Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:dat iemand op facebook steeds foto's plaats van het eten dat ze gemaakt heeft en wat ze gaan eten.
Probleem is het ziet er echt niet lekker uit, ziet er gewoon uit als kots. En dan de reacties eronder ooo dat ziet er lekker uit. Eet smakkelijk....... manmanman
flappie28 schreef:wemkelover schreef:dat iemand op facebook steeds foto's plaats van het eten dat ze gemaakt heeft en wat ze gaan eten.
Probleem is het ziet er echt niet lekker uit, ziet er gewoon uit als kots. En dan de reacties eronder ooo dat ziet er lekker uit. Eet smakkelijk....... manmanman
Facebook is nu eenmaal nep met nepreacties toch, gewoon om lachen of die mensen ontvolgen...doe ik ook met mensen die sportverslaafd of gezondeetverslaafd zijn...hoef al die workouts en fruithapjes/salades en smoothies ook niet te zien hoor
Amira_ schreef:Amira_ schreef:Dat er geld uit mn spaarpot gestolen is. Kan maar 1 iemand hebben gedaan en die gaat hoe dan ook ontkennen. Nu moet ik mn spaarpot gaan verstoppen, hoe achterlijk is dat
Wederom dit. Zelfs nadat ik mn spaarpot verstopt had
HelmerG schreef:Is het geen idee, hoe erg het ook is dat je dit moet doen, om een geheim plekje te maken voor je centjes? Geen overduidelijke spaarpot maar ergens in verstoppen waar het zo goed als niet gevonden kan worden? Dit gaat toch echt te ver zeg, pffHet is triest dat je aan zulke dingen moet denken, zulke maatregelen, maar als het nu al twee keer is gebeurd kun je er donder op zeggen dat het gedrag niet gaat stoppen.
Britta31 schreef:Is het iemand die bij je in huis woont?Anders toch iets van een val zetten.
Zilfstar schreef:Docent van zoon... is het zo moeilijk een leerling die binnen passend onderwijs op school zit en waarvan je WEET wat de problemen zijn de opgaven van de toets mee te geven zodat wij heir thuis beter zicht krijgen op wat er mis gaat en je hem dus gerichter kunt helpen? En daarbij een beetje meer compassie tonen naar je leerling? **weer een email richting mentor... met ook her verzoek dat hij volgend jaar een andere docent voor dit vak krijgt in zijn examenjaar** Deze docent werkt zooo tegen en demotiverend...
lenaa_tje schreef:Zilfstar schreef:Docent van zoon... is het zo moeilijk een leerling die binnen passend onderwijs op school zit en waarvan je WEET wat de problemen zijn de opgaven van de toets mee te geven zodat wij heir thuis beter zicht krijgen op wat er mis gaat en je hem dus gerichter kunt helpen? En daarbij een beetje meer compassie tonen naar je leerling? **weer een email richting mentor... met ook her verzoek dat hij volgend jaar een andere docent voor dit vak krijgt in zijn examenjaar** Deze docent werkt zooo tegen en demotiverend...
Met PTA werk (voor examen jaar dus zou best kunnen) mag je dit niet zomaar mee naar huis geven maar ingeval zelfde soort oefenmateriaal meegeven lijkt mij ingeval een prima optie. Hopelijk lukt het om toch nog met je zoon te kunnen oefenen.