Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:28

DeEenhoorn schreef:
Ik reageer 2 dagen geleden op een adv. van een verzorg/bijrijdpony met meer info dan de andere reacties die erbij stonden, en dan gaat ze eerst hun even mailen enzo... snap dat niet hoor. die mensen zeggen alleen van: ik ben pitean pukkelbol en ik ben 12 jaar en vind dit een hele lieve pony!
en ik zeg zo van: Hallo, ik ben suzanne, ik ben 14 jaar en ben geïnteresseerd in deze advertentie om reden X, en zou graag eens willen kennismaken. Ik ben X eer in de week komen, en kom ook als het paard niet bereden kan worden, of als er en dik pak sneeuw ligt. Hopelijk tot hoors!
En dan nog niet serieus ingaan op mijn verhaal...

Sorry, maar een ieder die serieus reageert mag toch een mailtje verwachten? Dan kan pietjepuk een korte reactie schrijven, ik vind het alleen maar netjes dat ze in ieder geval de rest ook mailt en afwacht, anders is het weer niet goed.

Leuk als deze persoon ook op bokt zit.. Dan denk ik dat je nog lang kan wachten op je mailtje :=

Glenda

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:51

Ik kom even binnen vallen met een vraag.

Gisteravond heb ik van iemand van marktplaats een krultang gekocht.
Nu kreeg ik net van marktplaats een mail dat ze ivm veiligheidsredenen het account hebben verwijderd.
Ik heb al contact gehad met mijn bank maar die kunnen niks doen.ook heb ik marktplaats terug gemaild wat ik nu het beste kan doen.
Iemand ervaring hiermee?

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:23

glenda schreef:
Ik kom even binnen vallen met een vraag.

Gisteravond heb ik van iemand van marktplaats een krultang gekocht.
Nu kreeg ik net van marktplaats een mail dat ze ivm veiligheidsredenen het account hebben verwijderd.
Ik heb al contact gehad met mijn bank maar die kunnen niks doen.ook heb ik marktplaats terug gemaild wat ik nu het beste kan doen.
Iemand ervaring hiermee?

Ja

:evaw: doei geld

:(:)
Laatst bijgewerkt door Kitty1985 op 30-12-13 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:24

Er was een tijdje terug toch iemand in dit topic die wel haar geld terugkreeg? Weet zo snel alleen niet meer wie. Maar goed, de meesten hebben inderdaad gewoon pech.

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:28

[/quote]

Ja

:(:)[/quote]

Echt?dat zou wel balen zijn! -O-
Ik hoop dat ik via MP nog in contact kan komen met de verkoper.
en wie weet krijg ik de krultang wel gewoon opgestuurd..... :(

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:31

glenda schreef:
Ja

:(:)

Echt?dat zou wel balen zijn! -O-
Ik hoop dat ik via MP nog in contact kan komen met de verkoper.
en wie weet krijg ik de krultang wel gewoon opgestuurd..... :(

Heel goed gelovig, maar reken er maar niet op... Helaas ben je gewoon kei hard opgelicht....

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:58

Idd, ben er bang voor ..

Pff wat zijn mensen ongeduldig zeg.
Gister avond mail contact gehad, en daarna gaan slapen.

Op mijn werk heb ik geen internet bij de hand, dus kan ik niks lezen en of reageren.

Lees ik net het mailtje dat het te lang duurde dus het is al verkocht..
:')

En net zag ik mijn oude prachtige barefoot op internet staan ;(
Heb m met zo veel pijn in mn hart verkocht, vanwege DA rekeningen,
Aan iemand die er ontzettend blij mee zou zijn ... niet dus .. hij staat nu voor meer op internet.
Dat doet zeer, wat heb ik een spijt van die verkoop zeg ...

Het is natuurlijk diegene zijn goed recht hoor, absoluut.
Maar dan had ik hem liever niet verkocht .. had m namelijk ook niet op internet staan.
Iemand zocht er specifiek naar, dus denk ach dan kan ik er iemand heel gelukkig mee maken.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:11

Dat kan ik wel begrijpen Tyrcanol. Zou denk ik hetzelfde gevoel hebben. Kun je hem niet terugkopen? (uiteraard niet voor dat hoge bedrag)

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:15

Aah tyrcanol ik ken dat gevoel
Maar ik vind et vooral rot voor je omdat je hem niet eens op internet had staan, maar iemand er naar vroeg.....

Ik heb zelf een super goede dag
Nadat ik super deals heb gemaakt, gratis en eskadron deken, anky bandages en hv polo dekje heb gekregen, had ik ook nog geboden op een oud bruikbaar zadel. Omdat het zadel nat was geworden en een ander oudzadel ook mochten ze alle 2 gratis weg. Superblij want ik wilde ze oppimpen hahaha

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:20

Afbeelding

Geld is helaas naar de DA rekening gegaan, maar vriendlief zegt net dat als ik m echt graag terug wil ik m gewoon terug moet kopen .. Maar kan niet meer betalen dan dat ik er voor gekregen heb ...
Want eigenlijk heb ik t al niet eens meer ..

Wel lekker jadeleigh :)

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:23

Tyrcanol schreef:
[ Afbeelding ]

Geld is helaas naar de DA rekening gegaan, maar vriendlief zegt net dat als ik m echt graag terug wil ik m gewoon terug moet kopen .. Maar kan niet meer betalen dan dat ik er voor gekregen heb ...

Echt een mooi zadel... Misschien kun je met haar de prijs overleggen en toont ze begrip...

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:23

Tyrcanol schreef:
[ Afbeelding ]

Zou het wel zo netjes vinden als je hem voor het zelfde bedrag terug mag kopen, gezien jij het die persoon ook gegund hebt voor dat bedrag

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:32

Heb weer een.....wil voor een dubbeltje op de eerste rang koper:

"Ik ben geïnteresseerd in de tafels.
25 voor allebei? Dan kom ik ze vanavond nog ophalen!"

Misschien moet ik eens over 25 kamelen beginnen :D , hahahaha

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:54

Balen Tyrcanol, ik zag hem al staan inderdaad. Als je hem echt graag terug wil zou ik gewoon proberen hem voor dezelfde prijs terug te kopen. Dat zou ik met de oude eigenaar van mijn zadel namelijk wel doen, mocht bij mij zoiets voorkomen :j

Bugpluisje, goede zaken dus :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:56

bugpluisje schreef:
Heb weer een.....wil voor een dubbeltje op de eerste rang koper:

"Ik ben geïnteresseerd in de tafels.
25 voor allebei? Dan kom ik ze vanavond nog ophalen!"

Misschien moet ik eens over 25 kamelen beginnen :D , hahahaha

Voor 25 kamelen en 2 schapen mag je ze ophalen :')

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:15

Tyrcanol, wat betreft het zadel: Ze is jou toch geen verantwoording verschuldigd waarom ze het zadel verkoopt? En als je er zo'n spijt van hebt dan koop je hem toch terug? :)
Ik zou het persoonlijk niet in een topic zetten maar dit even navragen via PB.

Hier gaat de verkoop lekker! *\o/* Ik was al een tijdje op zoek naar een zadelkast, nergens te vinden (betaalbare). Was ik aan het speuren op MP, zie ik dat er op iemand bij mij uit de straat een kast te koop heeft. Dus vanavond even kijken! :D

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:22

Ze zij er nog bij dat de verkoopster alle recht heeft om het te verkopen... Dus ze doetniks verkeerd? Ze zegt alleen dat ze baalt

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:24

Ik wil ook wel even reageren, aangezien het al snel duidelijk is dat het om mij gaat.
In tegenstelling tot wat Tyrcanol zegt, was ik wel degelijk blij met het zadel, ontzettend blij zelfs..
Helaas werkt het ivm persoonlijke redenen op dit moment even niet voor mij, daarom staat ie te koop.
De reden dat ie voor meer te koop staat heb ik Tyrcanol ook uitgelegd: de fenders, beugels, riempjes e.d. zaten er bij haar niet bij. Verder is het aan mij om een prijs vast te stellen.

Uiteraard ben ik bereid om het zadel in dezelfde staat etc. weer aan haar terug te verkopen, dat is geen probleem. Vind t alleen jammer hoe ik hier neergezet word.

Als ik had geweten dat zij dit zadel terug wilde, had ik m haar zelfs meteen aangeboden voor ie de verkoop officieel in ging. Echter was ik hier niet van op de hoogte, en aangezien zij het zadel niet fijn vond zitten/niet fijn was voor haar pony was ik in de veronderstelling dat zij dit zadel niet meer terug zou willen.

Niets ten nadele van Tyrcanol, maar ik wilde wel ook even mijn kant vh verhaal kwijt.
Voordat iedereen mij een vreemde verkoper vindt terwijl het best logisch in elkaar zit :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:35

Tja als eigenaar ben je naar mijn mening geen verantwoording schuldig aan de ouwe eigenaar, jij hebt het betaald dus is het van jou.
Wel zuur voor tyrcanol dat zeker maar het was haar keuze om te verkopen en te zorgen dat haar pony beter werd :)

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:39

Ik baalnu wel,

Tijdens het opahalen had die man me de dekens laten zien en hij zei dat ze allemaal maat 195 zouden zijn...

Thuis zie ik echter dat 2 dekens maat 175 zijn
1 deken 185 en 1 deken maat 195 is..
Ik baal maar voor de volgende keer ga ik zeker de maten checken...

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:20

Jadeleigh263 schreef:
Ik baalnu wel,

Tijdens het opahalen had die man me de dekens laten zien en hij zei dat ze allemaal maat 195 zouden zijn...

Thuis zie ik echter dat 2 dekens maat 175 zijn
1 deken 185 en 1 deken maat 195 is..
Ik baal maar voor de volgende keer ga ik zeker de maten checken...

dat is zeker een les voor de volgende keer

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:06

Er stond hier in pt op de plaatstelijke marktplaats een tuig te koop, leek aardig netyjes en werd niet veel voor gevraagd, dus ik een mail gedaan met de vraag welke maat deze heeft. Mijn man wil ooit onze fjord wel eens voor de kar zien, en dan is zo'n ding wel handig.

Als antwoord kreeg ik: Dat ze de maat niet wist, maar dat deze niet voor een koudbloed is, maar voor een normaal soort paard.... dusssssssss.... ik terug gemaild dat het wel voor een koudbloed bedoeld is, maar deze zo tussen de 0,80m en 2,00m voorkomen, dus dat ik misschien wel een keer kom kijken wat voor maat het is als ik in de buurt ben.... :-)

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:17

bloepp
heel wat paginas weer bijgelezen :D
Heb net geboden op een rijbroek dichtbij me huis voor maar 5 euro :)

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:45

Nou geen klacht over marktplaats maar post NL er zou vanmiddag pakketje komen volgens track en trace zit je thuis te wachten hebben ze er ineens morgen einde van de dag van gemaakt.
Lekker handig zeg.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 09:20

Heb een seniorenbed ( incl motor voor de lattenbodem ) op marktplaats staan. nieuwwaarde honderden euro's, vaste prijs 75 euro.

Krijg ik een e-mail: Voor 30 euro kom ik hem ophalen.

Heb gereageerd: Voor 30 euro blijft hij lekker staan. U en ik weten beiden dat 75 euro een keurige prijs is voor een bed wat honderden euro's heeft gekost.

En hem uiteraard succes gewenst met het vinden van een bed voor dat geld :D