesomd. Dus ook alles dat je in de uitverkoop verkoopt, moet je binnen 14 dagen nog retour nemen. Ook als het daarna voor jou onverkoopbaar is geworden omdat het nog maar één stuk uit een oude collectie is.
oomens schreef:Trui schreef:hoe en wanneer eten je een kaki?
Gewoon helemaal, behalve het kontje. Voornamelijk als het hier winter is.
Morrie schreef:Gewoon helemaal, behalve het kontje. Voornamelijk als het hier winter is.
casperzazoe schreef:Ik vraag me af hoe ze in Nederlands bloed prikken? Met wat voor naald enzo dan. Heb gisteren bloed moeten laten prikken in Tanzania en het deed zóveel pijn (nu ben ik ook flink ziek dus zal daar ook wel deels door komen). Had het idee dat de naald er heel ver in ging.
Ook vraag ik me af, of ik na 2 weken nog last kan hebben van het leven op 1400m? Afgelopen maanden wel vaker op hoogtes geweest (max 1000 geloof ik) maar daar was het 40 graden dus dan kun je sowieso niks.
casperzazoe schreef:Ik vraag me af hoe ze in Nederlands bloed prikken? Met wat voor naald enzo dan. Heb gisteren bloed moeten laten prikken in Tanzania en het deed zóveel pijn (nu ben ik ook flink ziek dus zal daar ook wel deels door komen). Had het idee dat de naald er heel ver in ging.
Ook vraag ik me af, of ik na 2 weken nog last kan hebben van het leven op 1400m? Afgelopen maanden wel vaker op hoogtes geweest (max 1000 geloof ik) maar daar was het 40 graden dus dan kun je sowieso niks.