Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Het belangrijkste lijkt me hoe ze er zelf op reageert. Als ze aangeeft dat het prettig is, dan lijkt het me niet zo'n probleem. De neusriem lijkt me inderdaad ook niet optimaal te zitten, maar ook zeker niet dramatisch slecht.
Ik vroeg me ook iets af vannacht. Ik woon op het moment in de stad en mag geen huisdieren. Ik ben gek op schapen en geitjes. Ik dacht altijd: later, als ik samenwoon, dan ga ik gewoon weer buiten wonen en nemen we schapen en geitjes. Maar toen dacht ik: ik ben vast niet de enige, maar ik heb nog nooit van een pensionstalling voor schapen en geitjes gehoord. Is dat een ding?
. Dat je 1 schaap of 1 geitje koopt en dat die dan ergens bij andere schapen en geitjes worden gezet
. En als het geen ding is: waarom is het geen ding?
Foaly schreef:Ik ben me een beetje aan het oriënteren op spinning lessen (wie ben ik) en nu vroeg ik me af, gaat dat altijd met harde muziek? Ik kom op verschillende sportschoolwebsites dingen als 'opzwepende muziek' en 'je favoriete dansnummers' tegen en als iemand die al overprikkeld raakt van een vallend blaadje lijkt me dat dus echt de hel
Tweede vraag, weet iemand een fijne sportschool met spinninglessen in of rondom het Statenkwartier in Den Haag?
Foaly schreef:Ik ben me een beetje aan het oriënteren op spinning lessen (wie ben ik) en nu vroeg ik me af, gaat dat altijd met harde muziek? Ik kom op verschillende sportschoolwebsites dingen als 'opzwepende muziek' en 'je favoriete dansnummers' tegen en als iemand die al overprikkeld raakt van een vallend blaadje lijkt me dat dus echt de hel
Tweede vraag, weet iemand een fijne sportschool met spinninglessen in of rondom het Statenkwartier in Den Haag?
marleen_88 schreef:Foaly schreef:Ik ben me een beetje aan het oriënteren op spinning lessen (wie ben ik) en nu vroeg ik me af, gaat dat altijd met harde muziek? Ik kom op verschillende sportschoolwebsites dingen als 'opzwepende muziek' en 'je favoriete dansnummers' tegen en als iemand die al overprikkeld raakt van een vallend blaadje lijkt me dat dus echt de hel
Op muziek, want die BPM geven het tempo en de oefening aan.
Palmera schreef:marleen_88 schreef:Op muziek, want die BPM geven het tempo en de oefening aan.
Serieus? Ik dacht echt dat spinning gewoon zo hard/snel mogelijk trappen was. Daarom vond ik het altijd al raar dat volwassenen daar les in namen![]()
![]()
@Foaly: dan heb ik dus geen tips voor je
_San87_ schreef:Sychess schreef:Ik snap mensen die spinning leuk vinden nooit zo goedlijkt mij dus echt vreselijk. Ik doe mountainbiken, heerlijk rustig stil in de natuur... Veel leuker
Mountainbiken rustig en stil? Hier niet hoor, man wat een geschreeuw van die lui
.
VuurVleugels schreef:_San87_ schreef:
Mountainbiken rustig en stil? Hier niet hoor, man wat een geschreeuw van die lui
.
Eén zondagse wandeling over de Utrechtse Heuvelrug later en je bent weer bijgepraat over de beleggingsvoordelen vanuit het zakelijke kantoor van ING en de beursgang van een willekeurige startup ergens in EuropaIk denk dan altijd "man, je doet dit toch voor je ontspanning...?"
_San87_ schreef:Sychess schreef:Ik snap mensen die spinning leuk vinden nooit zo goedlijkt mij dus echt vreselijk. Ik doe mountainbiken, heerlijk rustig stil in de natuur... Veel leuker
.
Foaly schreef:Ja die muziek in sportscholen vind ik ook jammer. Ik snap het, maar het staat altijd zo tyfushard
Edit, mountainbiken durf ik niet, ik was juist naar spinning aan het kijken omdat je daarbij tenminste niet om kunt vallen (als het goed is)