Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:24

Ik vind het thuiswerken dikke vette prima, maar ik wil lekker kunnen shoppen voor ons nieuwe huis! ;(

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:38

Aan mezelf en mijn beeldscherm verslaving :+

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:05

black_kelpie schreef:
Same, ik overweeg om zelf mijn pony bij te knippen maar ik durf nog niet :')

Enne wie kom je zoal tegen dat je je kan schamen als het mislukt?

Ik zou zeggen doen!!!

En anders gewoon je moeder de schuld geven.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:14

Dat paardlief mij vandaag €250 heeft gekost aan voer en supplementen. Gelukkig zit ik voorlopig weer goed maar af en toe...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:15

Knert schreef:

Ik zou zeggen doen!!!

Ik heb een enorm pony-jeugdtrauma :') Als kind is mijn pony scheef geknipt door een kapster, en nog een keer, en nog een keer, net zo lang tot er nog een centimeter of 3 over was. Sindsdien mogen er hooguit puntjes geknipt worden, dat ik een paar maanden geleden toch weer een pony heb laten knippen was echt een ding _O-

Het zal wel moeten op den duur hoor, anders hangt het straks halverwege m'n bril...

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:16

lenaa_tje schreef:
Ik wil naar de kapper :')

Dit :') Ik had een afspraak staan op de dinsdag dat deze lockdown in ging, ondertussen in juni voor het laatst geweest -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:21

Ik heb 11 februari een afspraak, we houden het spannend. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:23

Gewoon tondeuse eroverheen, dan hoef je voorlopig niet meer. :D

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:26

Laatste keer was hier juni, maar ik had ook nog geen afspraak staan. Ik doe gelukkig toch al niet teveel bijzonders, dus als ze puntjes een beetje dood zijn, duw ik het gewoon wat vaker in een knot O:) En ondanks dat vindt iedereen mijn haar altijd geweldig en als ik dan zeg: ''Ik heb een kappersafspraak gemaakt en er gaat een flink stuk af.'' Is het altijd: 'Zoo zonde!!'' Maar het groeit toch wel weer aan en des te meer eraf gaat, des te sneller het bij mij lijkt te gaan :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:35

Knert schreef:
black_kelpie schreef:
Same, ik overweeg om zelf mijn pony bij te knippen maar ik durf nog niet :')

Ik zou zeggen doen!!!

Eh sinds deze maand loop ik stage en dat is op locatie dus helaas niet thuis.
Als het thuis was geweest had ik wel wat op verzonnen en boeide het niet hoe het eruit ziet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:50

Knip altijd pony al zelf al jaren.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 22:31

Geen ergernis van mij, maar sws wel van mijn hond :')

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 22:32

Mkango schreef:
Gewoon tondeuse eroverheen, dan hoef je voorlopig niet meer. :D

Mijn vriend dreigt er mee, pfff. Ben ik nog niet aan toe haha.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 22:42

Mijn overbuurman geeft enorm veel (verbale) overlast. Vrienden over de vloer, veel drank, veel geschreeuw, muziek, wietgeur.. Ben echt niet snel bang voor mensen maar omdat deze clown laatst ook een huiszoekingsbevel op z'n deur had zitten betwijfel ik echt of het verstandig is aan te kloppen daar :') (woon in een complex, dus letterlijk een 1,5 meter tussen mijn- en zijn voordeur.)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:03

Vrouwen die hun tinderprofiel volrossen met tientallen emoji's om hun leven en interesses te beschrijven.

Ain't nobody got time fo dat oliebol. -O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:05

Dat ik het zo lastig en eng vind om een stap voorwaarts te zetten voor mijn toekomst. Om dingen te plannen ervoor. Omdat mijn hele leven dan even op z'n kop moet en er dan zo veel gaat veranderen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:33

luuntje schreef:
Zebrastreep sterkte.

Lau je ben nog vriendelijk gebleven tegen die man.

Ik hoop datde trimsalon binnenkort wel open mag.
Zet hond in haar tuin en zij vangt hem bij haar deur op.
We hebben geen contact binnen 8 meter.

Nu zie ik voor me hoe jij hond over een hekje gooit en zij super enthousiast klaar staat met een koekje :D

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:42

Castilja schreef:
Mijn overbuurman geeft enorm veel (verbale) overlast. Vrienden over de vloer, veel drank, veel geschreeuw, muziek, wietgeur.. Ben echt niet snel bang voor mensen maar omdat deze clown laatst ook een huiszoekingsbevel op z'n deur had zitten betwijfel ik echt of het verstandig is aan te kloppen daar :') (woon in een complex, dus letterlijk een 1,5 meter tussen mijn- en zijn voordeur.)

Zo'n buurman heb ik ook!! Heb met hem de afspraak als ik overlast van hem heb dat ik even op het raam klop. Nou soms blijf ik kloppen, en op de raarste tijden! 2e kerstdag is het helemaal.uit de hand gelopen. Lagen net op bed. Opeens veel geschreeuw en lawaai, meubels vlogen door het huis. Minuut later geweer schoten en raam eruit. 5 min. Later 3 politie auto's die gingen naar 10 min. Weer weg. Woningbouw is er mee bezig maar dit gaat al een jaar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:46

Stormwind en hierdoor balkondeur die niet op het haakje kan, want dan waai je het bed uit. En dan vannacht ook nog hoge temperatuur. Zal warm worden.

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:46

Mijn moeder die ipv 20:00, om 23:20 iets komt langsbrengen. Lief, maar ik wil eigenlijk al pitten :Z

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 00:07

Dat ik zo ondankbaar ben := ik heb het eigenlijk zo goed voor elkaar. Woon fijn thuis, 3 beesten waar ik met heel m'n hart van hou en sinds kort eindelijk een baan in m'n sector waar ik helemaal op m'n plek zit maar toch voel ik me oliebol en down. Ik heb zo'n heimwee naar de andere kant van de wereld waar ik m'n opleiding wil doen en mijn toekomst zie liggen.

En als ik dan al die andere berichten hier lees voel ik me helemaal ondankbaar en baal ik zo van mezelf dat ik zo pessimistisch ben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 00:19

Dat tijdens mijn gesprek met mijn stagebegeleidster ik moest huilen. Alles werd mij gewoon een beetje teveel op zo'n moment. Wel fijn even kunnen praten. Ik ken haar gelukkig al langer als voor mijn stage dus het was ook niet zo ongemakkelijk om dat te huilen.

Veel bruikbare advies gekregen ( toch handig een coach) en we gaan nu elke week even praten.

Ben nu echt wel op door emotie , had het net heel warm en ben moe... Hoop niet dat ik ook nog echt ziek wordt ervan en dat het nu gewoon komt omdat ik vannacht pas kon slapen na half 3 en door het huilen.

Heb dat zo vaak dat als ik emotioneel ben geweest en flink ook dat ik dan uitgeput ben erna.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 03:50

fohadie schreef:
Grrr, heb je even? Vandaag voor jaarlijkse controle van mjjn hart naar het ziekenhuis. Het is ruim een uur treinen enkele reis. Ten eerste had mijn eerste trein vertraging dankzij een goederentrein. Toen bleek mijn overstap niet te rijden, kon nog net optijd de metro pakken. Kom ik op het station, wordt er enorm verbouwd en moet ik zoeken hoe ik bij het ziekenhuis kom. Ik krijg een geel polsbandje dat ik geen coronaklachten heb, en zoe mijn weg naar de afdeling cardiologie, want ook IN het ziekenhuis is verbouwd. Eenmaal gevonden mag ik meteen doorlopen naar mijn onderzoeken.

Als ik klaar ben, moet er ineens een extra onderzoek gedaan worden, wat niet vooraf gezegd is. Dit blijkt een hartfilmpje te zijn, maar dan op een andere manier dan normaal en ook de verpleegsters kennen dit niet. Er komen drie verpleegsters binnen een kamertje van misschien 2x2 kijken hoe ik aan ngesloten moet worden aan het apparaat, en dan begint het gestuntel. Ik ben allergisch voor de pleisters, maar daarin heb ik nu maar even pech. Met de gebruiksaanwijzing in de hand proberen ze uit te zoeken wat ze moeten doen. Ik vind het al geen veilig idee dat er drie mensen in mijn 1,5mzone zitten (waarvan er ook 1 haar mondkapje onder haar neus had hangen) maar toen er later nog een 4e aankwam die trots vertelde dat ze net van de Covidafdeling kwam wist ik niet meer hoe ik het had. Daarnaast werd iedere keer het gordijn opengescheurd en bleek de deur open te staan, dus iedereen had zicht op mijn ontblote bovenlijf. Na een half uur (niet overdreven, ik heb de tijd in de gaten gehouden) kon ik me eindelijk weer aankleden. Helaas begonnen de pleisters al te irriteren.

Tot slot wordt mijn hartslag nu 24u in de gaten gehouden dmv een kastje. Heb weer over mijn allergie verteld ( dit onderzoek heb ik elk jaar) en ik zou de pleisters krijgen die minder irriteren. Helaas heb ik nu, drie uur later al de eerste brandblaartjes op mijn huid. Nog 21u te gaan!

Sorry voor mijn lange verhaal. Mijn hele dag is een ergernis tot nu toe.

@zebrastreep, veel sterkte.

Onprofessioneel zeg zo! Ik had afgelopen dec het onderzoek horen te hebben maar ze doen het niet ivm de corona. Ben benieuwd of ik het onderzoek nog ga krijgen wat zeer belangrijk is.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 04:56

Wakker door buik/rugpijn %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 06:06

Dat ik door mijn wekkers heen slaap zodra ik vroeg wakker moet worden voor iets dat ik niet leuk vind. Mijn brein die weet dan blijkbaar van tevoren dat ik er geen zin in heb en laat me dan lekker doorslapen. :+