Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avis schreef:Beetje gekke vraag is dit misschien, maar als ik in het bijzijn van minder bekende mensen/vreemden/nieuwe mensen moet eten, durf ik dat niet echt. Het is een soort extreem bewustzijn van wat ik doe en hoe ik dat dan doe, waardoor ik geen hap door mijn keel krijg. Erg vervelend haha. Zijn er mensen die dit herkennen en eventueel tips hebben waarmee ik dit kan aanpakken?
Riddershow schreef:Ik denk dat het misschien ook aan de vorm van de billen ligt en met welk vaart het eruit komt.
Ik kan soms kiezen of het een stille wordt of dat ik hem eruit laat knallen
xSCWx schreef:Er hoeft niet zozeer een catch te zijn. Het is wel aannemelijker dat de auto sneller onderhoud nodig heeft, en de nieuwste snufjes zitten er niet in (airco, meerdere airbags etc). Overigens zou ik de auto wel door een eigen, onafhankelijke garage laten keuren om inderdaad verborgen gebreken boven te halen.
sureido schreef:Chasingmood schreef:Waarom kunnen mensen en paarden wel luide scheten laten, en honden en katten niet. (Behalve af en toe een uitzondering)
Nou.... onze oude hond
Daar werd je bang van! En dan ook nog die geur erbij
Morrie schreef:xSCWx schreef:Er hoeft niet zozeer een catch te zijn. Het is wel aannemelijker dat de auto sneller onderhoud nodig heeft, en de nieuwste snufjes zitten er niet in (airco, meerdere airbags etc). Overigens zou ik de auto wel door een eigen, onafhankelijke garage laten keuren om inderdaad verborgen gebreken boven te halen.
dat laatste lijkt me een goed advies; een collega van mij heeft zo'n V40 gekocht van 2000 en het ding staat meer bij de garage dan dat ie ermee rondrijdt