Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ja natuurlijk zijn dat mensen die niet echt een Nederlandse moeder hebben. Vaak zoeken dat soort mensen rijke westerse mannen/vrouwen om geld afhandig te maken.
davinci2412 schreef:Hier helaas na 3 dates er toch een punt achter gezet. Zij wil geen relatie en iets vrijblijvends, niet klaar voor een relatie, vrijheid behouden bla bla. Ik kan daar niet mee uit de voeten. Als dat vooraf de intentie was wel, maar dat was het in dit geval niet.
germie schreef:Ik heb een date gehad, haha. Blijkt dat een tindermatch vlakbij mij woonde en tussen ons in ligt een gebied waar wel te wandelen valt. Dus we hebben een rondje gewandeld. Het was gezellig, maar er is geen vervolgafspraak gemaakt.
ReadTheRulez schreef:Ik krijg een beetje het gevoel dat het een oplichters trukje is ofzo....
Ik ben nu een x of 3 een match geweest met mooie plaatjes van mannen. Afstand 3204 km of whatever.
Puntje bij paaltje hebben ze een nederlandse moeder en komen ze over een week of 2 naar nederland, om die kant van de familie te bezoeken.
Steeds hetzelfde verhaal. Was ik net weer een match dus voor de grap vroeg ik zelf al of hij "dit" ook deed. Poef weg!
Lynnepinny schreef:ReadTheRulez schreef:Ik krijg een beetje het gevoel dat het een oplichters trukje is ofzo....
Ik ben nu een x of 3 een match geweest met mooie plaatjes van mannen. Afstand 3204 km of whatever.
Puntje bij paaltje hebben ze een nederlandse moeder en komen ze over een week of 2 naar nederland, om die kant van de familie te bezoeken.
Steeds hetzelfde verhaal. Was ik net weer een match dus voor de grap vroeg ik zelf al of hij "dit" ook deed. Poef weg!
Ik denk dat je je afstand beter op wat dichterbij kunt zetten
MarcoBorsato schreef:germie schreef:Ik heb een date gehad, haha. Blijkt dat een tindermatch vlakbij mij woonde en tussen ons in ligt een gebied waar wel te wandelen valt. Dus we hebben een rondje gewandeld. Het was gezellig, maar er is geen vervolgafspraak gemaakt.
Een nieuwe date of is dit dezelfde waar je het al eerder over had?
Schemerdier schreef:Klinkt goed Pascalle!
Hier had ik even een Tinderpauze omdat ik een paar weken op kamp was. Daarvoor een date gehad met iemand, en de date zelf was gezellig, maar ik knapte af op zijn manier van berichten sturen (niets speciaal ofzo, maar ik ben daar blijkbaar heel gevoelig aan). Daar ga ik niet meer mee afspreken denk ik.
Mijn dates tot nu toe waren allemaal niet zo succesvol. Ik vond iedereen allemaal oprecht interessant en boeiend, maar gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Jammer, want qua persoonlijkheid pasten sommigen echt wel goed bij mij denk ik, ik werd er gewoon niet warm of koud van.
Ik had dan wel na 2 twee dagen al een crush op mijn mede-animator van 19 jaar (ik ben 24). Jammer dat je niet zelf kunt bepalen wat je type is
Ik word helaas aangetrokken tot totaal tegenovergestelde types als ikzelf, ook al doe ik nog zo mijn best om op tinder te matchen met personen die op papier heel goed bij mij zouden moeten passen.
luxx schreef:Squirten is eigenlijk ook plassen dus dat zou wel een oplossing zijn alleen kunnen/doen niet alle vrouwen dat
https://www.cosmopolitan.com/nl/liefde- ... -squirten/