Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 08:13

fleurtjeuh schreef:
Appeltje_1 schreef:
Ik heb tegenwoordig echt veel moeite met de dag beginnen -O-

Ik heb het altijd :')
Maar hopelijk is dat na volgende week weer iets beter want ik heb een nieuwe baan *\o/*

Gefeliciteerd *\o/*!

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 08:16

Gefeliciteerd Fleur!!!

Hier slaap ik al slecht maar teckel heeft me gisteravond en vanmorgen wakker gejankt. :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 08:20

Gefeliciteerd Fleur

Sterkte voor alles dames die een huisdier moeten missen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 08:21

Dankjewel dames :*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 08:50

MarlindeRooz schreef:
Gefeliciteerd Fleur!!!

Hier slaap ik al slecht maar teckel heeft me gisteravond en vanmorgen wakker gejankt. :=

Lekker een nachtje met teckel op de bank slapen. Warm lijfje tegen je aan, ik vind dat altijd heerlijk <3.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 09:25

Wat goed Fleur, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Mijn oor zit "dicht" sinds gisteravond, super irritant.

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 09:32

Gister einde van de middag nodigde mijn schoonzusje zichzelf uit om mee te eten. Prima dus ik uit kantoor snel naar huis en eten maken voor 6 man, want ook mijn schoonouders kwamen ook eten.

Nadat het eten klaar was kwamen mijn schoonouders eerst aan en vertelde dat we niet mochten praten over de verbouwing waarin we zitten want schoonzusje vond dat te veel en kreeg te weinig aandacht. Note het moet altijd over mijn schoonzusje gaan dus dit is niet helemaal waar. A fijn schoonzusje en zwager komen even later binnen en we gaan eten. Geen vraag of iets naar mij toe maar echt enkel mijn schoonzusje die centraal stond.

Ik vind dat mega vervelend dat iemand zichzelf uitnodig bij ons, die midden in een verbouwing zitten en waar we dus niet over mogen praten. Rot op het is mijn huis en ik weiger een beperking in mijn huis opgelegd te krijgen.

Wij hebben er toen maar even niks van gezegd. Maar vandaag of morgen even een gesprek aangaan met schoonouders.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 09:36

fleurtjeuh schreef:
Appeltje_1 schreef:
Ik heb tegenwoordig echt veel moeite met de dag beginnen -O-

Ik heb het altijd :')
Maar hopelijk is dat na volgende week weer iets beter want ik heb een nieuwe baan *\o/*

Gefeliciteerd Fleurjeuh *\%/*

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 09:37

Urbanus schreef:
Kloot, Z lib is offline ;(

Jij bent er laat bij, een aantal dagen geleden hadden we het hier al over in het topic dat van meerdere mensen de favoriete website was verdwenen. :')
Ik stuur je een alternatief!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 09:40

Gefeliciteerd Fleur met je nieuwe baan!

Fijn Sushi laatste nacht in de ellende is voorbij!

Hagelslag ik duim dat je kat snel terug is… :knuffel:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 09:40

Aan dat ik de gisteren heel fit was toen ik opstond maar me nu als een zak zout voel, bleehhh -O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 09:49

Wauw Tucktuck, wat een vreemde actie van je schoonzus...

Hier wordt er aan drie huizen geklust in de straat. Wat een kabaal maakt dat toch, ik had zo graag nog wat langer geslapen.

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 10:10

marleen_88 schreef:
Wauw Tucktuck, wat een vreemde actie van je schoonzus...

Hier wordt er aan drie huizen geklust in de straat. Wat een kabaal maakt dat toch, ik had zo graag nog wat langer geslapen.

Ja erg vreemd. Maar die ouders laten alles om haar draaien om de lieve vrede te bewaren want ooo als ze haar zin niet krijgt. Maar ik pas een beetje voor dit soort acties, ook van mijn schoonouders uit.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 10:14

Ze is toch geen klein kind, die stampvoetend haar zindl doordramt? Pfffff wat frustrerend.

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 10:21

Helaas zo gedraagt ze zich wel, en het wordt beloond door de ouders. Prima in hun huis, maar in mijn eigen huis heb ik toch liever dat men mij geen beperkingen oplegt.

Prima als we teveel over 1 ding praten en je zegt nou nu kunnen we het wel even over wat anders hebben.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 10:28

Tucktuck schreef:
Helaas zo gedraagt ze zich wel, en het wordt beloond door de ouders. Prima in hun huis, maar in mijn eigen huis heb ik toch liever dat men mij geen beperkingen oplegt.

Prima als we teveel over 1 ding praten en je zegt nou nu kunnen we het wel even over wat anders hebben.

Niet praten over de verbouwing waar jullie inzitten in je eigen huis, nou sorry maar dat bepaal ik zelf wel. Goed dat je hier nog wat van gaat zeggen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 11:40

Muis in huis, roofdier die één van mijn kippen te pakken heeft gehad, niet mee het hok.uit kreeg en alleen de kop heeft mee genomen... we wonen op een mooie plek maar willen al graag weg dus ik ben er even klaar mee.
Wil in dit huis eigenlijk geen kat, maar ik denk dat we dit weekend nog naar een asiel rijden..

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 11:55

Oke griep hier, dus erger mij aan de hei werkzaamheden van de nieuwbouwwijk verderop.. ik wil slapen....

Voor iedereen die zijn beste vriendje verloren heeft gecondoleerd

En tucktuck jouw huis, jouw regels.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 12:12

Dat m'n pinpas ineens compleet onbruikbaar is, en je dan bijna niks meer kan.
Ding is helemaal stuk, onbruikbaar, geen apparaat die hem nog accepteert. Pasje was net een half jaar oud.
Gebeld, nieuwe aangevraagd en de kosten worden vergoed. Fijn, maar nu kan ik dus helemaal niks verder op dit moment. Ik heb gelukkig nog contant geld in huis (dus ik nog boodschappen doen), maar m'n tank is bijna leeg. Reservelampje brand net, dus ik zou dit graag weer aanvullen. Zeker ook omdat ik zondag weer met de auto op pad moet (en ik voor noodgevallen er ook mee weg wil kunnen).
Nergens meer een bemande pomp tegenwoordig zodat ik contant kan afrekenen |o De laatste is dit jaar onbemand geworden in m'n omgeving.

Ik heb de rabo wallet geïnstalleerd gehad, maar een paar weken later ging dat over naar Google pay en ik voelde niet de noodzaak hem daar naartoe om te zetten. Ik wil liever niet met m'n telefoon betalen, daar heb ik immers een pinpas voor (en de rabo wallet was gedoe om te installeren hier, dus dat wilde ik liever niet nogmaals).

Nu maar m'n ouders bellen of ze toevallig langs m'n huis komen vandaag om daar iets mee te regelen -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 12:18

Dat is ook waardeloos zeg! Ik heb zelf een kluisje in huis (gewoon zo'n kleintje) waar ik altijd wat geld in heb just in case. Dat helpt je nu totaal niet natuurlijk, maar wellicht is dat wat om te overwegen? Hier ook rabobank, mijn huidige pasje doet het al jaren goed (snel afkloppen....) maar ik heb ook soms pasjes gehad die spontaan ermee kapten, dan kan je idd nog maar zo weinig. Zo vervelend is dat! En ook amper nog filialen waar je terecht kan, het dichtstbijzijnde filiaal waar ik toen geld kon krijgen was een kilometers verderop, niet bereikbaar met het ov... Echt, UGH, never again
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 11-11-22 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 12:19

Sterkte dames, huisdieren verliezen is nooit leuk, maar geen afscheid kunnen nemen is helemal naar.

Ik heb gisteren de booster gehad en naast dat die enorm pijn deed met prikken en dat gevoel niet meer weg is gegaan heb ik natuurlijk ook weer hoge koorts... Ik vind mezelf even enorm zielig.

Hopelijk komt verjaardagscadeau snel en past het.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 12:51

Gisteren gestopt met roken *\o/* gaat eigenlijk nog best prima.
Maar heb dus 0 support van vrienden ofzo. Alsof niemand gelooft dat het me echt lukt en ze ook niet willen dat het me lukt.. Voelt niet zo leuk :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 12:53

Zoveel dingen moeten doen vandaag bah!

Afspraken verzetten , mailen , voer ophalen voor de hond , paarden naar de hoefsmid en daarna door racen naar mijn werk waar ik gelukkig al 1,5 uur later mag beginnen vanwege de afspraak met de smid maar alsnog weer overal heen rennen en vliegen.

En dan nog een paar uurtjes werken en de boel afsluiten....

Ik hoop voor ze dat ik niet ziek wordt omdat er een collega corona heeft en nog op de werkvloer heeft gestaan met wat onduidelijke klachten. Als ik dit weekend ziek wordt is er volgende week wel een probleem ik sta veel ingepland en aankomende maandag zelfstandig met een nieuw iemand de dagbesteding gaan draaien. Anders is het geen db maandag als ik ziek wordt en dat treft best wat woningen := Maar goed waarschijnlijk is de corona al wel rond gegaan dus kan ook zijn dat iedereen nu aan de beurt is.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 12:58

MarlindeRooz schreef:
Dat ik vanaf vandaag mijn beste vriendinnetje moet missen. De helft van mijn gebruikersnaam is er niet meer. En door corona kon ik geen afscheid nemen.

RIP Roos. :(
[ [url=m/ZgolN3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gecondoleerd Y;(

Edit: jij ook Berdien :(:)
Edit2: jij ook Relaxed!

Nu geen overleden beessies meer hoor

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 13:10

Nyaleti schreef:
Gisteren gestopt met roken *\o/* gaat eigenlijk nog best prima.
Maar heb dus 0 support van vrienden ofzo. Alsof niemand gelooft dat het me echt lukt en ze ook niet willen dat het me lukt.. Voelt niet zo leuk :(

Je kunt het *\o/*! Jaaaaaaaa!