Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:01

Wow, dat zijn er veel Tazzey!
Ik heb gemiddeld zo'n 30 á 40 views per artikel, waarvan zo'n 15 unieke bezoekers. (Ik kijk zelf ook drie keer per dag, namelijk voor het delen op twitter, het checken of alles goed staat en het delen op bokt). Niet belachelijk veel dus, maar ach: voor net een maandje bezig te zijn, ben ik best tevreden. :D

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:06

Ik heb mijn eigen IP-adres uitgesloten zodat hij niet in de stats meegenomen wordt.
De stats gaan vanzelf omhoog, het belangrijkste is dat je vol blijft houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:10

Oh, dat is wel handig! Ik ga even kijken of dat ook op Blogger kan. (: Gelukt!
En ik blijf ook zeker doorschrijven, want ik merk dat ik er echt plezier aan beleef om te schrijven.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-09-15 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:11

Tazzey schreef:
Ik heb mijn eigen IP-adres uitgesloten zodat hij niet in de stats meegenomen wordt.

Totaal mee eens!
Ik kijk ook per maand en elke maand groeit het aantal bezoekers en views. De maand september heeft het aantal bezoekers en views van augustus alweer overtroffen en de maand is nog niet afgelopen. :)

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:27

Wat een mooie cijfers allemaal, voor mijn paardenblog heb ik ook ongeveer 80-100 unieke bezoekers per dag. Op mijn Lifestyle blog dat pas een week online is, is het record aantal bezoekers 6 :')
Voor het paardenblog vandaag, waarom paarden afvallen voor de winter en wat je eraan kunt doen:
https://equinonline.wordpress.com/2015/ ... %E2%98%85/
Voor mijn Lifestyle blog, alles over Jailbreaken met je Telefoon, echt een aanrader!
https://livelikebelle.wordpress.com/201 ... %e2%99%a5/
Wat ik overigens heel leuk vind is om te kijken welke zoektermen mensen gebruiken om op onze site te komen, ik vond deze wel grappig! :')
Afbeelding

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:04

Toen de eerste iPhone 3G uitkwam heb ik heb wel gejailbreaked maar nu vind ik het niet meer nodig. Je kunt er genoeg mee doen zonder te jailbreaken, iets waar nog altijd een fiks risico aan hangt. Ik ken er meerdere die hun iPhones hebben omgetoverd naar een deurstop of een paperweight.
Ik heb zelf de iPhone 6 en die doet wat hij moet doen, bellen en whatsapp draaien zodat ik de web versie van whatsapp kan gebruiken.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:35

Intressant artikel Nayomie!

Super gaaf Yasmine!

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:48

Tazzey schreef:
Toen de eerste iPhone 3G uitkwam heb ik heb wel gejailbreaked maar nu vind ik het niet meer nodig. Je kunt er genoeg mee doen zonder te jailbreaken, iets waar nog altijd een fiks risico aan hangt. Ik ken er meerdere die hun iPhones hebben omgetoverd naar een deurstop of een paperweight.
Ik heb zelf de iPhone 6 en die doet wat hij moet doen, bellen en whatsapp draaien zodat ik de web versie van whatsapp kan gebruiken.

Ik heb zelf ook de IPhone 6, en vind het wel handig. Er zijn zoals je zegt veel nieuwe dingen uit voor je Iphone maar ook bij Cydia. Je hoeft het natuurlijk niet te doen, maar voor de mensen die benieuwd zijn is het het proberen zeker waard. :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:49

Riskante post omdat je mensen aanraadt om illegaal te werk gaan. Daarnaast kun je sneller virussen oplopen.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:06

Nayomie schreef:
Tazzey schreef:

Totaal mee eens!
Ik kijk ook per maand en elke maand groeit het aantal bezoekers en views. De maand september heeft het aantal bezoekers en views van augustus alweer overtroffen en de maand is nog niet afgelopen. :)

Ik ga ook nog steeds omhoog. Juli was een dieptepunt. Ik was op vakantie en heb minder gepost, misschien omdat het vakantie was (ook voor anderen) ik weet het niet, maar het was erg. Augustus ging beter en halverwege september had ik al een record voor de maand gebroken en idd: september is nog niet eens afgelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:32

Ik post ondertussen niet mega vaak meer maar heb elke dag rond de 120 views, als ik gepost heb schiet dat uit naar minimaal 600 :) Wel gaaf :D

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 22:07

Nayomie schreef:
Riskante post omdat je mensen aanraadt om illegaal te werk gaan. Daarnaast kun je sneller virussen oplopen.

Heb ook aangegeven dat het belangrijk is om voorzichtig te doen, maar ik wil juist over dingen schrijven die niet perse iedereen op zijn blog wil zetten.
Heb de andere blog nog niet gelezen dus dat ga ik nu doen! :D

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 03:08

Zo, hier en daar weer posts gelezen :) Komen interessante dingen voorbij.

Nayomie, interessant stuk over de frisdrank :)

Yasmine, gefeliciteerd en succes!

Ik heb weer lekker persoonlijk geschreven vandaag (vannacht). Ik ben wel van plan om over een tijdje een luchtigere blog te starten, waar ik hopelijk dan echt zin en motivatie voor heb :) Maar dat kan nog wel wat maanden gaan duren. Nieuwste post: Binge Eating Disorder: een erkende stoornis

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:24

Nayomie schreef:

Het is niet illegaal. Apple vind het niet leuk maar die vinden wel meer dingen niet leuk maar ze kunnen niets verbieden wat jij op je eigen device doet. Het is wel riskant omdat er inderdaad virussen opgelopen kunnen worden maar ook het 'bricken' is een risico dat zeer aanwezig is.

Ik heb vandaag een post over Layla 12, een rode thermo gelpolish met een zéér subtiel resultaat.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 10:26

Is het hebben van programma's als popcorntime niet illegaal dan? Die upload namelijk tijdens het downloaden dacht ik :P

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 13:15

Het gaat om het jailbreaken, dat is niet illegaal. Popcorn time staat daar los van.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 13:32

Van harte Yasmine!

Ik heb de afgelopen 30 dagen 1000 views gehaald, met eigenlijk 2 posts. :+ Binnenkort kan ik een héle leuke update gaan plaatsen als het goed is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:10

Tazzey schreef:
Het gaat om het jailbreaken, dat is niet illegaal. Popcorn time staat daar los van.

Degene die het aanbiedt, is toch net zo strafbaar?

Edit: ik lees dat jailbreaken niet strafbaar is, het downloaden van normaal gesproken betaalde apps wel. Net als pirate bay.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 14:28

Dag iedereen. Ik heb een vraagje voor de mensen die wat meer ervaring hebben met Wordpress (eigen domein) en het bewerken van pagina's dan ik.

Ik heb op dit moment een homepage waarin mijn laatste berichten getoond worden, maar alles bij elkaar. Eigenlijk wil ik dus in een menu (met submenu's) onderverdelingen gaan maken. Op mijn homepage staan nog steeds alle berichten bij elkaar, maar als iemand specifiek zoekt naar mijn posts over feminisme zou degene dus via Opinie (staat in balk bovenaan) - Feminisme (rolmenu) naar al mijn artikelen over feminisme kunnen navigeren. Nou heb ik geprobeerd pagina's aan te maken in Wordpress, maar dan krijg ik geen statische pagina's, alleen pagina's waar ik een stukje op kan typen (denk aan een about me etc.)

Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:02

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:26

Nayomie schreef:
Tazzey schreef:

Degene die het aanbiedt, is toch net zo strafbaar?

Edit: ik lees dat jailbreaken niet strafbaar is, het downloaden van normaal gesproken betaalde apps wel. Net als pirate bay.

Ik heb het jailbreaker op de 3g toentertijd gebruikt om mijn eigen e-mail geluidjes te kunnen instellen. Het is niet altijd het geval dat men ook daadwerkelijk illegale software installeert.
Ik begin er niet meer aan, de iPhone 6 moet je praktisch met fluwelen handschoentjes aanraken en niet te vaak naar kijken want dan gaat hij stuk. :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:43

Emmaa_ schreef:
Dag iedereen. Ik heb een vraagje voor de mensen die wat meer ervaring hebben met Wordpress (eigen domein) en het bewerken van pagina's dan ik.

Ik heb op dit moment een homepage waarin mijn laatste berichten getoond worden, maar alles bij elkaar. Eigenlijk wil ik dus in een menu (met submenu's) onderverdelingen gaan maken. Op mijn homepage staan nog steeds alle berichten bij elkaar, maar als iemand specifiek zoekt naar mijn posts over feminisme zou degene dus via Opinie (staat in balk bovenaan) - Feminisme (rolmenu) naar al mijn artikelen over feminisme kunnen navigeren. Nou heb ik geprobeerd pagina's aan te maken in Wordpress, maar dan krijg ik geen statische pagina's, alleen pagina's waar ik een stukje op kan typen (denk aan een about me etc.)

Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Ik zoek ook al heel lang hoe ik dit kan doen maar ik kan het nergens vinden -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 17:52

Is heel simpel, bij je menu ipv een url naar een pagina maken een categorie. Ik heb dit ook, zal zo even op de laptop een screenshot maken.

Edit: Nu vanaf de laptop.

Je moet je posts onderverdeeld hebben in categorieën. Je kunt dan bij Weergave > Menu's deze categorieën instellen als pagina. Ik denk dat de screenshot wel genoeg zegt.
http://i58.tinypic.com/fc2t1z.png

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 20:05

Helemaal mijn maandag blog vergeten te posten. Iedereen heeft wel eens dat ie zijn horizon wil verbreden of iets anders moet doen met zijn paard. Misschien vanwege een blessure of omdat je een senior paard hebt gekocht, of juist een jong paard. Hier 5 tips om een wat anders dan anders te doen dan rijden:
5 Tips to expand your Horse's Horizon

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 07:58