Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:Enne wie kom je zoal tegen dat je je kan schamen als het mislukt?
Ik zou zeggen doen!!!
En anders gewoon je moeder de schuld geven.
Knert schreef:black_kelpie schreef:Same, ik overweeg om zelf mijn pony bij te knippen maar ik durf nog niet
Enne wie kom je zoal tegen dat je je kan schamen als het mislukt?
Ik zou zeggen doen!!!
En anders gewoon je moeder de schuld geven.
luuntje schreef:Zebrastreep sterkte.
Lau je ben nog vriendelijk gebleven tegen die man.
Ik hoop datde trimsalon binnenkort wel open mag.
Zet hond in haar tuin en zij vangt hem bij haar deur op.
We hebben geen contact binnen 8 meter.
Castilja schreef:Mijn overbuurman geeft enorm veel (verbale) overlast. Vrienden over de vloer, veel drank, veel geschreeuw, muziek, wietgeur.. Ben echt niet snel bang voor mensen maar omdat deze clown laatst ook een huiszoekingsbevel op z'n deur had zitten betwijfel ik echt of het verstandig is aan te kloppen daar(woon in een complex, dus letterlijk een 1,5 meter tussen mijn- en zijn voordeur.)
fohadie schreef:Grrr, heb je even? Vandaag voor jaarlijkse controle van mjjn hart naar het ziekenhuis. Het is ruim een uur treinen enkele reis. Ten eerste had mijn eerste trein vertraging dankzij een goederentrein. Toen bleek mijn overstap niet te rijden, kon nog net optijd de metro pakken. Kom ik op het station, wordt er enorm verbouwd en moet ik zoeken hoe ik bij het ziekenhuis kom. Ik krijg een geel polsbandje dat ik geen coronaklachten heb, en zoe mijn weg naar de afdeling cardiologie, want ook IN het ziekenhuis is verbouwd. Eenmaal gevonden mag ik meteen doorlopen naar mijn onderzoeken.
Als ik klaar ben, moet er ineens een extra onderzoek gedaan worden, wat niet vooraf gezegd is. Dit blijkt een hartfilmpje te zijn, maar dan op een andere manier dan normaal en ook de verpleegsters kennen dit niet. Er komen drie verpleegsters binnen een kamertje van misschien 2x2 kijken hoe ik aan ngesloten moet worden aan het apparaat, en dan begint het gestuntel. Ik ben allergisch voor de pleisters, maar daarin heb ik nu maar even pech. Met de gebruiksaanwijzing in de hand proberen ze uit te zoeken wat ze moeten doen. Ik vind het al geen veilig idee dat er drie mensen in mijn 1,5mzone zitten (waarvan er ook 1 haar mondkapje onder haar neus had hangen) maar toen er later nog een 4e aankwam die trots vertelde dat ze net van de Covidafdeling kwam wist ik niet meer hoe ik het had. Daarnaast werd iedere keer het gordijn opengescheurd en bleek de deur open te staan, dus iedereen had zicht op mijn ontblote bovenlijf. Na een half uur (niet overdreven, ik heb de tijd in de gaten gehouden) kon ik me eindelijk weer aankleden. Helaas begonnen de pleisters al te irriteren.
Tot slot wordt mijn hartslag nu 24u in de gaten gehouden dmv een kastje. Heb weer over mijn allergie verteld ( dit onderzoek heb ik elk jaar) en ik zou de pleisters krijgen die minder irriteren. Helaas heb ik nu, drie uur later al de eerste brandblaartjes op mijn huid. Nog 21u te gaan!
Sorry voor mijn lange verhaal. Mijn hele dag is een ergernis tot nu toe.
@zebrastreep, veel sterkte.