Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik ben al niet zo dol op kinderen maar dit werd vanmorgen nog even bevestigd. Ik liep net met oppasteckel lekker een rondje park-binnenstad. Hij negeert andere mensen, loopt netjes dichtbij me en doet zijn eigen ding. Ik loop langs een moeder met kind. Ik gok een jaar of 3 a 4. Kind doet een paar stappen naar voren en schopt richting Jozi!!! Dus ik trek hem weg en die moeder trekt dat kind weg. En ik zeg "Dat mag je noooooit doen". En daarna vroeg ik netjes of ik het kind mocht aanspreken (vond ik nog heel netjes van mezelf in deze situatie). En heb daarna gezegd dat je nooit naar hondjes mocht schoppen want dan kunnen ze schrikken en bijten. Of je doet ze pijn en dan moeten ze naar de dokter. Moeder zei trouwens heel weinig.![]()
Echt hoe verzint een kind het.
theadora99 schreef:Dat is het voordeel aan een Dobermann, iedereen loopt met een boog om je heen (vooral als ze uit onzekerheid gaat blaffen).
Mijn ergernis is dat ik eigenlijk vandaag naar school Had gemoeten maar dat pas bedacht nadat mijn vriendin met de auto naar werk was. Ga geen uur fietsen enkele reis voor mijn kerstpakket
Marije_1997 schreef:theadora99 schreef:Dat is het voordeel aan een Dobermann, iedereen loopt met een boog om je heen (vooral als ze uit onzekerheid gaat blaffen).
Mijn ergernis is dat ik eigenlijk vandaag naar school Had gemoeten maar dat pas bedacht nadat mijn vriendin met de auto naar werk was. Ga geen uur fietsen enkele reis voor mijn kerstpakket
Ik vind Doberman echt geweldig. Super mooie slimme honden. En mega trouw. Goed opgevoed doen ze geen vlieg kwaad.
theadora99 schreef:Marije_1997 schreef:
Ik vind Doberman echt geweldig. Super mooie slimme honden. En mega trouw. Goed opgevoed doen ze geen vlieg kwaad.
Absoluut. Alleen als iemand mij probeert iets te doen, doe ik geen garanties of je er zonder kleerscheuren uitkomtgroot lijf klein hartje.
DuoPenotti schreef:Wij hebben vroeger een doberman bij het kopen van een huis gekregen... ja echt.
Dier lag altijd aan een ketting. Daar deed hij heel lelijk.
Wij(nou ja mijn moeder dan) kochten dat huis en mochten vast wat werken in de tuin en wat spulletjes in de garage zetten.
Maar daar lag dus die Doberman.
Ik als uk van 13 ging gewoon kijken wat hij deed. Niets gewoon grommen en blaffen door die ketting, niet omdat hij echt zo waaks was.
En die mensen die het verkochten zagen dat, deden echt niets met die hond en zo hebben wij hem toen gekregen. Echt zo'n lief dier.
Mijn ergernis van vandaag.
Voor het eerst in 31 jaar een lens verloren....