Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar heb in m'n omgeving wel meegemaakt wat drank kan doen en ook wel vrienden gehad die wel eens blowden. Dat laatste vond ik niet zo boeiend eigenlijk. 
Ondertussen ben ik alweer een 4 tal jaartjes alleen. Nu kriebelt het toch weer om een vriend / relatie te hebben, zodat ik lekker samen leuke dingetjes kan doen. Ik ben geen type die opstap / naar een kroeg gaat en de vriend komt nou eenmaal niet zomaar aan je deur gewandeld, 'kon het maar'.
Nu was mijn vraag hoe hebben Bokkers dit gedaan via een datingsite? Ik heb dit namelijk nog nooit gedaan en heb gehoord van vriendinnen dat je vaak hele rare tegenkomt..
Maar ik ben nu op een leeftijd dat ik iets serieus wil.. Mochten er Bokkers zijn die me graag tips / ervaringen willen meegeven dan hoor ik dit graag in een pb! Ik lees niet heel vaak de topics vandaar. Ik ben heel benieuwd!
Zonde van het weer, maar we hebben het ondanks dat wel heel gezellig. 
SophievdV schreef:Yvankaxx schreef:Ik ben nu op Terschelling met mijn vriend, gister waren we een half jaar samenZonde van het weer, maar we hebben het ondanks dat wel heel gezellig.
Hee wat leuk! Wij komen net terug van een romantisch weekendje Gent
rip zeg haha
right... Janinevv schreef:xPareltje schreef:Oh jeetje.. er kwam iemand voorbij maar ik heb hem perongeluk weggeveegt? Nu kan ik hem natuurlijk niet meer opzoekenrip zeg haha
Nee klopt tenzij je gold hebt..
er dtaat wel dat je elke maand 1 ding gratis tegoed hebt maar ik kan het niet gebruiken. Moet je voor alles betalen jeetje
hij werkt hier in een winkel in de buurt maar wist niet dat die vrijgezel was.. ben benieuwd
xPareltje schreef:Oh jeetje.. er kwam iemand voorbij maar ik heb hem perongeluk weggeveegt? Nu kan ik hem natuurlijk niet meer opzoekenrip zeg haha