Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:57

Ik hou ook van mijn stash. Kan ook nog wel meer plek ervoor maken hoor, geeeeen probleem. _O-

Autumn rain vind ik ook heerlijk skyex, heb daar ook geen kaars in gevonden inderdaad.

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 12:59

1000poot mailtje sturen of ze 'm volgende keer mee bestelt? Zo ben ik ook aan mn jar van Watercolors gekomen :j. Kan wel ecen duren gok ik omdat ze net bestellingen binnen heeft natuurlijk

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 13:50

Santigo_ schreef:
Ik hou ook van mijn stash. Kan ook nog wel meer plek ervoor maken hoor, geeeeen probleem. _O-

Autumn rain vind ik ook heerlijk skyex, heb daar ook geen kaars in gevonden inderdaad.

Vond er 1 op een site in Amerika, maar die sturen niet naar NL :(. Ik las trouwens ergens dat iemand die geur niet lekker vond. Dat kan ik bij die geur nou echt niet snappen... ;)

Yv_ schreef:
1000poot mailtje sturen of ze 'm volgende keer mee bestelt? Zo ben ik ook aan mn jar van Watercolors gekomen :j. Kan wel ecen duren gok ik omdat ze net bestellingen binnen heeft natuurlijk

Oh... dat is natuurlijk wel een hele logische optie... Tnx! Mocht er niemand anders weten waar je ze wel hebt dan ga ik dat doen.

Watercolours heb ik nog niet gehad. Wel spelbound, die hebben geloof ik wel iets van elkaar weg toch?

Kringle vind ik wel heel lekker, heb echt al meerdere geuren gehad die ik heel lekker vind.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 13:52

Er is ook een Kringle.co.uk , misschien hebben ze 'm daar? Die verzenden in elk geval wel naar Nederland, maar heel goedkoop is het niet.

Spellbound en Watercolors vind ik zelf niet op elkaar lijken, vind Spellbound eea vage parfumlucht en Watercolors juist een zacht, zoet geurtje. Colourfull van Classic Candle lijkt er wel op :j. Of Watercolors dan!

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 14:00

In Duitsland hebben ze ook Kringle, maar dan ben je wel € 9,60 verzendkosten kwijt.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 14:01

Skyex ik kan het me ook niet voorstellen :') Hij is zo lekker. Watercolors is ook echt <3 Ik heb een daylight dus ik kan je ook niet een stukje opsturen helaas.
Ik ben nu ook echt fan van Kringle, geur verspreid zich goed, blijven lang geuren. En gewoon heerlijke echte geuren, niet zo'n chemische bijgeur zoals veel goedkope melts.

Pirouette :oo Breng me niet op ideeën! Ik woon op 10 min van de grens, kan natuurlijk ook een fysieke winkel daar zoeken O:)

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 14:08

Santigo_ schreef:
Skyex ik kan het me ook niet voorstellen :') Hij is zo lekker. Watercolors is ook echt <3 Ik heb een daylight dus ik kan je ook niet een stukje opsturen helaas.
Ik ben nu ook echt fan van Kringle, geur verspreid zich goed, blijven lang geuren. En gewoon heerlijke echte geuren, niet zo'n chemische bijgeur zoals veel goedkope melts.

Pirouette :oo Breng me niet op ideeën! Ik woon op 10 min van de grens, kan natuurlijk ook een fysieke winkel daar zoeken O:)

Als je ze naar een adres in Duitsland laat sturen, ben je ook goedkoper uit. De winkels van deze site liggen ver in Duitsland :( Ze hebben wel een groot assortiment, alle maten kaarsen :)
http://www.american-heritage.de/wohnen/ ... l?limit=60

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 14:11

Ohhhh Pirouett66. Goed gezocht, had wel aan Engeland gedacht, maar niet de andere kant op.

Ik vind hem zo lekker dat ik die 9,60 misschien wel gewoon voor lief ga nemen... misschien mensen in de buurt die samen willen bestellen? Ik woon in Hoeven, tussen Roosendaal en Breda. Ik wil het evt ook wel weer doorsturen, maar dan komt er wel weer extra verzendkosten bij natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 14:44

Heb ik nou Watercolors geroken zaterdag?
Brrr...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 15:29

Bedoel je een kaars of doosje melts Anc?
Indien kaars: nee. Indien melts: Dat was Colourfull van Classic Candle.

Ik ben blij-hij, heb een Napa Valley in order staan *\o/* *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 15:30

Doosje bedoelde ik inderdaad.
Niet mijn geur...

*\o/* *\o/* *\o/*
Waar heb je hem besteld?
Bij USA-Shop?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 15:35

Yv_ schreef:
Bedoel je een kaars of doosje melts Anc?
Indien kaars: nee. Indien melts: Dat was Colourfull van Classic Candle.

Ik ben blij-hij, heb een Napa Valley in order staan *\o/* *\o/*

Jaaaa heb je de melt al gebrand? <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 15:43

Oh dat was Colourfull van Classic inderdaad :j. Mijn doosje lag in de auto, maar Nel en ik hadden dezelfde haha. Ik vind 'm zo droog wel erg op Watercolors lijken ,maar heb 'm nog niet op de brander gehad, dus weet niet of ze brandend ook hetzelfde zijn.

Nee durf nog niet Lisitano _O-. Ga denk ik vanavond die Golden Sands proberen <3 !

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:13

Ik heb net iets besteld wat volgens mij echt zóó mijn ding niet is :'). Confetti Cake van Goose :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:16

Wat???

:oo 8)7 :roll:

:')

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:19

Oh Lisitano, Ik vond je Ponies jar ook zo leuk!!
En ik vond m nog een soort lekker ruiken ook :')
Dus als je m nou heul smerig vindt O:)

Die confettie cake...
Ben heel benieuwd hoe die ruikt!

En ik heb heel lief van Nellie een blokje Sweet Mámselle gekregen <3

Vanmiddag voor het eerst Winter van B&BW aangehad <3
Vind hem brandend nog lekkerder als koud!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:25

Ja :'). Ik had zin in iets zomers..

De beschrijving klinkt... Weet niet... Ene kant lekker, andere kant echt ranzig zoet :')
"This flavorsome fragrance opens with a fruity blend of red berry, orange, mandarin and peach leading to a sweet, silky mix of whipped butter, vanilla and sugar for the ultimate delight."

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:29

Ja, dat whipped butter schrikt mij altijd af :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:31

Ik vind whipped butter juist vaak wel lekker, maar de fruity blend schrikt mij af :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:33

Whipped butter vind ik ook vaak wel lekker :j. En berries qua fruit ook... De rest... Weet niet... Ga het merken morgen _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 16:49

Raja schreef:

Die is voor een vriendin, Nessah op bokt. Stom hè? Ik dacht dat ik 'm vies zou vinden maar ik vond 'm ook lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:49

Ik vond hem ook lekker!
Had hem per ongeluk in mijn tas willen stoppen, maar toen stond er sushi voor mijn neus en ben ik het vergeten -O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 17:19

Haha ik had al geappt dat ik 'm stuk had gemaakt maar ik kreeg gelijk bericht terug: "sterf" met allemaal hartjesogen _O- Ik ben te voorspelbaar :')

Ik heb gelukkig m'n blog weer gefixt en er gelijk een review van Kringle Scarlet Rose op gegooid: http://kaarskop.com/kringle-candle-scarlet-rose/ Die is zooooo lekker <3 en ik hou niet van rozen.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:48

Ik kan nog steeds niet branden ben al 3 weken ziek en nu zo weg verkouden dat ik zelfs met mijn neus op de melt niks ruik :(

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:56

Lisitano schreef:
Raja schreef:

Die is voor een vriendin, Nessah op bokt. Stom hè? Ik dacht dat ik 'm vies zou vinden maar ik vond 'm ook lekker!

:\