[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

noordje

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:24

Dat hoofd :') Heerlijk :D

Volgens mij is het verhaal van die muts een soort van aandacht vragen.
Zo van : kijk mij eens heel gelukkig zijn met bevallen :roll:

Waar is het fatsoen van zo'n mens dat je je koter op een eettafel gaat verschonen :r

Luxorvalkje

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:33

Zoals ik het lees is het na twee voor hen genoeg, maar overwegen ze voor de toekomst misschien wel draagmoederschap. Als jij daar gelukkig van wordt en stellen kan helpen dan be my guest. Stel je hebt een wens maar om wat voor reden dan ook geen baarmoeder meer.

En ik snap het gebrek aan schaamte van sommige ouders niet. Waarom verschoon je die wurm niet ergens anders?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:46

Eretria schreef:
Vandaag in een lunchcafe in een winkelcentrum. Dame met jong larf vraagt of er ergens ruimte is om het te verschonen. Helaas, dat was er niet. Oke, dan loop je even naar de openbare toiletten op 2 minuten lopen waar er een speciale ruimte voor is toch?
Nee, we verschonen het gewoon lekker in de maxicosi aan de tafel waar we aan zitten te eten, waar naast nog meer tafeltjes zitten waar mensen aan zitten te eten :+

Echt ranzig :')
Vriendin van mij had het laatst ook in een restaurant, geen plek om een baby te verschonen, zij heeft de klep van de wc dicht gedaan, doek er op die ze mee had en de baby daar op verschoond, ging prima en niemand had er last van.