Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michelle77 schreef:Thanx meiden!
Aaah Ingrid, leuk! Zulke staan ook op mijn lijstje. En hoor mn schoonzusjes al vanaf het begin over uggs haha
@annika, die melton zien er idd heel goed uit. Zit er ook anti slip onder?
Annikab schreef:Melton slofjes zijn echt ideaal! Mijn zoontje heeft ze in elke maat gehad haha. Zijn niet uit te krijgen, zelfs de kinderopvang vroeg welke slofjes het waren omdat ze ze zo fijn vonden. Kosten geloof ik 8.95 en ik bestelde ze bij Jayno.
Hier eindelijk het eerste deel van m’n bestelling van Next Direct binnen. Nu nog even wachten op de gevoerde broekjes.
[ [url=m/fZTEJE.jpg]Afbeelding[/url] ]
lisanne87 schreef:Annikab schreef:Melton slofjes zijn echt ideaal! Mijn zoontje heeft ze in elke maat gehad haha. Zijn niet uit te krijgen, zelfs de kinderopvang vroeg welke slofjes het waren omdat ze ze zo fijn vonden. Kosten geloof ik 8.95 en ik bestelde ze bij Jayno.
Hier eindelijk het eerste deel van m’n bestelling van Next Direct binnen. Nu nog even wachten op de gevoerde broekjes.
[ [url=m/fZTEJE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bedankt voor het delen! Heb direct even gekeken en wat een leuke dingenweet je ook hoe de kwaliteit blijft?
Slofjes van jayno hebben wij ook gehad. Gingen bij ons af en toe uit, maar wel tevreden over. Sokjes gaan bij j ook snel uit. Ik koop vaak kniekousen en dan sla ik ze terug, dan blijven ze super zitten.