Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:05

Sims 4 downloaden met 18 andere pakketten erbij -O- dat gaat super lang duren

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:32

Dat de hoofdpijn van de migraine nog wat doorsluimert. Heb ook heel vast geslapen zo jammer dar de wekker al om 8:10 weer ging -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 13:30

De enorme incompetentheid van mijn werk met betrekking tot vooruit kijken en afspraken maken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 13:57

MarlindeRooz schreef:
Ik ben al niet zo dol op kinderen maar dit werd vanmorgen nog even bevestigd. Ik liep net met oppasteckel lekker een rondje park-binnenstad. Hij negeert andere mensen, loopt netjes dichtbij me en doet zijn eigen ding. Ik loop langs een moeder met kind. Ik gok een jaar of 3 a 4. Kind doet een paar stappen naar voren en schopt richting Jozi!!! Dus ik trek hem weg en die moeder trekt dat kind weg. En ik zeg "Dat mag je noooooit doen". En daarna vroeg ik netjes of ik het kind mocht aanspreken (vond ik nog heel netjes van mezelf in deze situatie). En heb daarna gezegd dat je nooit naar hondjes mocht schoppen want dan kunnen ze schrikken en bijten. Of je doet ze pijn en dan moeten ze naar de dokter. Moeder zei trouwens heel weinig. :=

Echt hoe verzint een kind het. :=

Knappe reactie :j

Ik zou niet meppen, dat doe je niet naar andermans kind. Ik kan alleen niet beloven dat heel netjes blijf praten. Tegen het kind zou ik gereageerd hebben zou jij doet. De ouder zou van mij ook nog wel wat extra’s te horen krijgen in deze situatie :o

Kimberley_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:14

Aan mezelf. Kaartjes van m'n ariat fatbabys gehaald zijn ze toch te groot -O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:14

Dat is het voordeel aan een Dobermann, iedereen loopt met een boog om je heen (vooral als ze uit onzekerheid gaat blaffen).

Mijn ergernis is dat ik eigenlijk vandaag naar school Had gemoeten maar dat pas bedacht nadat mijn vriendin met de auto naar werk was. Ga geen uur fietsen enkele reis voor mijn kerstpakket :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:21

theadora99 schreef:
Dat is het voordeel aan een Dobermann, iedereen loopt met een boog om je heen (vooral als ze uit onzekerheid gaat blaffen).

Mijn ergernis is dat ik eigenlijk vandaag naar school Had gemoeten maar dat pas bedacht nadat mijn vriendin met de auto naar werk was. Ga geen uur fietsen enkele reis voor mijn kerstpakket :')

Ik vind Doberman echt geweldig. Super mooie slimme honden. En mega trouw. Goed opgevoed doen ze geen vlieg kwaad.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:34

Mijn man die zielig doet dat ik niet mee ga boodschappen doen. Ik haat boodschappen doen met hem (hij op zijn dooie gemak ik zoef zoef). Bovendien was hij weer eens vergeten dat dochter een afspraak heeft waarbij ze gebracht en gehaald moet.

Dat ik al 3 nachten slecht slaap en last heb van mijn arm na bezoek fysio, helpt niet aan mijn humeur.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:38

Marije_1997 schreef:
theadora99 schreef:

Ik vind Doberman echt geweldig. Super mooie slimme honden. En mega trouw. Goed opgevoed doen ze geen vlieg kwaad.

Absoluut. Alleen als iemand mij probeert iets te doen, doe ik geen garanties of je er zonder kleerscheuren uitkomt :') groot lijf klein hartje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:42

theadora99 schreef:
Marije_1997 schreef:

Absoluut. Alleen als iemand mij probeert iets te doen, doe ik geen garanties of je er zonder kleerscheuren uitkomt :') groot lijf klein hartje.

True ze zijn heel erg beschermend. Daarom wil ik er ook 1 hahaha nu helemaal, alleen moet ik eerst een eigen huisje hebben

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 14:57

Wij hebben vroeger een doberman bij het kopen van een huis gekregen... ja echt.
Dier lag altijd aan een ketting. Daar deed hij heel lelijk.
Wij(nou ja mijn moeder dan :D ) kochten dat huis en mochten vast wat werken in de tuin en wat spulletjes in de garage zetten.
Maar daar lag dus die Doberman.
Ik als uk van 13 ging gewoon kijken wat hij deed. Niets gewoon grommen en blaffen door die ketting, niet omdat hij echt zo waaks was.
En die mensen die het verkochten zagen dat, deden echt niets met die hond en zo hebben wij hem toen gekregen. Echt zo'n lief dier.

Mijn ergernis van vandaag.
Voor het eerst in 31 jaar een lens verloren....

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 15:10

Ik kan de iPad niet vinden en ik moet wat films downloaden op Netflix.. Wat dus alleen kan via de IPad |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 15:30

DuoPenotti schreef:
Wij hebben vroeger een doberman bij het kopen van een huis gekregen... ja echt.
Dier lag altijd aan een ketting. Daar deed hij heel lelijk.
Wij(nou ja mijn moeder dan :D ) kochten dat huis en mochten vast wat werken in de tuin en wat spulletjes in de garage zetten.
Maar daar lag dus die Doberman.
Ik als uk van 13 ging gewoon kijken wat hij deed. Niets gewoon grommen en blaffen door die ketting, niet omdat hij echt zo waaks was.
En die mensen die het verkochten zagen dat, deden echt niets met die hond en zo hebben wij hem toen gekregen. Echt zo'n lief dier.

Mijn ergernis van vandaag.
Voor het eerst in 31 jaar een lens verloren....

Ahhh zoo mooi. Rottweilers zijn ook wel leuk maar de meeste zijn doorgefokt en gewoon agressief. En ze moeten altijd mij hebben (heb eentje die ik heb zien opgroeien tot 2 keer aan toe bijna in m'n kont gehad. Moest oppassen op ook de hond. Toen was er niks aan de hand. Beestje mocht van ons lekker los rond lopen terwijl wij alles deden. Dus denk dan, ligt echt aan de baasjes). Doberman heb ik nog nooit in et echt mogen beworden. Wel pitbulls, eentje waarvan ze zeiden dat het een gevaarlijk type was. Kende me niet ging bij me op schoot zitten (ik ben 170 50kg hond woog 60 a 70kg) en deed niks. Dus hou wel een beetje van het type "gevaarlijke" honden. Zijn altijd schatjes

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 16:47

Tentamen vanavond maar ik zie het niet echt zitten, gaat niet lekker met leren.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 17:35

Ik heb twee dobermanns gekend. Eentje was nogal een sulletje zat niets kwaad in. De andere leunde wat meer tegen het stereotype aan en deed ook bewakings en pakwerk en kon je zeker niet altijd zomaar bij komen. Ze was heel fanatiek maar wel eerlijk. Hele duidelijke hond.

Maar mensen die ‘iets’ hebben met ‘gevaarlijke’ honden, dat is hier wel een ergernis :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:00

Peper gesneden, handen blijkbaar niet goed gewassen. Mijn neus brand :7

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:24

Er zijn best veel treinreizigers hier. Ik vroeg mij af, is het nou veel rustiger in de trein met deze lockdown of niet?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:30

imaudy schreef:
Er zijn best veel treinreizigers hier. Ik vroeg mij af, is het nou veel rustiger in de trein met deze lockdown of niet?

Ik ben nog niet met de trein gegaan, met de vorige lockdown was het wel echt een stuk rustiger. De spits zelf blijft altijd wel druk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:34

imaudy schreef:

Mijn vriend vindt niet dat het rustiger is.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:37

imaudy schreef:

NS zet op sommige trajecten kortere treinen in. Dus de minder reizigers die er zijn, zitten ook in een kleinere trein.. ;)

Dus het wisselt ;)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:43

imaudy schreef:

Het is zeker niet rustiger, NS heeft inderdaad de treinen korter gemaakt, waardoor de treinen die nog wel rijden overvol vaak zitten in de spits..

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:45

Ah oke!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:47

Dat we een vakantiehuisje zitten, net zit te eten en er opeens onbekenden in het het huisje lopen. Konden met hun pas dus ook hier in dit huisje.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:53

Ik deed niet mee aan een online feest met collega's. Ik vind ze hartstikke aardig maar ze zijn zon stuk ouder dan ik en ik word er altijd echt ongemakkelijk van. Men moeder noemt me contactgestoord daardoor :\

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:00

Nayomie schreef:
Dat we een vakantiehuisje zitten, net zit te eten en er opeens onbekenden in het het huisje lopen. Konden met hun pas dus ook hier in dit huisje.

Ieuwwww