Hoeveel mannen van 1.85 kleiner zijn dan ik…
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bullebeest schreef:Haha ik zei na de vader van m’n kids het moet minimaal 1,90 en liever zelf 1,95. Eerst een ex 2 cm kleinere en Nu gezegend met dezelfde lengte maar schouders om heerlijk tegenaan te liggen met dito armen om mij heen. Ik heb de wens maar geschrapt.
Bullebeest schreef:Haha ik zei na de vader van m’n kids het moet minimaal 1,90 en liever zelf 1,95. Eerst een ex 2 cm kleinere en Nu gezegend met dezelfde lengte maar schouders om heerlijk tegenaan te liggen met dito armen om mij heen. Ik heb de wens maar geschrapt.

Een klein beetje vet om de botten vind ik ook niet erg, ik ben ook geen model. Maar er moet inderdaad niet te veel overgewicht zijn. Helemaal afgetraind vind ik inderdaad ook niks
Chickyy schreef:Ja er staan ook sowieso vaak foto's op waarbij je door de haargrens al ziet dat er 10 jaar tussen zit.. of heel oud, korrelig.. is echt niet meer nodig. Mijn foto's zijn echt maximaal 2 jaar oud en er zit altijd een recente bij en ook altijd verschillende settings. Niet alleen vakantie foto's

eens even nadenken.
niet teveel verwachten als er nog niks te verwachten is