Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Op dat bedrag zou je van 3 euro toch niet wakker moeten liggen.
beert schreef:DubbelFun schreef:Op dat bedrag zou je van 3 euro toch niet wakker moeten liggen.
Nee het gaat me niet om de 3 euro hoor. Ik vroeg me vooral af of een tegenbod doen in Duitsland gebruikelijk is. In Nederland zou ik het wel doen. Maar sommige landen zijn enorm van onderhandelen en andere landen zijn dan misschien beledigd
Vjestagirl schreef:Leuke bank! Zie ik aan de rechter leuning schade van een huisdier?
Arielle_ schreef:Een kast verkocht op marktplaats, afmetingen staan erbij. Vooraf afgerekend via marktplaats, haar vriend komt ‘m halen, past ‘ie niet in de auto.
Wordt weer bij ons terug in de gang gezet en gezegd maak het geld maar weer terug over.
Heb ik uiteindelijk ook gedaan, omdat ik dacht heb geen zin om hier ruzie over te maken, maar eigenlijk is dit toch hun probleem, of zeg ik dan iets geks?
Sting schreef:Hoe werkt een verzendlabel aanmaken van dhl? Ik heb wel mijn eigen gegevens (ik ben koper), maar niet de gegevens van de verkoper. Wel verkopers-mailadres trouwens. Als ik op dhl alles invul, moet ik ook alle gegevens van de verkoper hebben lijkt het? Nog niet eerder gedaan.
DoretteK schreef:Sting schreef:Hoe werkt een verzendlabel aanmaken van dhl? Ik heb wel mijn eigen gegevens (ik ben koper), maar niet de gegevens van de verkoper. Wel verkopers-mailadres trouwens. Als ik op dhl alles invul, moet ik ook alle gegevens van de verkoper hebben lijkt het? Nog niet eerder gedaan.
Ja bij DHL is het van beide kanten. Ik maak eigenlijk altijd als verkoper het label aan. Ook als ik iets koop dan maakt de verkoper het label aan.