Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ik heb behalve het kaptoom en de singel die al online stonden nog een hoop zooi online gezet: 2 singels, 4 bitten, 2 complete sets pees- en kogelbescherming van BR en er komen nog 3 zadeldoeken bij als ze droog zijn. Benieuwd wat voor stuntpiloten ik nou weer ga tegenkomen voor een dubbeltje vooraan
Marjoleine89 schreef:Ik heb even een vraag:
Ik heb wat te koop op mp en nu is er iemand geïnteresseerd, kreeg zowel in het Nederlands als Engels een mail, gewoon goede grammatica. Nou mail terug gestuurd en nu moet het opgestuurd worden naar Polen....
Ze heeft gewoon haar adres gegeven, geen tussenpersoon oid en ze wil het bedrag + verzendkosten overmaken naar mijn rekening, voordat ik het verzend.
Maar het is een spiegel... Ik weet nu niet zo goed of ik het wel kan vertrouwen... Kan er iets misgaan als ik m'n rekeningnummer geef?
Met natrekken op Google kwam ik eigenlijk niks tegen...
annelieke92 schreef:Ik lees al een tijdje mee en koop en verkoop redelijk wat via mp en fb. Maar wat me de laatste tijd veel voorkomt bij verkoop is dat mensen mijn IBAN vragen en hun adres geven maar vervolgens niets meer laten horen en geen geld overmaken. Vind het dan altijd lastig hoe lang ik het dan nog vast moet houden..
Cowboy55 schreef:Varekaj schreef:Ik heb behalve het kaptoom en de singel die al online stonden nog een hoop zooi online gezet: 2 singels, 4 bitten, 2 complete sets pees- en kogelbescherming van BR en er komen nog 3 zadeldoeken bij als ze droog zijn. Benieuwd wat voor stuntpiloten ik nou weer ga tegenkomen voor een dubbeltje vooraan
Om je niet teleur te stellen: ik bied €10 voor het hele spul en jij brengt het tot aan mijn voordeur......
silvericathy schreef:@dushi: dat had ik laatst ook..
mail contact verliep al niet soepel... duurde lang voor dat er antwoord kwam. na een dikke week eindelijk zijn gegevens gekregen. meteen op maandag overgemaakt. en hoorde vervolgens niks meer. op donderdag maar eens gemaild, was niet gelukt deze week en zou het volgende week proberen. vervolgens hoor je weer niks... toen zou hij het op vrijdag gaan verzenden. uiteindelijk heeft hij het de week erna op dinsdag kunnen versturen.
dus tussen mijn betaling en uiteindelijk levering zaten 16 dagen.
ging om een bedrag van in de 70 euro.... dan zou ik als verkoper me toch wat meer moeite hebben genomen.
Dott schreef:Hoeveel moeite is het om even een pakketje af te leveren zeg.. jeetje mina.. "of het lukt". Tis geen bevalling..