Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:42

Wel gebreide slofjes, zolang ze niet lopen is dat prima, maar het is ontzettend glad dus ik vond het geen succes.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:42

Melton slofjes zijn echt ideaal! Mijn zoontje heeft ze in elke maat gehad haha. Zijn niet uit te krijgen, zelfs de kinderopvang vroeg welke slofjes het waren omdat ze ze zo fijn vonden. Kosten geloof ik 8.95 en ik bestelde ze bij Jayno.

Hier eindelijk het eerste deel van m’n bestelling van Next Direct binnen. Nu nog even wachten op de gevoerde broekjes.

Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:44

Ik had gewoon soksloffen van falke met antislip. Niet bepaald fashion like maar wel functioneel.

Wij hebben ook vloerverwarming maar evengoed had hij anders koude voetjes.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:49

Hier hadden we gevoerde slofjes. Zalig voor buiten, zal even foto zoeken.

Edit:

Afbeelding

Maar binnen was alles kansloos, alles ging uit dus heb het toen maar opgegeven, als ze het koud had bleef er wel wat aan.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:57

Thanx meiden!

Aaah Ingrid, leuk! Zulke staan ook op mijn lijstje. En hoor mn schoonzusjes al vanaf het begin over uggs haha

@annika, die melton zien er idd heel goed uit. Zit er ook anti slip onder?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:02

xingridx schreef:
Hier hadden we gevoerde slofjes. Zalig voor buiten, zal even foto zoeken.

Edit:

[ [url=m/pH10fa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar binnen was alles kansloos, alles ging uit dus heb het toen maar opgegeven, als ze het koud had bleef er wel wat aan.

Ohhh <3

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:04

Vraag me niet welk merk, volgens mij kwamen ze toen van een kraampje op de kerstmarkt :+

Annikab

Michelle77 schreef:
Thanx meiden!

Aaah Ingrid, leuk! Zulke staan ook op mijn lijstje. En hoor mn schoonzusjes al vanaf het begin over uggs haha

@annika, die melton zien er idd heel goed uit. Zit er ook anti slip onder?

Ja, er zit antislip onder. Ik baal nog steeds dat ze niet groter dan maat 26 gaan haha.

Michelle77

xingridx schreef:
Vraag me niet welk merk, volgens mij kwamen ze toen van een kraampje op de kerstmarkt :+

Ze zien er ook echt uit als noorse slofjes.

Misschien een hint naar mn tante doen haha

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:09

Ze lijken sterk op de slofjes die ik vorig jaar in Boekelo gescoord heb, heeeeeel lekker warm!

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:14

Hier in huis donsjes aan die blijven wel aardig goed aan. In het begin waren de veters reuze interessant maar inmiddels trekt ze ze niet meer los! Naar t kdv nu nog slofjes van de action maar ben ook op zoek naar wat anders eigenlijk.

Heb ook nog Uggslofjes maar die blijven voor geen meter aan.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:48

Zo even bijlezen maar ik heb dikke sokken met antislip i.p.v. sloffen!

Bij sokshop.nl hebben ze hele leuke met een hele zool van antislip en die blijven supergoed! https://www.sokshop.nl/kinderen/kinder-huissokken/

Bij Ter Stal (waar ik nooit wat koop behalve dus sokken) hebben ze ook fijne anti slip! Zie ze zo niet online maar in de winkel hebben ze ze vast. Kost geen drol en de hele winter warme voeten zonder glijpartijen en, ook wel fijn, makkelijk wasbaar.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 06:27

Annikab schreef:
Melton slofjes zijn echt ideaal! Mijn zoontje heeft ze in elke maat gehad haha. Zijn niet uit te krijgen, zelfs de kinderopvang vroeg welke slofjes het waren omdat ze ze zo fijn vonden. Kosten geloof ik 8.95 en ik bestelde ze bij Jayno.

Hier eindelijk het eerste deel van m’n bestelling van Next Direct binnen. Nu nog even wachten op de gevoerde broekjes.

[ [url=m/fZTEJE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt voor het delen! Heb direct even gekeken en wat een leuke dingen <3 weet je ook hoe de kwaliteit blijft?

Slofjes van jayno hebben wij ook gehad. Gingen bij ons af en toe uit, maar wel tevreden over. Sokjes gaan bij j ook snel uit. Ik koop vaak kniekousen en dan sla ik ze terug, dan blijven ze super zitten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 06:41

Ik vind veel babyslofjes echt te lelijk :+ ik ga even verder zoeken :) zal vast wel een compromis te vinden zijn tussen functioneel en mooi :D

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 06:54

Wij hadden altijd de slofjes van cosilana hele fijne dingen met anti slip. (Boord sloeg ik altijd om dat vond ik mooier) niet mijn foto trouwens
Afbeelding

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 07:01

Deze wilde ik trouwens nog even met jullie delen foto's van afgelopen zondag. Longsleeve van tinycottons, legging is een lichtroze zoveelstehands rib legging van pomp de lux gevonden in de kringloop, en bergstein laarsjes. Prima outfit in het bos dacht ik zo.Afbeelding
Afbeelding

@annikab mooie kleuren zeg
Laatst bijgewerkt door litilaura op 16-10-18 07:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 07:03

Ah heerlijke foto's<3 en mooi bijpassende outfit!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 08:02

Mooi die terra-achtige truitjes :+:

Hier gewoon langere sokken (kousen dus) die goed over de kuit heen gaan, en dan met anti-slip tekstje er onder.
Bleven en blijven geweldig goed zitten :j

Hier geen schoenen / sloffen in huis. heb wel een soort Giesswein instappertjes gekocht ooit in een vlaag van verstandsverbijstering :P Dacht dat dat misschien wel leuk was voor die kleine om zelf aan / uit te trekken en beetje mee te spelen maar hij heeft er ook niet zoveel mee. Zijn wel heerlijk warm volgens mij en mooie super flexibele rubber zool zit er onder +:)+
Laatst bijgewerkt door pmarena op 16-10-18 08:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 08:04

Outfitje van vandaag van Tumble voor naar t kdv.
Gisteren bij de HEMA zo'n timmerbankje voor dr gekocht en ze vindt het geweldig :')
Afbeelding

Excusez moi voor de slechte kwaliteit.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 09:23

lisanne87 schreef:
Annikab schreef:

[ [url=m/fZTEJE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt voor het delen! Heb direct even gekeken en wat een leuke dingen <3 weet je ook hoe de kwaliteit blijft?

Slofjes van jayno hebben wij ook gehad. Gingen bij ons af en toe uit, maar wel tevreden over. Sokjes gaan bij j ook snel uit. Ik koop vaak kniekousen en dan sla ik ze terug, dan blijven ze super zitten.

Ze blijven heel mooi, je kan ze eventueel ook gewoon wassen etc. Hier zie je amper dat ze gebruikt zijn.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 09:51

Leuk Emoe!! De slofjes kunnen straks uit! Wat een weer!

Hier mijn zara bestelling ook binnen! Joepie! Die hondentrui valt wel wijd..

Afbeelding

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:16

leuke bestelling IMJ! Heb hier ook een truitje van Zara dat heel wijd valt. Ik ga in de boord aan de onderkant een elastiek zetten zodat het wat ronder valt als een sweater. heb er ook al de schoudernaad van opengehaald omdat zn hoofd er niet door pastte. Al met al niet zo'n gelukkig model maar het kattenprintje is zo leuk :+

leuke foto's hierboven in het bos litilaura! ik kan niet wachten tot onze smurf ook lekker op avontuur kan!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:32

Hele leuke bestelling! Ik heb de hondentrui nog niet gepast bij mupje maar ik hou wel van wijd, met een leuke legging eronder en stoere schoenen, haar in een rommelknot, superstylish! :P

@ Emoe, Hamertje Tik! Wij hebben dezelfde en af en toe wordt er nog flink op geramd. :j

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 11:46

Zeker.. Maar er moet een rokje aan hè :D
Ik denk dat ze er wel 2 jaar mee doen kan. Wie weet wil ze zo op school toch een broek aan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 12:16

Voor de Noeser liefhebbers: 19 tm 21 oktober is er in Rotterdam een Noeser Pinc Sale.