Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 17:28

Is het geen idee, hoe erg het ook is dat je dit moet doen, om een geheim plekje te maken voor je centjes? Geen overduidelijke spaarpot maar ergens in verstoppen waar het zo goed als niet gevonden kan worden? Dit gaat toch echt te ver zeg, pff :( Het is triest dat je aan zulke dingen moet denken, zulke maatregelen, maar als het nu al twee keer is gebeurd kun je er donder op zeggen dat het gedrag niet gaat stoppen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 17:47

Dat 4 pannekoeken achter elkaar mislukken. Thuis lukt het wel altijd maar ander gasstel + pannen en ik faal direct. _O-

Nu eten we pizza. :=

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 17:59

dat iemand op facebook steeds foto's plaats van het eten dat ze gemaakt heeft en wat ze gaan eten.
Probleem is het ziet er echt niet lekker uit, ziet er gewoon uit als kots. En dan de reacties eronder ooo dat ziet er lekker uit. Eet smakkelijk....... manmanman

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 18:39

wemkelover schreef:
dat iemand op facebook steeds foto's plaats van het eten dat ze gemaakt heeft en wat ze gaan eten.
Probleem is het ziet er echt niet lekker uit, ziet er gewoon uit als kots. En dan de reacties eronder ooo dat ziet er lekker uit. Eet smakkelijk....... manmanman

Facebook is nu eenmaal nep met nepreacties toch, gewoon om lachen of die mensen ontvolgen...doe ik ook met mensen die sportverslaafd of gezondeetverslaafd zijn...hoef al die workouts en fruithapjes/salades en smoothies ook niet te zien hoor :roll:

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:16

flappie28 schreef:
wemkelover schreef:

Facebook is nu eenmaal nep met nepreacties toch, gewoon om lachen of die mensen ontvolgen...doe ik ook met mensen die sportverslaafd of gezondeetverslaafd zijn...hoef al die workouts en fruithapjes/salades en smoothies ook niet te zien hoor :roll:

Ik heb dat met die “halleluja” types, één en al “verspreid Gods liefde” op Facebook, maar als je ze in het echt kent, dan is het ver te zoeken met welke vorm voor liefde of medeleven dan ook van hun kant. Nou, ik ontvolg ze meteen, dat zien ze toch niet, dus niet meteen beledigd (je blijft immers bevriend op FB) en ik geen last van dat schijnheilige gedoe!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:32

Amira_ schreef:
Amira_ schreef:
Dat er geld uit mn spaarpot gestolen is. Kan maar 1 iemand hebben gedaan en die gaat hoe dan ook ontkennen. Nu moet ik mn spaarpot gaan verstoppen, hoe achterlijk is dat

Wederom dit. Zelfs nadat ik mn spaarpot verstopt had

Hoe erg het ook is... kun je er geen camera opzetten? Dan kun je diegene ermee confronteren!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:35

Is het iemand die bij je in huis woont?Anders toch iets van een val zetten.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:53

HelmerG schreef:
Is het geen idee, hoe erg het ook is dat je dit moet doen, om een geheim plekje te maken voor je centjes? Geen overduidelijke spaarpot maar ergens in verstoppen waar het zo goed als niet gevonden kan worden? Dit gaat toch echt te ver zeg, pff :( Het is triest dat je aan zulke dingen moet denken, zulke maatregelen, maar als het nu al twee keer is gebeurd kun je er donder op zeggen dat het gedrag niet gaat stoppen.

Ga ik nu ook inderdaad doen. Vond t in eerste instantie te ver gaan, want komop ik woon hier gewoon, moet wel gewoon mn spullen kunnen neerzetten zonder erover na te denken dat t gejat gaat worden. Maar toch is t blijkbaar nodig.
Britta31 schreef:
Is het iemand die bij je in huis woont?Anders toch iets van een val zetten.

Ja t is mn broertje. Ik zou er trouwens heel graag een camera op willen zetten, maar ik weet niet echt hoe ik dat moet gaan doen. Zou echt ideaal zijn want dan kan ie t gewoon niet meer ontkennen

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:06

.....u wordt zo spoedig mogelijk geholpen....u wordt zo spoedig mogelijk geholpen....u wordt zo spoedig mogelijk geholpen....u wordt zo spoedig mogelijk geholpen....u wordt zo spoedig mogelijk geholpen....u wordt zo spoedig mogelijk geholpen....u wordt zo spoedig mogelijk geholpen....

:roll:

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:18

Een ondoordachte email en dan geïrriteerde reacties als je vragen krijgt.. had 2 min langer over mail 1 gedaan, dan was hij volledig en duidelijk geweest en je had niet tig vragenmails gehad....

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 23:13

Dat het voelt alsof mijn angst en stress niet serieus wordt genomen en ik lig te hyperventileren in bed. Het is ook maar iets stoms maar ik wil gewoon steun! ;(

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 23:16

_Cassidy schreef:
Dat het voelt alsof mijn angst en stress niet serieus wordt genomen en ik lig te hyperventileren in bed. Het is ook maar iets stoms maar ik wil gewoon steun! ;(

Je mag altijd pb’en :+:

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 23:41

Afgelopen weekend tijdens het handwerken stukje bij beetje m’n vinger geperforeerd met een naald. Vanavond de laatste hand aan m’n werkje gelegd (cadeautje, dus moest af) helemaal rond geweest en het beurse plekje op het topje van m’n vinger perfect weten te vermijden, tot de aller, aller, allerlaatste steek. Chacka! Precies midden in het gisteren geperforeerde gat %)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 07:25

Dat ik midden in de nacht wakker word van m’n man die naar z’n werk gaat, daarna weer weg Dommel en nou m’n ogen niet meer open krijg als ik eruit moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 08:02

Aan het gesnurk van mijn vriend. Hij heeft gebroken ribben en kan enkel op zijn rug slapen. Ik snap dus dat hij zich niet op zijn zij kan leggen, maar jeetje... Toch maar oordopjes gaan halen :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 08:04

Ook mijn vriend hier die de hele nacht aan het in en uit bed gaan is omdat ie niet kon slapen. Hij is vandaag lekker vrij maar ik helaas niet.. Ben kapot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 08:11

Zenuwen voor mijn tentamen morgen, ik heb echt wel goed geleerd maar alsnog het gevoel dat ze net dingen gaan vragen die ik niet (goed) weet en dat ik daardoor ga falen.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 09:12

Aan een <<) droom die door mijn hoofd blijft spoken...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 10:15

Docent van zoon... is het zo moeilijk een leerling die binnen passend onderwijs op school zit en waarvan je WEET wat de problemen zijn de opgaven van de toets mee te geven zodat wij heir thuis beter zicht krijgen op wat er mis gaat en je hem dus gerichter kunt helpen? En daarbij een beetje meer compassie tonen naar je leerling? **weer een email richting mentor... met ook her verzoek dat hij volgend jaar een andere docent voor dit vak krijgt in zijn examenjaar** Deze docent werkt zooo tegen en demotiverend...

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 10:28

Zilfstar.... sommige docenten zijn echt hopeloos he! bij dochterlief in de klas zit een meisje dat al lang ziek thuis is (echt al langer dan half jaar). Een en dezelfde docent vraagt iedere les of ze aanwezig is... Zo ongelooflijk knullig zo iets.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 10:41

Aan mijn poezen die een spitsmuisje binnenbrachten en het laten lopen hebben in huis }>
Nu hebben ze geen zin meer om erachter aan te gaan en zit ik dus met muizenissen :') :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:08

So - zo is het nieuwe me-mijn, jou-jouw, ma-maar, na-naar?
:roll:

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:40

Zilfstar schreef:
Docent van zoon... is het zo moeilijk een leerling die binnen passend onderwijs op school zit en waarvan je WEET wat de problemen zijn de opgaven van de toets mee te geven zodat wij heir thuis beter zicht krijgen op wat er mis gaat en je hem dus gerichter kunt helpen? En daarbij een beetje meer compassie tonen naar je leerling? **weer een email richting mentor... met ook her verzoek dat hij volgend jaar een andere docent voor dit vak krijgt in zijn examenjaar** Deze docent werkt zooo tegen en demotiverend...

Met PTA werk (voor examen jaar dus zou best kunnen) mag je dit niet zomaar mee naar huis geven maar ingeval zelfde soort oefenmateriaal meegeven lijkt mij ingeval een prima optie. Hopelijk lukt het om toch nog met je zoon te kunnen oefenen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:47

lenaa_tje schreef:
Zilfstar schreef:

Met PTA werk (voor examen jaar dus zou best kunnen) mag je dit niet zomaar mee naar huis geven maar ingeval zelfde soort oefenmateriaal meegeven lijkt mij ingeval een prima optie. Hopelijk lukt het om toch nog met je zoon te kunnen oefenen.

Naja weet je.. als ze hem dat dan uit zou leggen.. dat het daarom niet kan.. Maar van deze leraar mag al het hele jaar niks mee. Vorig jaar Duits ook niet. School is daar heel voorzichtig mee voor "afkijken" etc. Maar ook daar moet een mouw aan te passen zijn denk ik dan... Ik vecht al het hele jaar met deze leerkracht dat ze begint te snappen dat cerebrale parese niet zo maar over is halverwege het derde leerjaar, en dat toch echt het taalgebied bij zoon weg is (en dat hij dus überhaupt Engels leren kan al een wonder op zich is). Maar zij stelt zich nogal negatief op tegenover zoon, ons (en zo ik hoor alle andere leerlingen. echt geliefd is ze niet geloof ik)

Heb nu de examenbundel maar voor dit vak besteld.

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 13:21

Ik wil afvallen dus verbied me om te snoepen maar voel me nu alsof ik al 5 jaar niet gegeten heb