noviceh schreef:Sammie schreef:Adam en Eva vind ik ook fout.. Beetje narcistisch ook.. En dan een appelboom in de tuin zetten.... Als geboortebord...
Twee vermiste (waarschijnlijk weggelopen) zusjes in de buurt van mijn mans werk: Destiny en Tequila.. Serieus ik zou ook maken dat ik weg kwam als mijn ouders me die namen geven.. zelfs hier in Engeland.
Ka-ja of Ka-ie-ja gok ik.Voor Kaya/Chaya heb je inmiddels ook tig spellingsmogelijkheden dus zou me niets verbazen als dit er 1 van is.
Sammie schreef:En jawel de naam Bowie duikt inmiddels al op als voornaam..!Ik ken er al 2 en die zijn toch echt al in de 20-30 hoor.
Maan en sterre, zusjes! Zouden de ouders blijven hangen in het hippie tijdperk? Ja bowie van de gozer van take that
vuurneon schreef:Maan en sterre, zusjes! Zouden de ouders blijven hangen in het hippie tijdperk? Ja bowie van de gozer van take that Volgende dochter heet dan waarschijnlijk Sunny. Al past dat niet helemaal in het Nederlandse thema
christaerik schreef:Ik vind de naam tex apart. Hij speelt nu mee met de slimste van de dag Had er nog nooit van gehoordEn wiegertje ook best apart (govert eigenlijk ook wel haha).
Quir schreef:christaerik schreef:Ik vind de naam tex apart. Hij speelt nu mee met de slimste van de dag Had er nog nooit van gehoordEn wiegertje ook best apart (govert eigenlijk ook wel haha).Dat is dan ook weer waar!
_Karlijn schreef:vuurneon schreef:Maan en sterre, zusjes! Zouden de ouders blijven hangen in het hippie tijdperk? Ja bowie van de gozer van take that Volgende dochter heet dan waarschijnlijk Sunny. Al past dat niet helemaal in het Nederlandse thema Ik ken ook wel een Zonne, dus tadaaaa....
Letterlijk zoals je het zegt . Lopen er hier meerdere in de wijk rond of namen die er heel erg op lijken. Zeker als het op z'n Bosch gaat . Fa-yen-naSpoiler: Maar meestal zijn ze het kind kwijt dus is het: FAAAAA-YENNN-NAAAHHHH
Quir schreef:christaerik schreef:Ik vind de naam tex apart. Hij speelt nu mee met de slimste van de dag Had er nog nooit van gehoordEn wiegertje ook best apart (govert eigenlijk ook wel haha).Ik ken wel een Wieger, en die is iets van 70.
Lynnepinny schreef:Ik moest laatst oppassen bij een Durk. Had nog nooit van die naam gehoord.Komt voor in de boeken van Earth's Children. Durc is het daar.