Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
heidy_wilco schreef:Er is op rtl nieuws facebooj een artikel geplaatst over een vrouw die abortus heeft laten plegen. Natuurlijk de moederbrigade en de mensen die geen kind kunnen krijgen er bovenop... Want omdat sommige ze niet kunnen krijgen, moeten degene die ze niet willen maar blij zijn dat ze zwanger zijnen ook nog zeggen dat ze verantwoordelijk moeten zijn en je niet zwanger kan worden als je anticonceptie gebruikt... Eeh mensen, er staat letterlijk op het pakje hoeveel % procent zekerheid er is en ik heb nog nooit 100% zien staan...
SparklingApp schreef:Fijn sanso, weer een stapje verder!
Ik zat me net af te vragen waarom er geen collectieve zorgverzekering voor bewust kinderlozen is.
Omdat kinderen ook nog eens gratis meeverzekerd zijn en als ik ooit bij een dokter of iets kom lijkt het ook nog eens een groep die heel veel zorg ontvangt, dus zou de premie voor ons volgens mij enorm omlaag kunnen, kraamzorg er uit, alle ondersteuning om zwanger te worden er uit en sterilisatie en anticonceptie juist in het pakket.
Meteen een mooie motivatie om de overbevolking iets terug te dringen.
SparklingApp schreef:Fijn sanso, weer een stapje verder!
Ik zat me net af te vragen waarom er geen collectieve zorgverzekering voor bewust kinderlozen is.
Omdat kinderen ook nog eens gratis meeverzekerd zijn en als ik ooit bij een dokter of iets kom lijkt het ook nog eens een groep die heel veel zorg ontvangt, dus zou de premie voor ons volgens mij enorm omlaag kunnen, kraamzorg er uit, alle ondersteuning om zwanger te worden er uit en sterilisatie en anticonceptie juist in het pakket.
Meteen een mooie motivatie om de overbevolking iets terug te dringen.
Sizzle schreef:Ik denk dat de verzekering rete polulair gaat zijn onder spaarsame bejaarden die geen kraamzorg (meer) nodig hebben en dan raast de premie omhoog door bloeddruk problemen en gebroken heupen
sanso schreef:Ik heb een brief van het ziekenhuis! 13 januari naar de psycholoog!
Iemand hier al ervaring mee die kan vertellen hoe dit gaat?