Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 13:54

Kamillethee helpt bij maagklachten

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 14:05

Nyaleti schreef:
Gisteren random grieperig en vandaag enorm last van maagpijn.. Nog nooit eerder zo erg gehad :(
Heeft iemand tips wat kan helpen? Een theetje ofzo? Heb gelukkig wel Pantropazol in huis.

Muntthee, kamillethee, venkelthee, gemberthee

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 14:24

Dankjulliewel <3

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 14:26

DuoPenotti schreef:
office schreef:
Onverwoestbaar honden speeltje (beertje) gekocht bij pawly via een Facebook reclame.
Binnen 15 minuten kapot |( .Krijg geen reactie op mijn e-mail en zo te zien ben ik geblokkeerd op Facebook.Voel me zo dom en goedgelovig dat ik in zo n Chinees nep bedrijf getrapt ben .

Ik wist meteen welke je bedoelde.
Heb ooit in de comments gezet Ik geef het 10 minuten.
Oh ik lees dat er een piep in zit. Hooguit 1 minuut.

Dat bericht is weg...

Maar altijd balen.

Telpeva sterkte vandaag!

O die ben ik ook tegen gekomen, ik ben zo iemand die niks geloofd dus ik trapte er al niet in.
Die sloopkogel van mij krijgt alles binnen 5 minuten kapot.

BaileyMix schreef:
:r Mannen en de constante ruimte die ze menen te moeten innemen met hun betweterige onzin.

Yep, ken het...

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 15:05

Voorheen kon ik prima functioneren op 3 uur slaap. Tegenwoordig lukt dat niet meer en dat is frustrerend _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 15:17

Zebrastreep schreef:
Dat ze heel last minute melden dat er mogelijkheid is om begin november een ABOP proef te rijden.

Nu is mijn paard er sowieso nog niet klaar voor , maar zo kort is in het algemeen niet handig. Je moet best veel voorbereiden....

Nou ja ik heb ook niet zo lang meer. Volgens jaar zal het toch echt moeten gebeuren.

Van het fjorden stamboek. Stelde toen niet zo heel veel voor. Alleen dat buiten rijden als er paar racefjorden tussen zit is waardeloos.

Tijmthee werkt ook super met vastzittend slijm.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 15:37

Voor de gene die een nachtbril aanraden! Die heb ik idd :) werkt wel iets, maar ik krijg hoofdpijn van dit bril. Dus voor kleine stukjes is hij ideaal.

Bereik is hier ook nog steeds drama sinds woensdag. Ik heb amper bereik en kan helemaal niks.
Nu weer thuis dus wifi :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 16:01

Vriendlief en ik gaan vanavond uit eten, ivm zijn bijna dodelijke mannengriep :Y) elkaar weinig gezien deze week en zijn dochter komt dit weekend, dus even samen uit eten.. Ik vraag dus net hoe zijn planning lijkt en of ie me ophaalt.. Krijg ik alleen 5 duimpjes terug.. -O- Heb ik nog geen idee hoe laat of wat dan ook :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 16:02

Oh 5 uur. Top tot zo!

Dat zal hij ook wel niet begrijpen ben ik bang :D

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 16:07

Helaas ben ik niet goed in wiskunde. Nu sta ik er slecht voor, ik hoop dat ik dat gefixt krijg aan het einde van het jaar..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 16:40

Het schooljaar is toch nog maar net begonnen?

Mijn vriend is een weekend weg met vrienden en ik verveel me nu al :') Dit weer nodigt ook gewoon echt niet uit om de deur uit te gaan.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 17:18

Berdien schreef:
Het schooljaar is toch nog maar net begonnen?

Mijn vriend is een weekend weg met vrienden en ik verveel me nu al :') Dit weer nodigt ook gewoon echt niet uit om de deur uit te gaan.

Op mijn school helaas al proefwerkweek ;( maar sommigen hebben hun eerste proefwerkweek pas in november, zelfs waar ik woon.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 17:23

Maar dan heb je toch alsnog een bijna een heel schooljaar om er aan te werken? :)

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 17:24

Berdien schreef:
Maar dan heb je toch alsnog een bijna een heel schooljaar om er aan te werken? :)

Ja gelukkig wel! Maar het is gewoon even jammer, maar goed, ik weet het wel en dat is belangrijk voor het leren! Weet nu ook hoe ik zo’n week moet aanpakken :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 18:04

Succes hoor Elfbeau, nu je weet hoe je moet gaan leren voor de volgende proefwerkweek scheelt dat al de helft.

Relaxed ik zou 5 vraagtekens terug sturen en nogmaals je 2 vragen stellen :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 18:05

Marcella schreef:
Zebrastreep schreef:
Dat ze heel last minute melden dat er mogelijkheid is om begin november een ABOP proef te rijden.

Nu is mijn paard er sowieso nog niet klaar voor , maar zo kort is in het algemeen niet handig. Je moet best veel voorbereiden....

Nou ja ik heb ook niet zo lang meer. Volgens jaar zal het toch echt moeten gebeuren.

Van het fjorden stamboek. Stelde toen niet zo heel veel voor. Alleen dat buiten rijden als er paar racefjorden tussen zit is waardeloos.

Tijmthee werkt ook super met vastzittend slijm.

Ze is 5 maar kan nog geen galop :') voor de rest heb ik er wel redelijk wat vertrouwen in. Maar ze is wel snel en sterk met name buiten moet ze nog wat meer kilometers maken. Maar los opzadelen en netjes wachten dat kan ze over het algemeen wel. Maar onder het zadel moet er toch nog veel bevestigd worden. We zijn al zeker dik 2 jaar bezig maar heel veel strijd gehad. Kwartje begint nu pas een beetje te vallen. Maar goed ik heb wel een slachtoffer gevonden die misschien haar wil voorrijden. No way dat ik ga springen :') daar ben ik echt het bangste voor.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 18:17

Ineke2 schreef:
Succes hoor Elfbeau, nu je weet hoe je moet gaan leren voor de volgende proefwerkweek scheelt dat al de helft.

Dankjewel. Dat wetende is het idd veel makkelijker om te leren. Gelukkig heb ik tot nu toe verder geen onvoldoendes gehad dus dat is erg fijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 18:31

Relaxed schreef:
Vriendlief en ik gaan vanavond uit eten, ivm zijn bijna dodelijke mannengriep :Y) elkaar weinig gezien deze week en zijn dochter komt dit weekend, dus even samen uit eten.. Ik vraag dus net hoe zijn planning lijkt en of ie me ophaalt.. Krijg ik alleen 5 duimpjes terug.. -O- Heb ik nog geen idee hoe laat of wat dan ook :')

Mijn vriend was vanochtend met de hond naar de dierenarts. Ik kreeg de rekening via mijn mail. Dus ik app hem: En, hoe ging het?. Zegt die komt allemaal goed.

Zal wel mannen logica zijn. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 18:55

Zebrastreep schreef:
Ze is 5 maar kan nog geen galop :') voor de rest heb ik er wel redelijk wat vertrouwen in. Maar ze is wel snel en sterk met name buiten moet ze nog wat meer kilometers maken. Maar los opzadelen en netjes wachten dat kan ze over het algemeen wel. Maar onder het zadel moet er toch nog veel bevestigd worden. We zijn al zeker dik 2 jaar bezig maar heel veel strijd gehad. Kwartje begint nu pas een beetje te vallen. Maar goed ik heb wel een slachtoffer gevonden die misschien haar wil voorrijden. No way dat ik ga springen :') daar ben ik echt het bangste voor.

Oh springen is waardeloos. De hoogte stelt niks voor.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:07

Marcella schreef:
Oh springen is waardeloos. De hoogte stelt niks voor.

Joh ook al kunnen ze erover draven, dan nog vind ik het doodeng. Je kan niet voor een ander bepalen of iets “ niks voorstelt “

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:10

Elf beau welke klas zit je en welke opleiding doe je?
Wij helpen nichtje die 3 VWO zit soms met wiskunde.

Oppas heeft gereageerd, vakantie kan geboekt worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:10

nicole_floor schreef:
Relaxed schreef:

Mijn vriend was vanochtend met de hond naar de dierenarts. Ik kreeg de rekening via mijn mail. Dus ik app hem: En, hoe ging het?. Zegt die komt allemaal goed.

Zal wel mannen logica zijn. :')

Haha wel fijn dat het goed komt :D Maar vrouwen willen graag meeeer details :')

Ik appte vriend tegen 1730 hoe laat het werd, hij was zowaar al onderweg :D Dus heerlijk ff gegeten :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:12

Top relaxed :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:14

Ik vindt 30 cm al heel hoog :') en helemaal met een jong paard die nog niet zo goed weet hoe zijn benen werken. En dan ook nog een Fjord die het altijd voor elkaar krijgen om in bepaalde situatie's extra's onhandig te zijn....

Van mij mag dat springen er ook wel uit

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 19:15

Relaxed schreef:
Haha wel fijn dat het goed komt :D Maar vrouwen willen graag meeeer details :')

Ik appte vriend tegen 1730 hoe laat het werd, hij was zowaar al onderweg :D Dus heerlijk ff gegeten :j

Dat dus! _O-

Fijn dat het bij jou ook allemaal goed is gekomen! :j