Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 18:51

Talietjuh schreef:
Ja in Griekenland heb je dat ook idd. NL is echt duur geworden (om maar weer ff te zeuren ;-) )

De lonen liggen in Nederland dan ook een stukje hoger dan in Griekenland en Brazilië. :+ Ga daarheen en werken voor een lokaal salaris, en drie weken elke avond in een restaurant eten zit er dan ook niet meer in.

Neemt natuurlijk niet weg dat je wel gewoon fatsoenlijk eten wilt krijgen als je ergens bestelt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 18:59

Lestrange01 schreef:
Talietjuh schreef:
Ja balen is dat, daar kon je lekker voor uit eten gaan!

Zo is het altijd zo hier in Nederland. Heb de laatste maanden veel eten besteld (nooit twee keer bij dezelfde plek) en iedere keer 20+ euro, en iedere keer is het gewoon echt bagger.

"Zalm met asperges" 1 asperge.. 17.50. Overbakken mini stukje zalm.

In Brazilië heb ik 3 weken elke avond in restaurants gegeten of besteld en daar zetten ze voor 10 euro een vijf sterren gerecht voor je neer.

Dan heb ik echt geluk want tot nu toe is alles wat wij bestellen echt heerlijk en elke cent waard <3

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 19:10

Zebrastreep watsneu dat de muis is overleden.

Xdenies, vreselijk zulke artsen.
En helaas herkenbaar.

Waarom gillen de huidige buurkinderen zo hard buiten.
Heb lol zonder volume op stand maximaal.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 19:50

Dat mijn vriend net een vrouw is :roll: ik zeg al meerdere weekenden dat zijn haar te lang wordt en hoe eerder hij het laat doen hoe sneller het voorbij is. Maar meneer heeft een hekel aan de kapper. Gisteren zei hij ineens dat het inderdaad wel nodig was en of ik het even kon doen dit weekend, dus nou is hij thuis van zijn werk en nu wil hij niet meer. Ja daahag :evaw:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 20:01

luuntje schreef:
Zebrastreep watsneu dat de muis is overleden.

Xdenies, vreselijk zulke artsen.
En helaas herkenbaar.

Waarom gillen de huidige buurkinderen zo hard buiten.
Heb lol zonder volume op stand maximaal.

Ja echt heel sneu! Maar soms is de natuur helaas hard. En helaas te weinig kennis gehad maar dat is altijd achteraf natuurlijk.

Gillende buurkinderen ik wordt er zelf ook echt gestoord van. Onze tuinen grenzen allemaal aan elkaar en van 2 deuren verderop (we kijken zo hun tuin in) zijn 3 van die etters die de hele dag door gaan. 2 zusjes constant dat broertje corrigeren en de moeder er nog bovenop. Het is net een kippenhok wat de ouders zelf veroorzaakt hebben. Begon al toen dat kind 3 jaar was: naam... Niet op het gras niet doen niet daarin. En dat ging hele dagen zo door. Dat meisje is nu een jaar of 9 en doet precies hetzelfde als haar moeder. Middelste kind schreeuwt alleen maar en de jongste heeft 3 moeders. En dan als moeder zijnde verbaast zijn dat je kinderen een grote mond krijgen richting de ouders.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 20:51

Mijn monsters willen niet slapen.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 20:52

Dat de vader van de kliek op stal en hun gedrag naar mij omschreef als, and i quote "als er 9 witte paarden zijn en 1 zwart paard dan is het normaal dat de zwarte gepest word"

What kinda bullshit }:0

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 21:00

vikawiek schreef:
Dat de vader van de kliek op stal en hun gedrag naar mij omschreef als, and i quote "als er 9 witte paarden zijn en 1 zwart paard dan is het normaal dat de zwarte gepest word"

Dit maakt me echt chagrijnig. Wat een hork. Pesten is geen normaal gedrag.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 21:02

vikawiek schreef:

Mijn mond valt hier van open .. maar goed .. op werkvloeren wordt er ook door volwassen mensen nog gepest. Diep & diep triest.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 21:02

vikawiek schreef:

Oef wat een nare vervelende opmerking ook :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 21:15

Familie drama. Ieder jaar rond deze tijd weer eugh kan me er zo kwaad om maken. En ze beseffen niet dat ze er anderen zo mee raken. Wel blij m'n oom weer gesproken te hebben na echt jaren.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 22:00

Princess_ schreef:
vikawiek schreef:

Dit maakt me echt chagrijnig. Wat een hork. Pesten is geen normaal gedrag.

Dit zegt hij als hij erop aangesproken word door anderen. Vorige keer toen hij erop word aangesproken was het "de dames gaan niet zo op Vikawiek". Maar zelf heeft hij geen problemen met mij en doet ie poeslief. Zo dieptriest dat ik alleen maar kan lachen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 23:27

De hond (Berner van 45kilo) die ineens besluit dat hij kan traplopen.. :=
Super grappig de eerste keer en het lijkt me echt heel gezellig om m'n bed te delen met een harig zwart ventje maar het is zo gevaarlijk want de trap is steil en glad.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 01:00

casperzazoe schreef:
De hond (Berner van 45kilo) die ineens besluit dat hij kan traplopen.. :=
Super grappig de eerste keer en het lijkt me echt heel gezellig om m'n bed te delen met een harig zwart ventje maar het is zo gevaarlijk want de trap is steil en glad.

Ach hier ook een berner die dat 2 jaar geleden besloten heeft. En dan meteen door hebben wanneer je wakker bent. :') Hij is wel voorzichtig op de trap gelukkig.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 01:01

Mijn slechte slaapritme :+

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 01:06

MarlindeRooz schreef:
Mijn slechte slaapritme :+

Wat is dat, een slaapritme? :') :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 01:14

Is toch iets met drums en Netflix tunes? :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 01:33

Wat is dat, slapen? :')

Ik erger me aan de benauwdheid en broeierigheid. Het is nog niets afgekoeld :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 01:34

Iemand die iets zegt waardoor ik sowieso niet zonder nachtmerries kan slapen. Laat staan überhaupt in slaap komen. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 01:47

Wakker worden van jezelf die stikt. Ik lekker. Ik en dat door een lekke autoband huh, maar ik droom echt te raar.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 02:02

Marije_1997 schreef:
Wakker worden van jezelf die stikt. Ik lekker. Ik en dat door een lekke autoband huh, maar ik droom echt te raar.

Enige kans dat je ook slaapbokt? :')

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 02:07

Slaapritme, kan je dat eten? :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 02:25

Ik erger me dat ik me er aan erger dat ik weer eens 100 euro heb uitgegeven aan zooi voor de paarden maar het zijn gewoon dingen die nodig zijn voor hun gezondheid en mijn veiligheid. Wanneer heb ik eens geld over om een leuke peesbeschermerset te kopen ofzo? :+ (Ohnee wacht die zijn er niet want moet een shetlander maat hebben.. volgende ergenis!)

Oh en de switch van avonddienst (tot 1u) naar ochtenddienst (maandag 7:30). Ritme naar de getver en morgen toch proberen er op tijd uit te komen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 05:31

Een groep lallende voetballende gasten die hier on 5.15u ff door de straat zwalkten. Bedankt he mannen! Ik sliep natuurlijk al zo goed deze tijd :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 07:57

Niobe schreef:
Marije_1997 schreef:

Enige kans dat je ook slaapbokt? :')

Nee hahaha las dat m'n auto correctie er iets heel raars van gemaakt heeft. Maar ik stikte in m'n eigen en werd wakker omdat ik in m'n droom werd verteld dat ik een lekke band had, maar en toen begon ik te hoesten. Op de een of andere manier doet m'n autocorrect wat raar hahahah