Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 16:54

Ik meld mezelf ook....eergisternacht aangemeld als Tinderbroekie :+ vond het wel tijd in 2018!

Heb alleen een probleem.... heb er best wel wat geliked, maar heb nu al 20 matches ofzo :=
is mij wat te druk, dus daar ook nog een schifting in maken, gebaseerd op looks en na wat chatten.
Heb wel een vleeskeuring gevoel erbij :7 maarja dat is andersom ook zo...

Iemand nog handige tips? Heb nog nooit Getinderd!

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 16:59

Van die 20 zullen er maar een paar zijn met echte interesse. Veel mannen hebben een alles naar rechts policy. Dus wacht maar even af wie echt interesse in je toont.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 17:00

lieveli schreef:
Van die 20 zullen er maar een paar zijn met echte interesse. Veel mannen hebben een alles naar rechts policy. Dus wacht maar even af wie echt interesse in je toont.

Ja ik mail ze zelf niet en ik vraag meteen wat de verwachtingen zijn, scheelt weer chatten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 17:01

Als ik me verveel stuur ik wel eens al mijn matches een berichtje (heel slecht, copy/paste) :') Een deel verdwijnt dan vanzelf.. Zeker de helft reageert niet en die paar die reageren weet je snel genoeg of ze serieus zijn :+ En dan na een paar dagen ontmatch ik iedereen die niks zegt of ik verwijder Tinder weer :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 17:22

listiglistje schreef:
lieveli schreef:

Ja ik mail ze zelf niet en ik vraag meteen wat de verwachtingen zijn, scheelt weer chatten!

En dan krijg je dus mannen die klagen dat niemand praat :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 17:29

Relaxed schreef:
Als ik me verveel stuur ik wel eens al mijn matches een berichtje (heel slecht, copy/paste) :') Een deel verdwijnt dan vanzelf.. Zeker de helft reageert niet en die paar die reageren weet je snel genoeg of ze serieus zijn :+ En dan na een paar dagen ontmatch ik iedereen die niks zegt of ik verwijder Tinder weer :+

Zo krijg ik heel vaak bericht dat ik mooie foto's heb, maar ik heb al maanden maar 1 foto op mijn profiel staan :') Maar het is goed bedoeld, alleen duidelijk dat ik dan niet de enige ben waar ze dan een berichtje naar sturen haha.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 17:37

Haha je en mannen lezen die tekst ook vrijwel nooit, mijn vriend heeft mijn tekst nooit gelezen, hij had zelf ook geen tekst staan. Mannen vertellen mij altijd dat ze heel makkelijk swipen en pas bij een match of gesprek eens gaan kijken wie het eigenlijk is. Ik had er in staan dat rokers een no-go voor mij is, had regelmatig mannen die halverwege een gesprek ineens zeiden, oh ik zie dat je geen roker wilt? :+

Is vast niet voor alle mannen zo en ik swipte soms ook heel makkelijk, net hoe mijn bui was.

Dus kortom ligstiglistje, maak je niet druk, het lijkt veel maar er vallen er al snel veel af omdat ze niet reageren of ineens weg zijn of niet leuk zijn.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 17:56

Relaxed schreef:

Hahaha dit doe ik ook idd :')

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 17:57

Ik heb in mijn profieltekst staan welk spelletje spelen wij op de eerste date. Verbazingwekkend hoeveel mannen er over beginnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:15

Linda_Fleur schreef:
Relaxed schreef:

Zo krijg ik heel vaak bericht dat ik mooie foto's heb, maar ik heb al maanden maar 1 foto op mijn profiel staan :') Maar het is goed bedoeld, alleen duidelijk dat ik dan niet de enige ben waar ze dan een berichtje naar sturen haha.

Haha das wel knullig :+ ik doe gewoon, hoi hoe is het? :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:15

Tuttebel schreef:
Ik heb in mijn profieltekst staan welk spelletje spelen wij op de eerste date. Verbazingwekkend hoeveel mannen er over beginnen!

Krijg je door die zin geen foute mannen? :P

Ik ben een keer uitgemaakt voor vaag figuur omdat ik niet bij een tinder jongen thuis wou afspreken omdat ik huiverig ben voor netflix en chill :P

Ik ben ook wel benieuwd wat iedereen hier in de beschrijving heeft staan. Ik heb nog helemaal niets in de beschrijving.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:23

Ik heb in mijn beschrijving 3 hobby's/interesses ogesomd (volgens mij vrienden festivals en mijn opleiding)
En daaronder het zinnetje: Looking for someone who can kill the spider for me

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:28

Emmaa_ schreef:
Of een afspraak maken bij een soapoli bij je in de buurt. Ik testte een tijdje best regelmatig (preventief hoor) en echt niet dat ik daarvoor naar de huisarts ging :o

Dit kan geloof ik boven een bepaalde leeftijd ook niet meer.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 18:57

Bambi1995 schreef:
Tuttebel schreef:

Krijg je door die zin geen foute mannen? :P

Ik ben een keer uitgemaakt voor vaag figuur omdat ik niet bij een tinder jongen thuis wou afspreken omdat ik huiverig ben voor netflix en chill :P

Ik ben ook wel benieuwd wat iedereen hier in de beschrijving heeft staan. Ik heb nog helemaal niets in de beschrijving.

Correctie: bordspelletje heb ik er staan.. scheelt alweer in de schifting van foute mannen.
Natuurlijk krijg ik daardoor de vraag bedoel je niet bedspelletje of strippoker. Ach dan weet ik meteen welk vlees ik in de kuip heb..

Haha als een vent je dan uitmaakt voor vaag figuur zegt dat wat over hem

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:06

Mannen lezen inderdaad niet. Ik heb mijn woonplaats en mijn lengte in mijn profiel staan. Drie keer raden waar de meeste eerste vragen over gaan :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:24

Ik heb geen tekst in mijn profiel staan. Had geen idee wat ik daar neer moest zetten. Zat er toevallig van de week nog wel over na te denken wat ik daar evt. neer zou kunnen zetten.

Date van vanavond heeft afgezegd. Is nog ziek. -O- Zei wel dat we als hij beter is, voor de herkansing gaan haha.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:43

Ah dat is het probleem dus.. Ik lees wel een profiel als de dame mij interessant lijkt :+ Dan vallen er nog best wat af eigenlijk :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:47

Blue_flower schreef:
Emmaa_ schreef:
Of een afspraak maken bij een soapoli bij je in de buurt. Ik testte een tijdje best regelmatig (preventief hoor) en echt niet dat ik daarvoor naar de huisarts ging :o

Dit kan geloof ik boven een bepaalde leeftijd ook niet meer.

Volgens mij wel, maar na je 25e moet je ervoor betalen. Tot die tijd is het gratis en de behandeling ook.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:49

Want dan ben je verstandig genoeg dat het niet meer zou mogen gebeuren? :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 19:56

Ha :')

Ach maakt mij niet zoveel uit of het wel of niet de HA is. Leuk wordt het toch niet :+ En als je er toch al moet zijn..

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 20:12

linoleum schreef:
Want dan ben je verstandig genoeg dat het niet meer zou mogen gebeuren? :')

:') :')

Ik ga ook voor preventief testen. Vind ik zelf een fijn gevoel.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 20:33

Ik zou ook eigenlijk preventief moeten doen. Laatste halfjaar goed genoten van vrijgezel zijn.

Net nog even appje heen en weer gedaan met date. Hij vind erg fijn dat ik hem even tijd geef en ik heb gezegd dat ik fijn vind dat hij eerlijk is. Nu gezegd dat ik hem paar dagen met rust laat tot hij van zich laat weten en weet wat hij wil.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:18

Door jullie begin ik twijfelen haha. Misschien moet ik dat ook maar is doen. Al had ik eeen relatie van 3,5 jaar, toen 1,5 jaar vrijgezel maar toen 1 scharreltje gehad en nooit geen last van iets. Nu mijn nieuwe lover maar nu heb ik dus last van ongemakken haha. Ga het nu proberen met iets van de drogist, dat lijkt wel te helpen maar heb toch stress haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:36

Zo’n test stelt echt niets voor, als je geen ‘risicovolle contacten’ hebt gehad is het niks meer dan even met een wattenstaafje roeren en dat in een houdertje gooien. Dat mag je gewoon zelf op de wc doen, komt geen eendenbek oid aan te pas. Als je niets hebt heb je niets en als je wel iets hebt krijg je een snelkuurtje AB. Mensen bij die soapoli’s zijn er ook echt super vriendelijk over, die zien niet anders de hele dag dus zit echt geen oordeel aan vast ofzo.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 21:38

Maar best wel duur, via huisarts kost het niets denk ik?

Afbeelding