Staat je zooooo goed! Zo'n model jurkje vind ik altijd leuk trouwens *surft naar H&M*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:[ [url=m/SQgamR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben al tijden op zoek naar de perfecte hoge Gladiator sandalen, voor niet meer dan €60. Ik kan ze maar niet vinden. Nu kwam ik op de Bershka site deze foto tegen, en vind de sandalen die het model onder het jurkje heeft echt geweldig! Iemand enig idee waar ik deze sandalen of een vergelijkbaar model kan krijgen? Bershka zelf verkoopt ze niet, ik heb al een mailtje gestuurd of ze weten waar de sandalen wel van zijn, en ik heb mooie gezien van de Zara maar ik vind €100 toch teveel voor een paar sandalen. Die van de Mango zijn niet mijn site, H&M heeft ze niet, en verder ben ik zelf uiteraard nog aan het verder zoeken, maar de meest 'standaard' sites heb ik al wel gehad!
Liesje1611 schreef:Ik verkoop tegenwoordig kleding die ik niet meer draag via die "kleding aangeboden/gezocht"groep op facebook (aanrader!!) en voor de opbrengsten daarvan koop ik weer nieuwe dingetjes. Koop nieuwe shirtjes ook via die groep, 9 van de 10 keer zit het kaartje er nog aan.
Ondertussen heb ik bijna de helft van mn garderobe vernieuwd, en speel ik bijna quitte qua kosten. Ik ben trots
Edit; dat vind ik inderdaad heel erg jammer aan de roshe runs.. Je ziet tenenals de stof dikker was geweest had ik ze wat mooier gevonden!