Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sunnda schreef:Welke "de Westerse cultuur"? Want in deze (als in: UK) "de Westerse cultuur" is men toch echt nog een stuk conservatiever dan veel mensen in Nederland en is een vrouw nog veel meer een slet als ze met meerdere mannen seks heeft dan in Nederland.Ik heb toch niet zoveel met culturen waarin de vrouw 'een snoepje is dat uitgepakt niets meer waard is'.
Vind onze cultuur dan een stuk beter.
Vind het ook altijd soort van ingewikkeld dat je dezelfde bokkers tegenkomt in imo best wel heftige feminismetopics waar ik van denk 'nou rustig aan maar' en diezelfde bokkers culturen waar vrouwen het recht hebben op minder dan het aanrecht met open armen verwelkomen want het zal ook wel pluspunten hebben.
Ik ben een enorm liefhebber van de westerse cultuur en een uitgesproken tegenstander van het bemoeien van andere culturen zolang die binnen landsgrenzen blijven.
Sizzle schreef:Ook eens, maar als je je er aan stoort: Gewoon niet naar kijken?
(Ik heb geen insta account dus ik heb makkelijk praten).
Ben wel benieuwd of er een golf van aanklachten tegen ouders komt over een paar jaar. Zo‘n insta moeder vind het vast ook niet tof als iemand anders van haar genante foto‘s plaatst.
Mkango schreef:Ik vind dat (jonge) kinderen sowieso niet herkenbaar op social media thuishoren tot ze oud genoeg zijn om daar zelf beslissingen in te nemen. En van die vlogouders die hun kinderen bijna 24/7 een camera in hun neus duwen moeten ze al helemaal van die platforms bannen.
Sizzle schreef:_San87_ schreef:
Snap ik. Maar dan is de gewoon niet naar kijken een tip die niet echt op gaat.
Kun je dat niet sturen dan? Dus gewoon mensen niet volgen behalve een klein hecht clubje?
Captain schreef:Same, en kunst en Star Trek.Het scheelt natuurlijk wel wat je al volgt en wat je af en toe eens liked! Ik krijg vrijwel nooit kinderen te zien want ik like dat nooit. Ik krijg vooral honden en kattenfilmpjes aanbevolen.
_San87_ schreef:Ik moet daar eigenlijk meer tijd voor vrijmaken.Captain schreef:Het scheelt natuurlijk wel wat je al volgt en wat je af en toe eens liked! Ik krijg vrijwel nooit kinderen te zien want ik like dat nooit. Ik krijg vooral honden en kattenfilmpjes aanbevolen.
True. Ik lees op Facebook graag AITA, daardoor krijg ik wel eens rare suggesties
.