Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Lang leve voorverwarmen.
Wat een ellende dat krabben in zo'n walm van benzine/diesel en dan met koudr handen in een auto stappen die van binnen nog beslagen is. Slechte oude tijd.
denisesilver schreef:Eens Telpeva!
Slijm in mijn keel waar ik steeds bijna in stik. Iemand een tip daartegen?
En collega’s die op speaker aan het bellen zijn.
Suzanne F. schreef:Polarize schreef:Ik heb wel een vrij hoge hartslag, dus mijn lichaam doet al aardig wat moeite om het op pijl te houden
Peil.
Hier ook een lage bloeddruk. Bij mij gaat het vooral met heet douchen/heet bad fout. Dan moet ik mezelf soms zittend afdrogen.
Telpeva schreef:Ik erger mij aan... Dat 'we' als Nederlanders naar mijn mening nog steeds zo'n rot volk zijn op sommige vlakken. Aan de ene kant steeds excuses aanbieden voor het slavernij verleden, en tegelijkertijd wel allerlei producten laten produceren in landen waarbij de mensenrechten twijfelachtig zijn. Zouden we daar de volgende eeuw jaarlijks onze excuses voor gaan aanbieden, het gebruiken van arme mensen en gedwongen arbeiders elders om onze luxe leefstijl anno 2025 vol te kunnen houden? We lijken geen steek veranderd, en die jaarlijkse excuses terwijl dit hebzuchtige gedrag gewoon door gaat vind ik lucht.
Zo, mand.