bugpluisje schreef:Lekker hoor jadeleigh!
Ik heb weer een erg bijdehandje via mp te pakken.
Heb er net 2 salon tafels op gezet. Mail van koper met verzoek om prijs. Aangegeven er 50 per stuk voor te willen. Krijg ik terug van koper: " Dat is wel erg veel. Ik wil er 30€ voor geven. Die collectie is al een paar jaar eruit"
Ik geef aan dat het dan over gaat. Dan wacht ik liever nog even af want ik vind ze die 50 wel waard per stuk en weet dat dit juist een gewilde collectie is.
Mailt koper me terug: "De grote salontafel staat erop voor 45€uro!50 €uro is veel te veel!"
ik vond die reactie nogal bijdehand en aangezien mijn humeur niet top is heb ik er nog even een mail uit gedaan
.....met de volgende tekst:
"Hij staat er op voor 45......hij staat er ook op voor 30 wat verder naar beneden op de pagina.....moet je wel even naar groningen rijden. Zo zal je ook zien dat de bijzet tafels erop staan voor 50 en 75. Ik denk niet dat ik er verder verantwoording voor hoef af te leggen waarom ik 50 ervoor wil en dat jij dat teveel vind is prima."
Normaal heb ik niet zo'n kort lontje maar had het er nu wel even mee gehad al die bijdehandjes (trof er vandaag ook al een voor mijn deken die hem wel voor 45 wilde ophalen maar toen bleek dat hij verzonden moest worden geen 50 incl wilde betalen omdat ze dan net zo goed een nieuwe kon halen. Tja.....misschien had ze zich dat beter kunnen bedenken voor ze ver buiten haar regio ging bieden)
Altijd fijn dat soort mensen!
Wat ik rot vind is dat ik dan bied op iets via mijn mobiel maar niet kan zien of het verzonden kan worden of alleen ophalen is... Heel veel dingen moet ik dan afzeggen omdat ik niet vaan Haarlem naar Groningen wil gaan