Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 12:36

Wat raar? Wat is de truc dan? Ik match sowieso niet mensen zover weg, dus ken het niet.

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 12:46

Ja natuurlijk zijn dat mensen die niet echt een Nederlandse moeder hebben. Vaak zoeken dat soort mensen rijke westerse mannen/vrouwen om geld afhandig te maken. :=

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 12:50

Ik like soms gewoon wat leuk lijkt en zie dan later pas de afstand.

Of ze er echt wat mee bereiken weet ik niet maar het viel mij ondertussen op dat het steeds hetzelfde verhaal is

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 12:52

Zijn vast van die extreem knappe types. Ze gebruiken vaak foto's van modellen oid.

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 13:34

Hier helaas na 3 dates er toch een punt achter gezet. Zij wil geen relatie en iets vrijblijvends, niet klaar voor een relatie, vrijheid behouden bla bla. Ik kan daar niet mee uit de voeten. Als dat vooraf de intentie was wel, maar dat was het in dit geval niet.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 15:06

MarlindeRooz schreef:
Ja natuurlijk zijn dat mensen die niet echt een Nederlandse moeder hebben. Vaak zoeken dat soort mensen rijke westerse mannen/vrouwen om geld afhandig te maken. :=

Dit inderdaad, zoek die foto's maar eens op met reverse image search, die hebben ze gewoon van internet geplukt.
Als je diepere vragen gaat stellen zijn ze ineens weg

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 15:07

davinci2412 schreef:
Hier helaas na 3 dates er toch een punt achter gezet. Zij wil geen relatie en iets vrijblijvends, niet klaar voor een relatie, vrijheid behouden bla bla. Ik kan daar niet mee uit de voeten. Als dat vooraf de intentie was wel, maar dat was het in dit geval niet.

Hier exact hetzelfde, ik geef het altijd aan van te voren en toch komen ze na een paar datens met hetzelfde verhaal als zij.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 15:50

Ik heb een date gehad, haha. Blijkt dat een tindermatch vlakbij mij woonde en tussen ons in ligt een gebied waar wel te wandelen valt. Dus we hebben een rondje gewandeld. Het was gezellig, maar er is geen vervolgafspraak gemaakt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 16:30

germie schreef:
Ik heb een date gehad, haha. Blijkt dat een tindermatch vlakbij mij woonde en tussen ons in ligt een gebied waar wel te wandelen valt. Dus we hebben een rondje gewandeld. Het was gezellig, maar er is geen vervolgafspraak gemaakt.

Een nieuwe date of is dit dezelfde waar je het al eerder over had?

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 16:31

ReadTheRulez schreef:
Ik krijg een beetje het gevoel dat het een oplichters trukje is ofzo....

Ik ben nu een x of 3 een match geweest met mooie plaatjes van mannen. Afstand 3204 km of whatever.
Puntje bij paaltje hebben ze een nederlandse moeder en komen ze over een week of 2 naar nederland, om die kant van de familie te bezoeken.

Steeds hetzelfde verhaal. Was ik net weer een match dus voor de grap vroeg ik zelf al of hij "dit" ook deed. Poef weg!

Ik denk dat je je afstand beter op wat dichterbij kunt zetten :P

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 19:33

Lynnepinny schreef:
ReadTheRulez schreef:
Ik krijg een beetje het gevoel dat het een oplichters trukje is ofzo....

Ik ben nu een x of 3 een match geweest met mooie plaatjes van mannen. Afstand 3204 km of whatever.
Puntje bij paaltje hebben ze een nederlandse moeder en komen ze over een week of 2 naar nederland, om die kant van de familie te bezoeken.

Steeds hetzelfde verhaal. Was ik net weer een match dus voor de grap vroeg ik zelf al of hij "dit" ook deed. Poef weg!

Ik denk dat je je afstand beter op wat dichterbij kunt zetten :P

Tinder doet niet zoveel met mijn gewenste afstand. Ondanks dat de instellingen goed staan. Heel vervelend

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 20:03

MarcoBorsato schreef:
germie schreef:

Een nieuwe date of is dit dezelfde waar je het al eerder over had?

Deze was gisteren. Dus echt nieuw zeg maar. Maar helaas. Ach, het was gezellig en dat is het belangrijkste.
Nu toch eerst geen tijd, ben druk bezig met videobewerking en ik had nooit verwacht dat 1 filmpje van 5 minuten wel 100 uur werk kost. ;)

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 15:30

Nou ik had hier een tijdje geleden mijn twijfels geuit over mijn trip naar Italië met mijn Italiaanse vriend (via tinder gevonden), maar het valt alles mee. Zijn ouders proberen heel erg hun best te doen om met mij te communiceren en verder is Sardinië gewoon echt heel heel heel erg mooi. Het eten is soms wat vreemd voor mij, maar ik voel me ook vrij om dat aan te geven en iets anders te nemen. Zijn moeder lust ook niet alles, heel veel dingen die ik niet lust vind zij ook niks!

Tinder laad volgens mij ook matches als je een keer de app opent (of open hebt staan) als je op een andere plek bent dan normaal. Zo kan het dus voorkomen dat je alsnog een match hebt met iemand ver weg. Mijn vorige vriend ook op die manier ontmoet, we woonden 45 min van elkaar af en dat is niet ideaal..

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 16:32

Klinkt goed Pascalle!

Hier had ik even een Tinderpauze omdat ik een paar weken op kamp was. Daarvoor een date gehad met iemand, en de date zelf was gezellig, maar ik knapte af op zijn manier van berichten sturen (niets speciaal ofzo, maar ik ben daar blijkbaar heel gevoelig aan :+ ). Daar ga ik niet meer mee afspreken denk ik.

Mijn dates tot nu toe waren allemaal niet zo succesvol. Ik vond iedereen allemaal oprecht interessant en boeiend, maar gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Jammer, want qua persoonlijkheid pasten sommigen echt wel goed bij mij denk ik, ik werd er gewoon niet warm of koud van.
Ik had dan wel na 2 twee dagen al een crush op mijn mede-animator van 19 jaar (ik ben 24 :') ). Jammer dat je niet zelf kunt bepalen wat je type is :+ Ik word helaas aangetrokken tot totaal tegenovergestelde types als ikzelf, ook al doe ik nog zo mijn best om op tinder te matchen met personen die op papier heel goed bij mij zouden moeten passen. _O-

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 18:50

Schemerdier schreef:
Klinkt goed Pascalle!

Hier had ik even een Tinderpauze omdat ik een paar weken op kamp was. Daarvoor een date gehad met iemand, en de date zelf was gezellig, maar ik knapte af op zijn manier van berichten sturen (niets speciaal ofzo, maar ik ben daar blijkbaar heel gevoelig aan :+ ). Daar ga ik niet meer mee afspreken denk ik.

Mijn dates tot nu toe waren allemaal niet zo succesvol. Ik vond iedereen allemaal oprecht interessant en boeiend, maar gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Jammer, want qua persoonlijkheid pasten sommigen echt wel goed bij mij denk ik, ik werd er gewoon niet warm of koud van.
Ik had dan wel na 2 twee dagen al een crush op mijn mede-animator van 19 jaar (ik ben 24 :') ). Jammer dat je niet zelf kunt bepalen wat je type is :+ Ik word helaas aangetrokken tot totaal tegenovergestelde types als ikzelf, ook al doe ik nog zo mijn best om op tinder te matchen met personen die op papier heel goed bij mij zouden moeten passen. _O-

Maar wat was precies het probleem? 5 jaar verschil is over 10 jaar niks meer.. hij is in ieder geval volwassen, dat is het belangrijkste!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:21

Wat fijn dat het zo lekker gaat daar pascalle. Dat moet toch een geruststelling zijn.

Leeftijd vind ik meestal wat minder boeiend als je beide volwassen bent. De ene 19 jarige is de andere niet.

Mijn eerste date in tijden was gezellig. Lekker met zijn hond gewandeld en we hebben lekker gekletst. Maar later thuis stelde hij een massagedate voor als 2e date. Daar moest ik toch even over nadenken of ik dat zag zitten en toen vertelde hij ook nog dat hij het opwindend vindt als een vrouw over zijn voeten plast in de douche. Opzich ben ik best openminded, maar ik vond de timing van het vertellen niet echt geweldig :') en nu doen we beide geen moeite meer om nog af te spreken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:33

HaHahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:39

En laat ik nu net een extreem lastige plasser zijn als er mensen in de buurt zijn :') match made in heaven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:44

Omg :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 20:08

:=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 20:23

Afbeelding

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 20:30

Massage prima, maar plassen? Laat hem jou dan liever squirten, wordt ie ook nat _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 20:55

Afbeelding

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 20:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 21:00