Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:03

daffodil schreef:
Das precies de reden waarom ik hier wel meelees en vreselijk moet lachen om jullie verhalen maar zelf nog niet op tinder zit. Lig al twee jaar in scheiding, huis nog niet verkocht dus noodgedwongen in 1 huis. Das niet echt lekker uitleggen aan een date....ik wacht nog wel even!

Wauw dat zou ik niet kunnen. Ondanks dat we geen ruzie hadden was ik heel blij dat ik snel weg kon. Als dat niet op deze manier was gegaan dan wel anders. Maar 2 jaar, hoe doe je dat?

DanielleB

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:06

2 jaar is inderdaad wel lang.. Jakkie! Jullie eten ook nog gewoon samen 's avonds ofzo?
Deden wij wel als we beide thuis waren, maar op het laatst was hij al bijna bij zijn nieuwe vriendin in, dus toen zag ik hem niet zo vaak meer, soms kwam hij nog een trui halen ofzo (denk stiekem om mij te zien achteraf)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:20

Nee we doen helemaal niets samen maar als het aan hem gelegen had wel. Ik krijg nog elke dag de vraag, eten we samen of als ik uit nood maar achter de laptop zit savonds de vraag of ik niet "gezellig" op de bank kom zitten. iets met een enorme plaat voor zijn hoofd en dat wordt niet beter.

Is het vol te houden...nou ik heb geen keus. We kunnen dit huis eigenlijk al niet meer betalen ivm verliezen van beide banen dus om het nog enigszins binnen de perken te houden, wonen we er tegelijk. Ik heb uiteraard wel mijn eigen kamer maar ja keuken, badkamer, woonkamer das gezamenlijk.

Gelukkig werk ik drie avonden in de week, en heb ik afgedwongen dat hij overdag weg is. Dat heeft ook met een tijdelijke opdracht te maken die hij nu heeft maar ik hoop echt dat als deze opdracht afgelopen is, er zicht is op een andere woonplek. Het zal me echt worst zijn waar ik ga wonen als ik hier maar weg kan.

Ik vind het een drama eerlijk waar, maar ik weet ook dat als ik wegga dit huis nooit meer verkocht wordt. Hij doet niets....letterlijk niets ja kritiek leveren. Afgelopen zaterdag hebben we kijkers gehad dus ik ben nog heel hard aan het duimen voor een tweede bezichtiging.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:44

daffodil schreef:
Ik vind het een drama eerlijk waar, maar ik weet ook dat als ik wegga dit huis nooit meer verkocht wordt. Hij doet niets....letterlijk niets ja kritiek leveren.

alsof het over mijn ex gaat ;)
ook wij hebben samen nog een huis maar ik ben weg gegaan en hij bekijkt het maar!
hij heeft mij toen letterlijk het huis uitgezet en toen nog zulke dingen gezegd dat ik er klaar mee ben en hij kan het ook alleen betalen dus dat mag hij dan ook doen..

Ben nu ook niet meer boos op hem, toen wel.. hij heeft me echt ontzettend gekwetst met de dingen die hij heeft gezegd en als dat zijn waarheid is prima toch :) Maar ik bedank er voor!

als er kijkers komen voor het huis ga ik er een hele dag heen op te poetsen voor het zicht, ligt dan ook vaak was van weken maar dat donder ik in een kast met de deur op slot en dan is hij daar ook nog verbaasd over dat ik dat niet opruim :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:48

Oh jemig dat klinkt ook niet best nee.........ja tegen zijn waarheid ingaan is zinloos dat heb ik ook gemerkt en in de verdediging ga ik niet meer, dat heb ik te lang gedaan. Ik hang echt de vlag uit straks!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:56

Jeetje dames.. Wat een ellende -O-

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:03

Je kunt ook met je dochter bij je ouders intrekken en na 5 jaar nog steeds geen huis hebben....

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:14

janderegelaa, dat kan inderdaad. Soms loopt het allemaal niet zoals je hebt gepland en is er geen andere keuze dan dingen doen die je eigenlijk niet wil. Wij hebben ook een jaar het huis nog gedeeld, kinderen bleven continu in het huis en wij om beurt, omdat op dat moment geen van de twee het financieel aan kon om het huis over te nemen. Wel blij dat dit straks alweer bijna een jaar achter de rug is.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:20

Wat een ellende voor jullie dames, hopelijk is dit voor jullie snel opgelost.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:26

Bij is het nu 2 maanden geleden dat mijn ex de knoop doorgehakt heeft en besloot uit elkaar te gaan.
We woonden sinds een halfjaar samen, hadden een prachtig ééngezinswoning en keken echt uit naar de toekomst.
Hadden het over kindjes en zagen het al helemaal voor ons.

Alleen op een dag kwam mijn ex partner dat hij niet meer gelukkig was met mij en uit elkaar wou.
Huis stond gelukkig alleen op zijn naam, dit heeft mij enorm veel gezeik gescheeld.
Achteraf ben ik daar heel blij om, maar stel dat dit over 10 jaar gebeurd zou zijn als ik kindjes had en helemaal gesetteld dan zou ik met lege handen kunnen vertrekken.
Ben blij dat het me nu is overkomen op 23 jarige leeftijd.
Helaas loopt het leven vaak niet zoals je hoopt dat het loopt ;(

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:30

Phoe 2 jaar lijkt me echt hel.
Respect hoor. Ik hoop dat het wat wordt met de kijkers...

Mijn 'match made in heaven' stuurt net dat hij problemen heeft met zijn ex en rust nodig heeft. Ik ben een leuke meid maar niet voor nu.

Zucht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:36

Jeejj wat een ellende om nog zolang aan je ex vast te zitten.. Bij ons ging dat gelukkig heel snel, ons huis was binnen 3 dagen verkocht. Heeft 3 maanden geduurd van moment tot besluit te scheiden tot verhuizen. Hij was alleen in de weekenden thuis, dus hebben die 3 maanden gewoon samengewoond en in 1 bed geslapen :+ Zelfs ook nog wat feestjes gehad waar we gewoon samen heen gingen :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:38

Exen blijven lastige dingen. Ik ga niet te ver in detail treden, maar hier was het einde ook niet zo gezellig.
Inmiddels 2 jaar verder en is het contact voorzichtig aan het herstellen.

Gelukkig huurden we een huis en geen gedoe met hypotheken oid. Heel snel na de breuk zelf een huis gekocht en ik heb al gezegd, dat huis gaat niet meer weg. Is het niet als pensionvoorziening, dan is het altijd een mooie uitvalsbasis voor het geval dat ik ooit na samenwonen weer op straat zou komen te staan.

Ahww..Sure_lee..dat is jammer.. :(

Tinder is hier weer op een laag pitje. Merk dat de matches die ik had niet leuk genoeg waren om ermee af te spreken en tijd in te stoppen. Vind het stiekem te fijn alleen denk ik :=

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:50

He Daf gezellig :))

Ik ben wat bang voor meelezen door ex dus ik hou het ook wat simpel allemaal. Heb mijn naam al veranderd en een heleboel berichten door Bart laten verwijderen. Gelukkig wel mijn eigen huis :D

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:55

Wat een rottige situaties zeg :(:)
Balen Sure_Lee..
Yvanka spanneeeend!! Heel veel plezier!!

Mij date is zonet weer naar huis gegaan! :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 15:20

En? Hoe was het?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 18:29

Jeetje dames, wat een situaties bij sommige... En ik heb 10 maanden gejammerd omdat ik geen huis kon vinden... Valt dus nog best mee zo te zien.
Herken het wel een beetje Jibbel! Heb net een maand weer m'n eigen huis, ik mis wel een maatje voor af en toe, maar ik vind het eigenlijk heerlijk weer alleen. :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 18:32

Pfoeeeh wat een drama. Wij hadden het huis zo gekocht dat mijn ex het alleen op zijn salaris kon betalen moest dat nodig zijn. Zooo blij mee dat we toen nog zo helder na konden denken en wel het 'wat als..' scenario erbij gehaald hebben. Doe ik bij een eventueel volgende huis zeker weer zo. Al zijn sommige dingen gewoon niet te voorkomen. Beide baan kwijtraken is wel echt heel zuur..

Sure_lee: Inderdaad zucht, wat doe je dan op Tinder vraag ik me altijd af.

Benieuwd hoe de dates zijn gegaan!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 18:33

Wat een heftige verhalen zeg!

<3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 18:59

Pittige situaties inderdaad! Wel heel herkenbaar, ik kom ze vanuit m'n werk dagelijks tegen. En als je dat elke dag tegenover je aan tafel ziet, dan krijg je wel een beeld bij relaties := :))

Denk wel dat ik mij date voor vanavond ga verzetten. Ik ben zo gaar en gammel. En hoe charmant is een hoestende, snotterende en niezende date? Hij zegt dat hij er wel door heen kan kijken.. Nou... := #)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 19:03

ben ik blij dat ik op wat kalverliefde aantal jaar geleden :Y) geen exen heb haha *D

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 19:54

Pfoe, wat lijkt me dat lastig om nog zo lang aan je ex te moeten vastzitten. Heftig!

Jammer Berdien, maar als je je niet goed genoeg voelt zou ik idd zeker verzetten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:04

Ben ik toch blij dat ik meteen weg kon!

Ik heb zaterdag een date met m'n technoman...
Nu al de zenuwen!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:08

Mijn date was echt heel leuk O:) We gaan volgende week woensdag of donderdag film kijken bij hem thuis. In chillkleren omdat ik dan geen spijkerbroek aan ivm verse tattoo haha :')

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:23

Zouden jullie afknappen op iemand met n kind ?