Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zebrastreep schreef:Met fietsen verkopen moet je echt geduld hebben en toch helaas soms flink zakken in de prijs.
Ik had een mountainbike heel brutaal er eerst opgezet voor 600. Was de fiets niet waard maar mountainbikes waren toen erg in trek dus maar geprobeerd.
Uiteindelijk moeten zakken naar 250 en de fiets is daarvoor weggegaan. Achteraf was ik maar blij dat ik de fiets überhaupt ben kwijtgeraakt.
Heeft wel 4 maanden geduurd al met al.
fotolijstje schreef:Het is niet dat anderen het ook doen dat ik het ook moet hoor maar, ik word gek thuis. De muren komen letterlijk op mij af.
Ik wil zo graag dingen zien en dingen doen, eventjes weg van de plek waar ik ziek ben geworden. Er tussen uit want ik weet doordat ik niet weg ga, dan ga ik werken en dat zorgt weer voor overbelasting. Ga ik niet werken dan verveel ik me en blijf ik constant thuis zitten.
fotolijstje schreef:Thanks voor de suggesties! Lief dat iedereen meedenkt.
Ik wil wel buiten Nederland op vakantie gaan, Berlijn leek mij ook leuk inderdaad. En heb ook al gekeken naar de jongerenhostels maar in Dublin kan ik ze niet 123 vinden.
Mkango: Omdat ik alleen ben ja en minderjarig dus dan gaan sommige gewoon net wat lastiger met boeken etc.
fotolijstje schreef:Het is niet dat anderen het ook doen dat ik het ook moet hoor maar, ik word gek thuis. De muren komen letterlijk op mij af.
Ik wil zo graag dingen zien en dingen doen, eventjes weg van de plek waar ik ziek ben geworden. Er tussen uit want ik weet doordat ik niet weg ga, dan ga ik werken en dat zorgt weer voor overbelasting. Ga ik niet werken dan verveel ik me en blijf ik constant thuis zitten.
fotolijstje schreef:Ik ben gewoonweg pissig op mijn moeder.
Ik mag dus niet op vakantie in mijn eentje, waarom geen idee.
Het hakt er gewoon in dat ik wéér thuis moet blijven deze zomer. Ik trek het gewoon niet meer.
Helemaal omdat ik 18 word dit jaar maar ze moeilijk doet over dit. Als ik deze zomer niet ga dan ga ik wel in de herfstvakantie dus zoveel verschil is het niet.