Mijn man is diegene die kookt hier thuis, ik kan het wel maar doe het echt niet graag en ik ben heel traag in alles voorbereiden en groenten snijden en zo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Ik ben onwijs blij dat onze verbouwing eindelijk is begonnen!![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat vindt Mango ervan?

c_alsemgeest schreef:Hij weet gelukkig wel wat bokt is... hij heeft er zelf zelf een keer heeeel kort op gezeten
Toen hij een wit paard zocht voor het huwelijksaanzoek aan mij
Cayenne schreef:Ik werd vandaag helemaal blij van een vaas en toen heb ik hem gekocht..
Maar toen ging ik verder kijken naar het merk en nu heb ik opeens 5 vazen gekochtThat escalated quickly
![]()
Wel allemaal vazen die je ook zonder bloemen leuk kunt neerzetten!
Lieser schreef:Ik ben blij met de kleine tattoo die ik vlak boven mijn enkel heb laten zetten vanmiddag.
rien10 schreef:Ik organiseer morgen middag een buurt nieuwjaarsborrel. Er zijn veel verhuizingen geweest in de straat de afgelopen twee jaar. Leek me leuk om met z’n allen het glas te heffen op het nieuwe jaar.
Ik heb er zo’n zin in!
Bellatrix schreef:
fjordjes schreef:
Zebrastreep schreef:Na 4 maanden ( ik zit ziek thuis) weer eens langs de clienten op werk geweest. En ze hadden mij zeer duidelijk gemist. Ik vond het wel erg lief en ben er helemaal blij van geworden. Mijn favo collega ( ook al heb ik daar dagelijks contact mee en zie haar regelmatig) was ook duidelijk blij dat ik er weer even was. Maar eigenlijk alle collega's wel
Echt werken zit er niet in. Maar ik heb er op deze manier al flink even van genoten. Moet er nu wel een paar dagen van bijkomen maar het geeft wel vrolijkheid in deze moeilijke periode.
Roodvos schreef:Door omstandigheden bijna 4 weken niet op mijn paard gezeten.
Deze week weer opgepakt en vandaag weer gereden.
Ondanks het frisse weer gelijk weer zo fijn.
Zo blij met mijn braverd.
black_kelpie schreef:
black_kelpie schreef:marleen_88 schreef:Wat een schatje, op de 2e foto al een hele hond.
Ik vind haar echt minuscuul, doodeng. Ik snap oprecht niet hoe mensen Chihuahuas kunnen hebben
altijd helemaal in de stress dat ze iets zal overkomen, doodsbang om de deur uit te gaan maar altijd ooooh zo gelukkig als ze een heerlijke grote wandeling in de pootjes hebben (en stiekem alles veilig verlopen is)
Ineke2 schreef:Ik ben blij de sneeuw en gladheid weer weg zijn en de veearts heeft groen licht gegeven. De blessure van Izarra is genezen en we mogen opbouwen met stukken draf. Over 4 weken ook voorzichtig galop erbij en over 6 weken alles weer zoals normaal
Marcella schreef:Verkoop overeenkomst getekend en terug gestuurd voor de flat van mijn oom. Ook weer wat afgerond.
Bellatrix schreef:Ik ga naar mijn financieel adviseur en daarna weet ik hoeveel ik in mijn potjes heb zitten en dan ga ik een loopband voor thuis bestellen.
Oh, en het is patatdag.
en patat
Cayenne schreef:Ik ben onwijs blij dat onze verbouwing eindelijk is begonnen!![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Over die van mij gaan we maar zwijgen

Cayenne schreef:De jasjes van de Chihuahuas! heerlijk!
En wat fijn dat ze ook echt kilometers maken en niet in een draagtas meegezeuld worden!![]()
xsagan: Daar mag je absoluut trots op zijn!

fjordjes schreef:Little gift fijn dat de jasjes van je kleine rakkers waterdicht zijn!
Vind de foto leuk dat ze alle drie achter elkaar lopen
Ik heb lekkere snert gemaakt voor het eerst in m'n leven. Lijkt goed gelukt te zijn.
en als het dan al eens lukte, waren ze nooit scherp
dus thx, ik heb er jaaaaaren geduld voor aan de dag moeten leggen MAAR ik heb ze!
Little_Gift schreef:fjordjes schreef:Little gift fijn dat de jasjes van je kleine rakkers waterdicht zijn!
Vind de foto leuk dat ze alle drie achter elkaar lopen
Ik heb lekkere snert gemaakt voor het eerst in m'n leven. Lijkt goed gelukt te zijn.
Ik ben werkelijk al jaren aan het wachten tot ik zo'n foto zou kunnen maken! Ik heb er altijd van drie kontjes die voor me uit lopen maar nooit van hun 3 hoofdjes richting mij omdat ze altijd zoveel sneller zijn met hun gehaaste kleine pootjesen als het dan al eens lukte, waren ze nooit scherp
![]()
En opeens, zomaar... Plots wel zeker 5 zo'n foto's op één en dezelfde wandeling zeg! Ik was echt suuuuuper blij toen ze ook nog eens gelukt bleken te zijn ookdus thx, ik heb er jaaaaaren geduld voor aan de dag moeten leggen MAAR ik heb ze!
![]()
Snert ken ik niet, is dat iets typisch Nederlands? In elk geval, eet smakelijk alvast