Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:39

Onder de 25 is het sowieso gratis. Daarna weet ik het niet, maar bij de HA is het ook zeker niet gratis boven de 25.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:40

Volgens mij gaat labonderzoek/labwerk ook via je eigen risico bij de HA. Als ik normaal iets van een bloedonderzoek oid heb dan gaat dat ook via het eigen risico. Bezoek bij de HA valt wel gewoon binnen je verzekering.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:41

Ik ben 24 dat scheelt. Maar kan dat niet vinden op die site haha

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 22:05

Jester_ schreef:
Ik ben 24 dat scheelt. Maar kan dat niet vinden op die site haha

Je kijkt volgens mij op de “thuistest” website. Zoek even op GGD soa en dan jou regio.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 22:07

Het hele topic straks aan het testen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 22:10

Berdien schreef:
Volgens mij gaat labonderzoek/labwerk ook via je eigen risico bij de HA. Als ik normaal iets van een bloedonderzoek oid heb dan gaat dat ook via het eigen risico. Bezoek bij de HA valt wel gewoon binnen je verzekering.

Idd, ik was vorig jaar 80 euro kwijt voor 1 test..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 22:57

Jildau schreef:
DanielleB schreef:
Het gebeurt zelden dat er heeeelemaal niks is waar je geirriteert om raakt aan elkaar.
Maar inderdaad, blijven praten.. En vooral in jouw bijzijn niet lopen flirten etc..

En vooral neit alleen daar maar aan denken.. dan maak je het probleem vaak groter dan dat het is. Zou zonde zijn

Ben ik het mee eens maar vind het na twee weken "verkering" wel anders dan na een halfjaar.. Als tijdens de mega verliefde periode al veel irritatie en ergernissen zijn zou ik er wel echt over nadenken. Dan vind ik "ervoor moeten vechten" wat te vroeg ofzo.. Weet niet of jullie snappen wat ik bedoel. :D

Berdien dat is echt heel vervelend! Zou het hem zeker melden.

Dat vind ik dus ook. Als je na een paar weken of maanden al moet gaan vechten dan haak ik af. Ik zou dit gedrag ook echt heel onprettig vinden en van mezelf weet ik dat dat niet minder wordt. Hij zou bij mij echt over een grens gaan en dat wil ik niet. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk :)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:08

Berdien schreef:

Sorry dat ik zo spontaan inbreek haha, lees nog altijd wel mee.
Ook onder de 25 krijg je wel een rekening van het lab idd... Toen ik nog jong en onbezonnen was ook ooit een cadeautje opgelopen van een scharrel en m'n moeder kreeg de rekening van de kweek. Oeps.
Ik test ook regelmatig, afgelopen jaar nog voor andere klachten bij de gyn ook getest en van een nieuwe bedpartner verwacht ik ook dat hij dat zeker weet... Dat geintje gebeurt me niet nog een keer. -O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:10

Ik heb me getest na een half jaar vrijgezel zijn en toen ik mijn huidige vriend net leerde kennen. Bij de GGD was het toen gratis maar toen was ik ook nog 22.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:11

Dat is gek, ik ben zowel bij Sense als bij de soapoli in het ziekenhuis geweest en heb daar nooit meer dan mijn naam achter moeten laten, geen verzekeringsinformatie oid. Weet ook echt zeker dat dat geen enkele keer van mijn eigen risico af is gegaan.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:12

Bij de GGD kon het gratis idd, volgens mij kan dat nu niet meer zo makkelijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:13

De laatste keer dat ik ben geweest is nog geen half jaar geleden dus lijkt me sterk. Maar misschien verschilt het per regio of instelling?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:16

En misschien leeftijdsgebonden zoals hierboven genoemd werd..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:18

Ik heb het op mijn 30ste laten doen bij de huisarts.
Was toen ook kosteloos.

Het is trouwens ook kosteloos als je zwanger bent maar misschien is dat niet helemaal de bedoeling ;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 23:19

Krijg spontaan jeuk van al die testen :D :D :D

Nou ik zit heerlijk te chatten met een hele leuke knapperd die taarten bakt, daar word je toch wild van!

Maar...gisteren en vandaag had ik een malloot op de chat. Hij had nul informatie en mij via Kik een berichtje gestuurd, dus ik vraag kun je wat meer info sturen. Ja geef maar aan wat je wil weten....ik was er al klaar mee dus stuur leeftijd, lengte, werk, vrije tijd etc. Te saai voor woorden maar ik kreeg nog een echt antwoord ook. Dik tien cm kleiner dan ik, retesaaie baan en ik dacht echt gast....wat moet je van mij. Dus ik stuur terug, joh niet om vervelend te zijn maar ik val op langere mannen, iig langer dan ik. Krijg ik terug dat ie graag tegen iemand opkijkt......dus ik WTF en stuur terug sorry ben niet in voor BDSM oid. Zegt ie maar ik ben een switch. Ik denk huh wat is dat maar dat legde hij uit, hij kon beiden zijn zowel dom als sub. Dus ik zeg ngmaals joh das niks voor mij, fijn leven! Nou dat heb ik geweten, hij bleef volhouden en werd zo irritant in zijn aanhouden dat ik m eerst uitgemaakt heb voor fanaat maar hij bleef maar zeggen dat ik niet wist of ik het wat vond en dat ik het eerst met hem uit moest proberen. Toen heb ik geantwoord dat ik ook geen broodje poep hoefde uit te proberen om te beslissen of ik dat lekker vond.....nou het kwam nog steeds niet aan.

In de tussentijd eens even haarfijn uitgezocht hoe ik iemand op Kik kon blokkeren en dat uiteindelijk gedaan. In de tussentijd had ie nog zes keer gestuurd dat ik het echt eerst moest uitproberen........nou de eerste die mij denkt vast te binden of te slaan of whatever, gaat dat echt bekopen met een bloedneus en behoorlijk wat andere verwondingen........als ik zeg dat iets niks voor mij is, weet ik dat echt heel zeker. Wat een malloot!

Ik ga terug naar de taartenbakker!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 02:17

Beter vrij je gewoon veilig. Ik vind onveilige seks met random mensen echt zo mutserig.

Gadver Daffodil, wat een griezel!

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 08:11

Daffodil daad sommige mannen ook maar dit blijven gaan met proberen he..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 08:51

Daffodil, dat je nog zo lang met hem in discussie bent gegaan :+ Ik had m meteen geblokt.. :n

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:05

Een soatest bij de huisarts gaat van je eigen risico af, want je betaalt laboratoriumkosten. Het consult is wel gratis want de huisarts valt onder de basisverzekering. Ik heb het een keer bij de huisarts gedaan en die zei dat ik ook naar de GGD kan, want daar is het onder de 25 wel gratis, of je moet onder een risicogroep vallen.

Via testalize.me kun je er online eentje bestellen. 40 euro en die gaat naar datzelfde laboratorium. Bij de huisarts is het een stuk duurder kan ik me herinneren. En krijg je allemaal vervelende vragen. Nooit leuk om tegen de huisarts te vertellen dat je regelmatig een uitstapje hebt :+

Sowieso vind ik dat je voor je onveilige seks gaat hebben in een relatie allebei getest moet zijn. Er kan altijd iets mis zijn gegaan of weet ik het. Dadelijk krijgt je partner wat en dan heb je gezeik. En als je een paar keer een soatest hebt gedaan doe je het ook wel veilig met losse flodders. Ik wel tenminste :')

Een man die wil praten via Kik moet je sowieso niet vertrouwen. Dat zijn meestal catfishes of gasten die niet te vertrouwen zijn en hun vrouw bedriegen. Als ze daarop willen is het voor mij sowieso exit.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:18

Wel gek eigenlijk die verschillende verhalen over de kosten van zo'n test.
Zou voor mij ook geen gek idee zijn, heb ook wel behoorlijk de vrijgezel uitgehangen en nee, dat was niet veilig. Dom? Yep, I know.
Gelukkig geen klachten, al zegt dat natuurlijk ook niet altijd alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:23

Geen klachten zegt inderdaad niet alles. Ik deed het ook altijd veilig, maar een ongelukje is zo gebeurd en het was voor mezelf een fijn idee.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:26

Berdien schreef:
Dat weet ik :) Maar ik moest er toch zijn voor een uitstrijkje (oh, de horror van het 30 worden :') ) dus kon alles mooi in 1x.

Bedankt trouwens voor de herinnering, ik moet er ook aan geloven :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:31

Geen klachten zegt inderdaad niets. Ik hoop nu zelf op de variant 'wel klachten, maar dat zegt niets' :)) := Keer testen kan sowieso geen kwaad, zeker als er *doet huisarts na* wisselende contacten zijn geweest -:)

En ja, de pret van het 30 zijn. Oh what a joy :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:33

Het leek mij wel makkelijk, dat Kik, wat meer op afstand. Ik heb wel mijn kiknaam weggehaald, die kan ik altijd nog geven maar zit niet te wachten op random berichten.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:35

Ja van chlamydia merk je vaak niks. En je kunt er wel onvruchtbaar van worden, das niet grappig. En sowieso, het - al dan niet kleine - risico op bijvoorbeeld hiv... Je vergeeft het jezelf nooit meer als je zo stom bent geweest.

Uitstrijkje stelt toch niks voor? Dat is echt letterlijk binnen twee minuten voorbij...