mirriejj schreef:Wat een leuke lantaarns! Waar zijn die van als ik vragen mag?
Die ik had gepost?

Thanks voor de tips wat betreft tuincentra e.d. Van de week maar eens snuffelen bij intratuin hier in de straat.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Julia schreef:mirriejj schreef:Wat een leuke lantaarns! Waar zijn die van als ik vragen mag?
Die ik had gepost?Die zijn van de Action, waren ook 2/3 euro of zoiets.
![]()
Thanks voor de tips wat betreft tuincentra e.d. Van de week maar eens snuffelen bij intratuin hier in de straat.
waxmeltsenzo schreef:Honey suckle & jasmine in de brander. laatste droge dag voorlopig dus moest iets fleurigs.
Kirja schreef:waxmeltsenzo schreef:Honey suckle & jasmine in de brander. laatste droge dag voorlopig dus moest iets fleurigs.
Ah lekker! De raad de geur![]()
Had ik hem toch weer goed![]()
Heb carnival ride aangestoken, geeft nog steeds geur af maar heb zin in iets anders dus haal hem er zo uit en dan eens bedenken wat ik er op gooi vandaag!
Yonker schreef:Arme skes
Die kaars van gisteren wou amar niet poolen... Echt jammer, met folie uiteindelijk wel gelukt maarja dan poolt alles.
Ook sweet mamselle geprobeerd!! Deed het super op mijn elektrische brander, ook goede geur. Omdat t een zoete geur is, moet die miet heel sterk afgeven vind ik en vond dat met elektrische brander super![]()
Als je van zoet houdt moet je echt sweet mamselle proberen
waxmeltsenzo schreef:Kirja schreef:Ah lekker! De raad de geur![]()
Had ik hem toch weer goed![]()
Heb carnival ride aangestoken, geeft nog steeds geur af maar heb zin in iets anders dus haal hem er zo uit en dan eens bedenken wat ik er op gooi vandaag!
Je hebt een pb