Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:office schreef:Onverwoestbaar honden speeltje (beertje) gekocht bij pawly via een Facebook reclame.
Binnen 15 minuten kapot.Krijg geen reactie op mijn e-mail en zo te zien ben ik geblokkeerd op Facebook.Voel me zo dom en goedgelovig dat ik in zo n Chinees nep bedrijf getrapt ben .
Ik wist meteen welke je bedoelde.
Heb ooit in de comments gezet Ik geef het 10 minuten.
Oh ik lees dat er een piep in zit. Hooguit 1 minuut.
Dat bericht is weg...
Maar altijd balen.
Telpeva sterkte vandaag!
BaileyMix schreef:Mannen en de constante ruimte die ze menen te moeten innemen met hun betweterige onzin.
Zebrastreep schreef:Dat ze heel last minute melden dat er mogelijkheid is om begin november een ABOP proef te rijden.
Nu is mijn paard er sowieso nog niet klaar voor , maar zo kort is in het algemeen niet handig. Je moet best veel voorbereiden....
Nou ja ik heb ook niet zo lang meer. Volgens jaar zal het toch echt moeten gebeuren.
Berdien schreef:Het schooljaar is toch nog maar net begonnen?
Mijn vriend is een weekend weg met vrienden en ik verveel me nu alDit weer nodigt ook gewoon echt niet uit om de deur uit te gaan.
Marcella schreef:Zebrastreep schreef:Dat ze heel last minute melden dat er mogelijkheid is om begin november een ABOP proef te rijden.
Nu is mijn paard er sowieso nog niet klaar voor , maar zo kort is in het algemeen niet handig. Je moet best veel voorbereiden....
Nou ja ik heb ook niet zo lang meer. Volgens jaar zal het toch echt moeten gebeuren.
Van het fjorden stamboek. Stelde toen niet zo heel veel voor. Alleen dat buiten rijden als er paar racefjorden tussen zit is waardeloos.
Tijmthee werkt ook super met vastzittend slijm.
Relaxed schreef:Vriendlief en ik gaan vanavond uit eten, ivm zijn bijna dodelijke mannengriepelkaar weinig gezien deze week en zijn dochter komt dit weekend, dus even samen uit eten.. Ik vraag dus net hoe zijn planning lijkt en of ie me ophaalt.. Krijg ik alleen 5 duimpjes terug..
Heb ik nog geen idee hoe laat of wat dan ook
Zebrastreep schreef:Ze is 5 maar kan nog geen galopvoor de rest heb ik er wel redelijk wat vertrouwen in. Maar ze is wel snel en sterk met name buiten moet ze nog wat meer kilometers maken. Maar los opzadelen en netjes wachten dat kan ze over het algemeen wel. Maar onder het zadel moet er toch nog veel bevestigd worden. We zijn al zeker dik 2 jaar bezig maar heel veel strijd gehad. Kwartje begint nu pas een beetje te vallen. Maar goed ik heb wel een slachtoffer gevonden die misschien haar wil voorrijden. No way dat ik ga springen
daar ben ik echt het bangste voor.
nicole_floor schreef:Relaxed schreef:Vriendlief en ik gaan vanavond uit eten, ivm zijn bijna dodelijke mannengriepelkaar weinig gezien deze week en zijn dochter komt dit weekend, dus even samen uit eten.. Ik vraag dus net hoe zijn planning lijkt en of ie me ophaalt.. Krijg ik alleen 5 duimpjes terug..
Heb ik nog geen idee hoe laat of wat dan ook
Mijn vriend was vanochtend met de hond naar de dierenarts. Ik kreeg de rekening via mijn mail. Dus ik app hem: En, hoe ging het?. Zegt die komt allemaal goed.
Zal wel mannen logica zijn.